Vai al contenuto

pallamano


Juliet

Messaggi raccomandati

ormai nn me speto più de veder due campionati de seguito con le stesse regole...

prima play-off con 5 partide, dopo con 3, dopo con 5 dopo de novo con 3...e desso nn so.

sto anno i ga tirado fora l'idea de divider el campionato in due gironi...capiria se i dividessi nord/sud in modo da allegerir el peso dele trasferte visto ke nn gira milioni in sto sport (e in parte son contenta cussì nn el vien rovinado come el calcio) inveze xe miste...

per nn parlar dell'orario infame ke i fa (solo a Trieste e da poke altre parti) le 18.30 de sabato...cussì i za poki fedelissimi i vien scremadi xkè xe gente ke al sabato lavora.

pallamano xe un sport ke ga regalado tanto a Trieste e ke el vien meno considerado dele partide de balon dei pulcini del ponziana (per leger q.cossa bisogna andar in ultima pagina dopo tuuuuti i risultati de tuuuute le partide de balon possibili comprese quele organizade in carso prima de butarse in osmizza).

neanke le grandi imprese de coppa nn ga servido per portar gente a veder sto sport (sarà anke servida la campagna de disinformazion del picolo...visto ke le partide de coppa le xe stade apena sfiorade...e sorvolemo su rete4 o ancora pezo rai3).

qua nn xe solo question ke nn gira o nn porta soldi...xe ke ormai el calcio ga mazado q.siasi altro sport... :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Perfettamente d'accordo con ti: el zogar de sabato a quell'ora non fa altro che allontanar i triestini dalla pallamano, mai stadi realmente interessadi a uno sport che nel corso dei ultimi decenni ga portado tante, tantissime soddisfazioni a questa città.

El detto "Sic transit gloria mundi" in questo caso casca a pennel: una società gloriosa come la Pallamano Trieste se ga trovado (come tante altre realtà triestine, prima tra tutte el basket) nelle sabbie mobili del possibile fallimento, scongiurato solo all'ultimo...el gaver vinto decine de scudetti non servi a niente, effettivamente :ehno:

A proposito...te ga visto che xe tornado Anusic a Trieste? :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

la pallamano trieste xe una società seria e sana, ke ga preferido vender i suoi gioielli (tarafino e fusina) pur de nn indebitarse sul stile de basket o del calcio.

ga puntado sui giovani (nn dimentikemo ke gavemo el vivaio più forte d'italia), cussì nn solo i xe ancora in A1 senza debiti, ma se tuto va ben fra poki anni torneremo grandi (mi conto sai su carpa, vise e tumbarello--->spero ke le sia ancora con noi).

per q.to riguarda l'orario...la domenica nn xe ke iera tanta più gente del solito...vabbè la gente nn sa cossa ke i se perdi...

per el resto el ritorno de anusic xe una bela notizia :clap:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 9 mesi dopo...

Pallamano - "Campionato di élite" dal 24 settembre

Il campionato, che prevede la partecipazione di 8 squadre (Merano, Trieste, Conversano, Rubiera, Bologna, Bressanone, Prato e Gaeta), terminerà il 1 aprile 2006. Formula a due fasi: la prima con girone unico con partite di andata e ritorno; la seconda cosiddetta "ad orologio". Seguiranno i play-off

La Federpallamano ha ufficializzato il calendario e la formuna del primo "Campionato di élite" nella sua storia. Il campionato, che prevede la partecipazione di 8 squadre (Merano, Trieste, Conversano, Rubiera, Bologna, Bressanone, Prato e Gaeta) inizierà il 24 settembre 2005 e terminerà il 1 aprile 2006. Seguiranno i play-off da disputarsi nei mesi di aprile e maggio 2006. La formula prevede due fasi: la prima, dal 24 settembre al 21 dicembre 2005, con girone unico a 8 squadre con partite di andata e ritorno. La seconda fase, cosiddetta "ad orologio", dal 18 febbraio al 1 aprile 2006, con girone unico a 8 squadre con partite di sola andata e calendario stilato sulla base della classifica al termine.

I playoff sono in programma ad aprile e maggio 2006. Le otto squadre vengono ammesse in base alla classifica finale della seconda fase, con la formula dei quarti, semifinali e finali, al meglio di due gare su tre; fa eccezione la finale 1°-2° posto al meglio di tre gare su cinque. La squadra campione d'Italia accederà alla Champions League, la seconda alla Ehf, la terza alla Cupwinners Cup, quarta e quinta alla Challenge Cup. Le altre date: l'Handball Trophy, la manifestazione di apertura della stagione, si terrà dall'8 all'11 settembre 2005, mentre la Coppa Italia dal 10 al 12 febbraio 2006.

20/6/2005

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...
  • 3 mesi dopo...

Serie A Elite: Al.Pi Prato-Trieste 31-31

Gli ospiti raggiungono il pari all`ultimo minuto

Nel primo dei due posticipi della Serie A Elite, l`Alpi Prato pareggia in casa 31-31 col Trieste . I padroni di casa nel primo tempo conducevano addirittura di nove: il pareggio arriva a soli cinque secondi dalla fine.

Dopo gaver paregia l'altra setimana a Bologna i ga compiudo un'altra impresa.

Comunque xe un anno de transizion. Importante xe salvarse.

Classifica

Bologna 38; Conversano 36; Forst Brixen 35; Torggler Merano 32; Al.PiPrato 22; Trieste 18; Gaeta S.C15; Gammadue Rubiera 6

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 settimane dopo...

Perdemo de 2 a Brixen...sai pecà, sul 33-30 a 4 minuti dalla fine no semo rivadi ad andar a meno due, sbaiando un contropie e rimediando una balla persa. Forse la gavemo persa là, anche perchè semo quasi sempre rimasti in partida anche se Bressanon ga comandado dall'inizio alla fine.

E ora i play-out...

Link al commento
Condividi su altri siti

P.S. Visi, vien a dirne la tua opinion sulla partida.... :D

Secondo mi la squadra ga giogado mal e i pol far solo el mea culpa se i xe andai fora perchè qua a Trieste sti altri no iera eccezionali...anzi...

Go come l'impression che Visi nol vegnerà a scriver... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao muli scuseme se ve rispondo solo adesso ma iero un po' impegnà!

A bressanone in effetti gavemo buttà via la partida sbagliando troppo sopratutto nel finale.Bisogna dir che comunque brixen meritava!

Con Gaeta,in casa,gavemo anche giogado sai mal e gavemo pareggiado rischiando de comprometter la stagion.

Per fortuna ieri a Gaeta gavemo fatto un partidon e se semo guadagnadi la salvezza e la possibilità de arrivar quinti per gaver un posto in Europa el prossimo anno!

Concludo invitandove tutti martedì 9 maggio (ve saverò dir a che ora) al palachiarbola per la partida de ritorno con Merano (andata a Merano il 06/05).L'ingresso dovessi esser gratuito!

e sta sera....................:cincin::piria::petesoni::bandieraalabarda::petesoni::piria::cincin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grande Visiiiiiiiiiiiii :foracolcul::foracolcul::foracolcul:

Finalmente te scrivi qualcossa :D

E bravissima tutta la squadra. Mi ve go visto in tv a Bressanone e iero sabato a Chiarbola. Effettivamente no xe stade delle grandi partide però l'importante xe aver raggiunto la salvezza e, chissà, magari anche el posto in Europa :rolleyes:

Complimenti!!! :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×