Vai al contenuto

Obrobri artistici (ex: cosa pensè del'ipopotamo?)


Messaggi raccomandati

dela piscina xe stado dito parekio ma forsi prima dela comparsa de un ippopotamo in bilico su una bala comparso di fronte al palazzo de vetro...

1) va ben ke la piscina xe un carneval de colori ke sembra un circo e ke l'ippopotamo xe una bestia ke el se sa mover in acqua...ma cossa el centra????

2) dopo l'ippopotamo i vestirà un de topolino per stacar i biglieti all'ingresso dela picina come a disneyworld?

3) mi in genere difendo la categoria dei architetti xkè nn i studia tanti anni per rovinar le città...e tante volte i progetti vien scelti dalle amministrazioni e q.di piuttosto me la ciaperia con lori...ma a tutto xe un limite...ogni volta ke passo vedo un toco, osceno, novo. Ghe vanzava toki de altri cantieri e li ga butadi là a caso?

4) xkè rovinar la memoria de Bianchi con un'altra piscina orrenda? sforzarse per un altro nome no?

per el momento go finido...

Link al commento
Condividi su altri siti

'Sta arte dei giorni d'oggi xe bastanza sballada (cocola l'idea de colorar cussì le facciate della nova piscina ma xe un mezo pugno nell'ocio); poi l'ippopotamo in equilibrio sulla bala xe carino ma fa abbastanza rider (oltretutto quel che lo ga fatto ga vinto una specie de concorso indetto dal comun).

Forse son mi che son profano del mondo dell'arte, però no capisso proprio ste scelte, buh :confused:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

cara Juliet, rispondo punto per punto :D

1) no so cossa c'entra l'ippopotamo... sarà de domandarghe all'artista che ga realizado l'opera....

2) per mi i lo versti de tricheco.... xe più affine al filo conduttore dell'acqua...

3) te difendi la categoria perchè te ne fa parte :D in ogni caso purtroppo si xe vero... xe le amministrazioni de mezzo... e basta questo per dir tutto

4) el nome Bianchi xe stado scelto dalla gente con un "referndum popolare" a cui ga partecipado quei 10 de lori che iera visitar la pisina quando i la ga verta... sa che "popolare" el referendum... basta veder che el nome "Italia" xe quel che ga vinto per la vasca esterna...

:D

SandroWeb... no te capissi l'arte moderna ah :-D

Link al commento
Condividi su altri siti

SandroWeb... no te capissi l'arte moderna ah :-D

A dir la verità xe tante le robe che no rivo a capir, ma meio che no me lamento va :chesonno:

:D bravo :D

perche oltre a una che difendi gli architetti , qua te ga anche una che difendi l'arte [solo quella che capisso o che me piasi al primo impatto :testadamuro: ]

cmq secondo mi l'ippopotamo xe la roba meno ridicola che i ga fatto in quel toco de tera che i ga usà per arenar quella specie de barca che lori ciama mega impianto sportico con piscina olimpionica.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

te difendi la categoria perchè te ne fa parte

magari...ghe devi passar de acqua soto i ponti...

più ke altro me rendo conto ke tante scelte discutibili in realtà xe dettade da precisi regolamenti (edilizi, antincendio, sanitari...) e q.sto la gente nn lo sa.

come nn sa ke la maggior dei lavori publici xe affidadi a concorsi e q.di la scelta del progetto xe dada a un gruppo de persone ke nela magior parte dele volte nn sa distinguer un'architettura del Bernini da una de Le Corbusier...

resta el fato ke se gavessimo presentado una facciata del genere a un architeto serio (e nn quei ke ga el potere magiore al faust) i ne gavessi cacciado a calci in :baston:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Ciau a tuti...

La piscina (polo natatorio) me par una bela roba in sè.

Esteticamente...me piasi la forma che la ga e me piasi sai el cocolo ipopotamo (ehm...no sarà che me identifico?)...

Me piasi meno la colorazion de la faciada...penso che una roba più sobria saria stada mejo, cito che l'edificio xè comunque imponente.

Augh :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma tu jo non sai che un consigliere comunale, noto castigatore

dell'altrui libertà (sessuali), ha proposto di spostare la

scultura. Motivo: la postura dell'ippopotamo risalta troppo

le poderosa terga. C'è il rischio di improvvisi pensieri

impuri.

Non so dirti quale sia il sesso dell'esotico animale.

:cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

iera più una risposta da jazz ke da ti...te me deludi :down:

Podesi ofenderme :incazzado:

Mi non go ancora visto niente ma se xe vero che i la vol spostar per el motivo scritto da yko xe veramente una tristezza cosmica :down::down::down:

:offtopic: X Starlite e Juliet fanculizzeve tutti e due... :incazzado::rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

bah mi no me dispiasi l'ipopotamo.. el xe simpatico se sa che al nostro sindaco ghe piasi le robe "simpatiche" come le squadre de basket e i sui tifosi x esempio :D

cmq mi no me scandalizeria tanto.. xe robe pezo... e cmq no semo i unici e go visto de recente che dentro la fortezza de Salisburgo dove che xe solo che robe vecie e ben tegnude i ga messo una mucca finta me par de color 'viola' o cmq un color assurdo che xe un pugno in tun ocio numero un :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×