Vai al contenuto

Obrobri artistici (ex: cosa pensè del'ipopotamo?)


Messaggi raccomandati

Vista l'evoluzion dela discusion go cambiado el titolo in Obrobri artistici  :rolleyes:

...e qua le robe se complica, anzi, se moltiplica.

Evito comenti su le ultime do "creazioni" de Nino Spagnoli ( no'

volessi far partir fraintendimenti politici del tipo: chi le ga volude,

chi lo ga pagà, perchè solo lui ecc. ecc.), ma segnalo e ve ricordo

che gavemo una colada de bronzo, che qualchidun se puntilia a ciamar

"scultura" e che de ani rovina l'estetica dela Scala Reale, difronte

piaza Unità.

Co' i la gà conzada là, iera provisoriamente...pareria che del

monumento ai Bersaglieri tuti se ga dimenticà.

Bruto e abusivo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sempre meio l'ippopotamo che xe fora la piscina che quella cosa strana che i sta fazendo all'inizio del viale!

el trionfo del silver plate (o comd se scrivi) :wacko:

Vista l'evoluzion dela discusion go cambiado el titolo in Obrobri artistici

e allora xe de cossa sbizarirse... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Meio tardi che mai....anche mi digo la mia sul ipopotamo : me xe vignu' el dubio che "l'opera" sia stada sponsorizada dala Lines, perche` altri motivi per far una roba compania no ghe ne xe !

Comunque no xe oripilante, xe solo che el xe asurdo, e in piu` el par impegola' co' la carta igienica :wacko: . Ma ne serviva un ipopotamo davanti la piscina ?

Comunque, parlando anche dela piscina, devo far la premessa che arte e architetura moderna no me piasi, percio` no me piasi gnanche 'sta nova piscina.

Pero` forsi no sta gnanche tanto mal in quela parte dela cita` dove che xe edifici moderni.

Solo che quela entrata "spetacolare" la me par ( senza ofesa per nissun ) una roba yugo.

Chissa` se save` coss'che intendo ? Iera tipico nei ani 70-80 trovar robe orende in Yugo, dale auto, ai colori, ai vestiti.....tuto iera con colori che fazeva vignir mal de panza solo a vardarli.....eco cussi` xe anche 'sta nova piscina.

Sinceramente, mi all'inizio pensavo che i gaveva messo su una faciata finta intanto che i finiva i lavori...save` come che se fa per certi edifici particolarmente de pregio ,che saria cussi` bruto veder le impalcadure per tanto tempo che i ghe meti i panei coi pupoli davanti ?

ciau..................................................granzo

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah... i gusti son gusti... io preferisco la statua di Giano bifronte della nuova fontana del viale che quell'ippopotamo davanti alla nuova piscina...

Invece dell'ippopotamo non potevano mettere una scultura classica tipo Venere che viene dalla conchiglia come nell'immagine presente qui sotto ?

venere.gif

O una statua che raffiguri delle Naiadi

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Livius :lol: vuole le naiadi....ahahah :clap::p Ma bravo...complimenti...e tutte'gnude??? :grin::foracolcul:

A parte tutto...come già dissi l'ippo mi piace!

Mentre la fontana all'inizio del viale è da vomitare...mammamia...spero che per qualche motivo siano costretti a toglierla presto...rovina prooprio il posto! :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×