Vai al contenuto

I bidoni per la raccolta differenziata


Messaggi raccomandati

Se te legesi el Piccolo te saria più informado :D

Xe i novi tipi de cassoneti (botini per dirlo con un finto italian che va ssai qua a Trieste :D ) che, in via sperimentale, xe stadi messi in piazza Venezia.

Sul nostro caro quotiiano iera scrito che i xe, paunto, diferenziadi, ma i xe tuti uguali, anche se pici me pareva l'altro giorno che li go visti.

In ogni caso a mi no i me dispiasi, secondo mi i xe ssai piu' bei de quei cassoni attuali.

La loro particolarità, disi el giornal, xe che i pol esser svodadi anche quando i se trova sulla sinistra della strada.... ma ghe vol comunque el camion apposito digo mi, sicuro no se li pol svodar coi camion che xe adesso....

Vederemo... ma no i me par mal... piu' cocoli e meno invadenti... sempre ch no i li meti in batteria cusì tanti come che i xe la :D

Modificato da Starlite
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×