Vai al contenuto

foghi de artificio


Messaggi raccomandati

Comincia la stagion estiva e i fa spesso foghi de artificio, ripetemo un poco quel che se pol far:

1 solo col cavalletto vien bele foto ( ma mi ve domando, col caos che xe a volte diseme dove che se trova el posto per el cavalletto e che no i te urta?- mi quel poco che go fato iera senza.. no sarà professional ma el ricordo me xe vegnudo istesso)

2 le esposizioni automatiche xe de dimenticar perchè el ciel ga de restar nero.

3 po xe alcune combinazioni manuali che xe de ricordar, mi no me le ricordo e sul momento provo.. co ariva i ultimi foghi de solito go trovado la combinazion giusta :D

ma volevo porve un problema che me par insolubile:

domenica ale 6 xe partida la Costa crociere e i ga fato foghi cole luce del giorno Mi iero là cola machina fotografica e no gavevo idea de come impostar per fotografar ( za a ocio nudo se li vedeva mal). Automatico? Boh! i tempi classici longhi ? vien tuto bianco! tempi veloci per via dela luce? te pol solo che sperar de becar el atimo fuggente! ga mai provado qualchedun? mi la sola foto che se vedi i foghi xe un puff de nuvoleta bianca in ciel celeste :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

alora..

metter in priorità tempo, tempo 1/30 no più lunghi se no se ga un appoggio fisso, il diaframma lo spara lui..

solitamente l'esposizion dovessi andar ben -1/3step circa..

per effetti più scenici allungar i tempi a 1.5sec al max.. ma ghe vol un cavalletto!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no go mai prova a fotografar i foghi d'artificio apunto xche no gavevo mai con mi el cavaleto (e nianca la machina :p) pero' se i xe fati de sera (quei de giorno secondo mi xe poco spetacolari) mi lasasi anche ben piu de 1.5 secondi ... el diaframma usa una roba media tra 8 e 11 dovesi 'ndar ben, mesa a fuoco al infinito e cavaleto.... prova a lasar se te rivi anche 10 secondi, secondo mi vien qualcosa de cocolo fora :D

Me piasesi far qche foto de fulmini ma anche qua ghe vol cavaleto e tempi ben piu longhi...

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

eco ancora un per a Parigi, i foghi del 14 luglio, sognarse de trovar posto per un cavalletto!!

img5319sm3th.jpg

e anche cola Tour Eiffel iluminada

img5343sm0ff.jpg

( oviamente , per queste foto decenti, ghe ne go tante molto pezo!)

Ma se no ariva a far, coi programmi de fotoritocco se pol zontar sul ciel nero , perchè la foto xe stada scatada un momento dopo che el fogo se ga studado :foracolcul:

dscn3534sm5ua.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe stado facile trovar tuto, le prime do xe cola Nikon 880 e le seguenti cola Canon Powershot A70, el ISO iera sempre 100 , i tempi variava dei 2 secondi per le prima a 1 , 1 e mezzo per le successive, meno facile xe i diaframmi, che no arivo a capir perchè me trovo a volte un apertura e po un valor massimo de apertura, de solito trovo spesso un 3,5.

Link al commento
Condividi su altri siti

grassie. grassie, ma le xe cocole anche fin che le resta pice, che se se le ingrandissi se vedi un poco el sfocado del senza cavalletto! :D

Mio marì ga fato dele bele foto,riuscide assai ben, no de Parigi naturalmente, ma dei nostri foghi citadini, senza cavaleto. No so come che el ghe sia riuscido, anche se mi iero là con lui co le ga fate.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

ieri a dobbia iera i foghi de artificio e me son dilettado :)

ve metto anche i settaggi delle foto.. (notar che el ciel iera sai luminoso e go usado el cavalletto

img1521resizeey9.jpg

CANON EOS 20D, 1/6s, f/4.5, 10-22 @ 10mm, ISO200

img1527resizetj6.jpg

CANON EOS 20D, 2s, f/4.5, 10-22 @ 16mm, ISO200

img1538resizebk1.jpg

CANON EOS 20D, 2s, f/4.5, 10-22 @ 17mm, ISO200

img1554resizern9.jpg

CANON EOS 20D, 2s, f/4.5, 10-22 @ 10mm, ISO200

ne go fatte parecchie ma essendo tutte simili metto solo queste.. :)

Link al commento
Condividi su altri siti

se mettevo iso100 gavevo tempi de 3sec o più se volevo un esposizion decente.. :)

le prime foto infatti le go fatte a iso800 e tempi < a 1s però no le meritava e dopo go abbassado iso e aumentado i tempi..

a dir el vero me premeva de far a 1600 e metter un f sui 11 però visto che go lavorado in manual focus e el soggetto che me interessava iera i foghi e no se li vedeva sfogadi.. go lassado iso100 x gaver più nitidezza.. :D tutto chiaro?

Link al commento
Condividi su altri siti

apunto, se te metti ISO alte te vien tempi brevi e no se vedi gnanca la scia del fogo, opur te vedi el panorama e el fogo "brusa" e deventa bianco. E inveze el sfondo dovessi restar nero.

Con ISO basse i tempi deventa un poco più longhi e , se te ga el cavaleto, per i foghi no xe per gnente mal, perchè sopratutto co xe el gran final el te catura tanti foghi sovrapposti. ( mi go fato istesso, senza cavaleto, i foghi vien un poco "spettinai", "cola permanente" :D ..)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×