Vai al contenuto

foghi de artificio


Messaggi raccomandati

  • 2 settimane dopo...

Nela discussion sui foghi de artificio ( su Trieste) go messo el link a

http://www.atrieste.org/viewtopic.php?p=9250#9250

dove che ghe xe una serie de foto fate de un nostro amico , ve le segnalo anche qua perchè oltre ale foto ( gnente mal), ghe xe un per de elaborazioni sul foto "andade a mal"

Link al commento
Condividi su altri siti

Fighisssime foto Tr3rt :D nella prima l'unica roba che stona xe le case de dobbia :D se fosi in ti le sostituiria con dei profili de tipiche case de montagna con la neve :D :D

te ga messo a fogo sul infinito ? come mai proprio f11 ? penso che una volta che te meti a fogo a + infinito de notte e i soggetti xe tuti lontani poco cambi tra f11 o f9 o f13, tanto val usar el tempo che piu te va mejo o l'apertura che rendi mejo sul obietivo... no? coregeme se sbaglio :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 11 mesi dopo...

passado el solito ferragosto, ieri go fato foto a Barcola cola mia compattona, e go avudo el c**... la fortuna! de trovarme un posto propio di fronte de dove che i li tirava.

Ve fazzo veder un per e ve linko dove che ghe ne go messi altri:

2000292919538241730_rs.jpg

iso 80 diafr 8 tempo 1.3 lungh focale 8.1

2005367435095665158_rs.jpg

iso 80 diafr 8 tempo 5 lungh focale 6.0

2005317017403459683_rs.jpg

iso 80 diafr 8 tempo 6 lungh focale 9.1

2005393656831665968_rs.jpg

iso 80 diafr 8 tempo 6 lungh focale 6

xe de notar che no xe fatta nissuna con treppeide, tute a man. el stabilizzator de imagine funziona, ecome! el prezzo de pagar xe che dopo i secondi de posa, el ghe meti quasi altrettanti per elaborarla.. e nel fratempo se perdi occasioni de scattar.

Zonto un crop de una de riflessi, la xe molto scura, ma la me ga fato pensar ale ninfee de Monet

2001072720331449941_rs.jpg

http://www.flickr.com/photos/elisabetta2005/

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

mi iero sentada per terra sul bordo de piera, di fronte al motoscafo dela polizia. In vestito de lino bianco, col qual no me fidavo de rampigarme, in scuro po, sui scoi.

in effetti xe un pochi de anni che no vardo più i foghi, presa dela mania de fotografarli!!

e po xe una specie de "apertura al buio" perchè te vedi a ocio nudo cossa che i sta sparando, te prepari el inquadratura ( in alto, in basso, riflessi..) e , fissadi ISO e diaframma, te meti a ocio el tempo, po co te vedi el fogo che sta salindo su, te frachi... a sto punto el mirin deventa nero, e el resta nero fin che nol elabora, el che vol dir a volte quasi 20 secondi, nel mio caso, intanto te senti e te vedi col altro ocio che sta vegnindo foghi, e ti no te sa coss, po i foghi fora continua e ti te vardi l'imagine dela foto che te ga scattado, te correggi tempo e focale per la prossima... e cussì va avanti..

e ala fin co te vedi le imagini, ti te domandi Ma come iera sto fogo che in foto xe vegnudo cussì?

dove xe i tempi dele machine analogiche che scattava co te fracavi el tasto! adesso se te frachi co el fogo esplodi, de imagine te vien solo i puntini pici del fogo che sta calando in mar tipo polvere di stelle...

in cambio mi, abituada al vecio tasto B dela mia Retina e dela Kodak Instamatic ereditada de papà, tegnivo fracado el tasto del otturator tuto el tempo de l'esposizion longa, senza pensar che cole moderne co te ghe disi 5 secondi xe lu che ghe pensa a star averto 5 secondi! :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×