Vai al contenuto

Senso civico.


Messaggi raccomandati

  • Risposte 77
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Molta gente usa il calcio o altri sport/manifestazioni solamente come scusa per far casinino e rompere qualcosa.

Basti pensare che sonare il clazon di notte è disturbo alla quiete pubblica farlo per festeggiare la nazionale è essere ottimi italiani :)

La cosa talvolta va fuori controllo...

Link al commento
Condividi su altri siti

el fatto xè che festeggiar va ben (no son certo come quei veci che alle 10 de sera ciama la polizia se xè un clacson de troppo perchè gà vinto l'Unione o l'Italia), però, come zà dito, purtroppo troppo spesso capita che se esageri, e quindi xè giusto punir chi esagera...

se domenica :censura: alora sarà giusto festeggiar e far casin, ma con criterio, e comunque rispettando i altri...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ghe vol un poco de buon senso da entrambe le parti.

Ok a bloccar e punir la gente che se rendi protagonista de atti de vandalismo (come l'esempio della corriera). Però ghe vol anche capir la situazion. Se lamentemo tanto che Trieste sta morindo e dopo semo i primi a portar avanti sta mentalità da veci bigotti.....Voio dir, la nostra nazionale xe in finale, in qualsiasi altro paese ghe sarìa maree umane de gente che festeggia tutta la notte. Inveze qua de noi pretendemo che el solito coprifuoco notturno scatti regolare come tutti i altri giorni dell'anno.....Se lamentemo perchè la gente sona el clacson O|O|O|

Ma cacchio, i mondiali xe ogni 4 anni, andemo in finale ogni 12, no vinzemo da 24....e che i soni i clacson per una volta...mama mia, che vita ara....se no dormo oggi dormirò domani.....no morirò per una notte in bianco, no?

Per ste robe qua i rimasugli del rigidume austro-ungarico me da veramente sui nervi devo dir...

Scuseme per lo sfogo...e comunque Avanti Azzurri :italia:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ghe vol un poco de buon senso da entrambe le parti.

Ok a bloccar e punir la gente che se rendi protagonista de atti de vandalismo (come l'esempio della corriera). Però ghe vol anche capir la situazion. Se lamentemo tanto che Trieste sta morindo e dopo semo i primi a portar avanti sta mentalità da veci bigotti.....Voio dir, la nostra nazionale xe in finale, in qualsiasi altro paese ghe sarìa maree umane de gente che festeggia tutta la notte. Inveze qua de noi pretendemo che el solito coprifuoco notturno scatti regolare come tutti i altri giorni dell'anno.....Se lamentemo perchè la gente sona el clacson O|  O|  O| 

Ma cacchio, i mondiali xe ogni 4 anni, andemo in finale ogni 12, no vinzemo da 24....e che i soni i clacson per una volta...mama mia, che vita ara....se no dormo oggi dormirò domani.....no morirò per una notte in bianco, no?

Per ste robe qua i rimasugli del rigidume austro-ungarico me da veramente sui nervi devo dir...

Scuseme per lo sfogo...e comunque Avanti Azzurri :italia:

Ciò, ma perchè mi no devo dormir perchè la gente ga de sonar el clacson alle 2 de notte per una roba che no me interessa????

Ripeto...xe passioni e xe giusto festeggiar se te ghe tien ma xe giusto anche rispettar i altri. O no? Go capido che capita una volta ogni morte del papa ma alla fine, che me frega a mi?

Se venissi a sonar el clacson alle 2 de notte sotto casa tua (e ti el giorno drio te devi andar a lavorar) perchè la Somalia ga vinto la coppa d'Africa (che a mi me interessa) non te lo trovassi un poco irritante?? Se venissi a sonarte ogni volta che la Somalia vinzi fazendo caroselli??

Cioè, mi no me lamento perchè se sona...Posso capir. Ma ad un'ora umana! Alle 23 o mezzanotte al massimo.

Ti te disi...no morirò per una notte in bianco...Giusto! Te ga ragion. No se mori. Ma mi son una che vol passar una notte in bianco perchè lo SCELGO non per scelta dei altri.

Mi non son rigida. Voio solo che sia rispettada la libertà de tutti :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Go capido che capita una volta ogni morte del papa ma alla fine, che me frega a mi?

Questa frase sintetizza alla perfezion el problema de Trieste...."che me frega a mi?".

Per carità, no posso darte torto...vivi e lascia vivere lo digo sempre anche mi.

Ma con questa rigidità assoluta no se andarà da nessuna parte.....Anche perchè mi podesi dir la stessa roba de manifestazioni come la Bavisela...bloccar una città intiera perchè un gruppo de persone ga de correr, me urta! Mi de correr no me frega niente e se quela domenica volevo andar a Barcola, dovevo andarghe a pìe perchè tutto iera bloccà.....Ma alla fine me rendo conto che bisogna accontentar un po' tutti, in fondo xe una manifestazion che se fa una volta all'anno....no morirò....E podesi far tanti altri esempi.

Xe questo el punto, bisogna zercar de aver una mentalità un poco più aperta(per carità, per certe robe la go chiusa anche mi :p ), perchè se andemo avanti a far i gendarmi e dir "cosa me frega a mi", allora semo condannadi a morir...Trieste.....la nobile signora che vivi rimpiangendo el passato......xe un pecà, se stemo rovinando da soli :ehno::pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

xe modo e modo de festegiar, no se pol pretender che a tuti ghe interesi del calcio, mi go prova sai piu emozioni quando el patinagio ga vinto l'oro ale olimpiadi invernali de torino che veder sti 4 figheti che no sa nianca parlar italian....

el far casoto xe un fato de moda, xe x dir "iero anche mi", x farse fighi... ma quanti efetivamente xe atacai ala nazion in sto modo? i stesi che magari pur de no far el militar xe dipsosti a far carte false..

chi efetivamente ga la nazione e la patria come valor lo dimostra in 1000 altre ocasioni, no solo quando zoga la nazionale....

po perche' bisogna girar in auto e sonar el clacson.. no xe pui bel trovarse insieme cantar e balar bevendo e festegiando inveze che 'ndar soli in giro come trottole? :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

El discorso xe ben diverso qua. Mi non digo che no xe de farlo se a molti ghe interessa. Festeggia pur!!!! Va a far caroselli con la bandiera fora dalla macchina, intasa el centro, ciapite una bala e ziga forza Italia ( :wacko: ). Non me da fastidio quel. Ma se mentre mi dormo vegno sveiada da clacson, abbi pazienza che me da fastidio ciò.

El discorso Bavisela no sta in piedi. Primo perchè non te turbi el sonno de nissun, secondo perchè xe una manifestazion che parti dal Comun, organizzada che se sa mesi prima che ghe sarà. Il tifo in piazza xe una manifestazion non programmada, spontanea.

Alla fine el discorso xe: Fa quel che te vol ma non romperme le scatole a mi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

el punto secondo mi xe senso civico e bon senso...

perche' la nazionale de calcio rappresenta per fora tutti e quela de pallavolo se fa stesa roba no la ga pe'l popoci nisun? :linguaccia:

dal mio punto de vista no te pol giustificar sto delirio isterico de massa per una partida, per una vittoria de un campionato mondiale... te sminuisi tuto el resto che conta per davvero per esser orgogliosi de esser parte de una Nazion... e che nisun altro ga pe'l popoci... xe questo el triste... i italiani xe italiani solo co vinzi l'Italia de calcio... e cio' me rattrista.... ma questo basta a giustificar sto delirio isterico collettivo...

forsi son mi che vedo le robe malamente... :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

che la reazione sia esagerada, credo lo pensi tuti.

che xè ridicolo anar fora coi copi per una partida de calcio, idem.

che no se capisi ben perchè xè cussì per el calcio e no per el basket, come sora.

ma no stemo far i ipocriti. El calcio in Italia xè solo dopo la mamma, questo ga svariade motivazioni, te pol tirar fora la teoria delle masse, el bisogno de far gruppo, la sublimazion dela guerra...MA xè cussì e basta. E meio questo che altro!

E poi ... scuseme, ma preferiso quei che me sono el clacson (che xè solo un poco de goliardia) piuttosto che quei che spaca autobus, imbratta la piazza, tira bottiglie...credo no sia paragoni!

Anche perchè, in fin dei conti, sarà stado l'80% degli italiani a veder la partida, sta volta penso che neanche i veci se gabi più de tanto rabiado per un poco de confusion!

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla fine, qua de noi, el balon zoga el ruolo de una festa nazional-popolare, diria perchè el sport principale de sta nazion xe proprio el balon. Dei successi (o degli insuccessi) degli altri sport no se farà mai el scandal che se fa pel calcio.

Forsi el bel del calcio xe proprio quel de riunir la gente in massa, situazion che raramente se vedi al di fuori dello sport (tranne che per le adunate dei alpini :petesoni:).

Se la devo veder sotto la mia ottica de sportivo, diria che 2 strombazzade e un poco de sano (sottolineo SANO) casin no ghe fa mal a nisun. El discorso cambia se, al posto della "festa", se comincia con gli atti de inciviltà: logicamente là no va più ben, perchè disfar i tetti dei autobus xe fustigazion in piazza granda

Link al commento
Condividi su altri siti

Gira gira comuque il problema e quello.

A causa di una passione "pesonale" che potrebbe non essere condivisa da tutti ci si sente scusati per un comportamento che viola la libertà altrui.

E sempre e soltanto una prevaricazione egoistica.

Io lo reputo giusto quindi lo faccio.

Se per un "moderato" è "posso sunare il clacson tanto ha vinto l'italia" così per uno scalmanto è "sposso spaccar bottiglie ed imbrattare la piazza tanto ha vinto l'italia".

Il calcio non deve essere una "scusa" per fare i prepotenti sugli altri.

E poi perché il calcio si ed il resto no? Perché non posso fare casino quando il mio film preferito vince l'oscar, la mia squadra di bocce vince il campionato, la mia regione vince il superpremio nel gioco dei pacchi.

Anche il pensare "ma il calcio è importante il resto no" francamente è piuttosto irrispettoso.

Come citato qua sopra... il problema e la filosofia del "che me frega a mi?" ma il senso e biunivoco non fate l'errore di vederlo solo in un verso.

"Suono in clason perché che me ne frega se c'è qualcuno a cui non interessa e domani ha da lavorare" entra perfettamente in questi canoni.

Quindi civiltà vuole che i non tifosi non impediscano ai tifosi di guardare la partita ma i tifosi non dovrebbero impedire ai non tifosi di dormire.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me chiedo.. ma te porta tanta gioia sonar el clacson alle 2 de notte che non te pol non farlo?

Te vol sonar el clacson?!?! allora fallo.. da quando xè finida la partida fino ad un'ora decente.. (penso che alle 00.30 nisun se incazzi.. dopo comincia a dar fastidio) dopo te vol ancora festeggiar? benissimo, liberissimo de farlo.. te se ciapi la cassa de birre e te va da qualche parte, coi amici, a rider e festeggiar.. l'auto te servi solo per spostarte no per strombazzar.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

E poi perché il calcio si ed il resto no? Perché non posso fare casino quando il mio film preferito vince l'oscar, la mia squadra di bocce vince il campionato, la mia regione vince il superpremio nel gioco dei pacchi.

beh.. credo che la differenza de persone coinvolte xe un pò diversa....

ti te pol farlo, ma te saria l'unico!

qua xe una nazion che festeggia!! :italia:

Link al commento
Condividi su altri siti

E poi perché il calcio si ed il resto no? Perché non posso fare casino quando il mio film preferito vince l'oscar, la mia squadra di bocce vince il campionato, la mia regione vince il superpremio nel gioco dei pacchi.

beh.. credo che la differenza de persone coinvolte xe un pò diversa....

ti te pol farlo, ma te saria l'unico!

qua xe una nazion che festeggia!! :italia:

L'esser controcorrente non me spaventa :)

Mi da più fastidio farmi piacere una cosa solo "perchè la fanno tutti" che esprimere i miei gusti anche se statisticamente meno condivisi.

Dopo tutto il calcio è bello... ma cosa ha di più di altri sport?

Ci saranno sicuramente tanti a cui il gioco piace per quello che è, poi ci sono quelli che seguono per aggregazione. Altri che lo seguono per quello che rappresenta (guadagnare miliardi e fama giocando e spuppazzandosi le veline).

Ma molti lo seguono solo per nascondersi nella mischia e far casino. Con i vari fatti di scontri vandalismi striscioni politici o razisti penso sia chiaro a cosa mi riferisco.

Quindi mi chiedo... quanti suonano il claxon perché ha vinto l'italia e quanti seguono l'italia per poter suonare il claxon.

La seconda categoria è quella che crea problemi. Ma finche certi comportamenti vengono tollerati sarà difficile portarli allo scoperto.

Se per esmepio ci sono atti vandalici, e come indizzi la polizia ha "erano ubrichi gridavano e si scalmanavano ed avevano il volto pitturato"... ecco come un comportamento che permetterebbe di individuarli facilmente diventa assolutamente irrilevante.

Link al commento
Condividi su altri siti

Molta gente usa il calcio o altri sport/manifestazioni solamente come scusa per far casinino e rompere qualcosa.

Basti pensare che sonare il clazon di notte è disturbo alla quiete pubblica farlo per festeggiare la nazionale è essere ottimi italiani :)

La cosa talvolta va fuori controllo...

Anche de giorno se xe per quel xe vietato :lol: quindi o semo tolleranti con tutti o non semo tolleranti con nessun,basta deciderse :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

E poi perché il calcio si ed il resto no? Perché non posso fare casino quando il mio film preferito vince l'oscar, la mia squadra di bocce vince il campionato, la mia regione vince il superpremio nel gioco dei pacchi.

Troppo belli sti esempi! :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×