Vai al contenuto

II Grigliata Al Mare



Messaggi raccomandati

  • Risposte 300
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ragazzi come volè.....allora annullemo la grigliata, no xe problemi.

L'unica roba che no capiso xe perchè no volè spetar fin nel primo pomeriggio (disemo 15-15:30) per veder come se metti le robe prima dell'eventuale spesa. Se conosemo tutti de persona...se se rimanda, basta un giro de sms e el zogo xe fatto.

Comunque bon, se volè rimandar perchè sarà qualche grado in meno.....me piego al voler della maggioranza.

Voio solo far presente che (a mio avviso) sarà impossibile trovar un altro venerdì o sabato in cui tutti quanti sarà disponibili per un'altra grigliata, in tempo utile prima che finisi l'estate. Solo per organizzar questa xe un mese e mezzo che ne parlemo.....

In conclusion, diseme voi.....

Link al commento
Condividi su altri siti

Stefano, el discorso xe che bisogna veder la "praticabilità" del posto in cui dovessimo andar a far la grigliata. Anche se se rasserena verso le 4, corremo el serio rischio de andar in un acquitrin pauroso.

De acqua ne xe cascada a stagnachi, tuttora sta continuando a piover...se dovessi far sol, saria prima de andar a testar el terren...tenindo comunque conto che xe da un mese che se stemo organizzando, saria folle far una grigliata coi trombini :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

L'istituto nautico correggi leggermente le previsioni per oggi:

Sono previste iniziali condizioni di cielo molto nuvoloso o coperto con residue precipitazioni anche a carattere di rovescio e tendenza ad attenuazione della nuvolosità.

[...]

Temperatura in leggera diminuzione con minime di 16°/17°C e massime di 22°/23°C.

Mare mosso.

Su www.paesionline.it i disi

Per oggi si prevede un cielo Sereno . La temperatura massima sarà di 33 gradi e la minima di 26.

Mattina sereno.

Pomeriggio sereno.

Sera poco nuvoloso. O|

Link al commento
Condividi su altri siti

mi come za dito in precedenza in pvt.. diria de spostar la grigliata..

far una grigliata in riva al mar con 18°C no ga senso.. anche se schiarissi.. i legni per el fogo i xe tuti bagnadi (e far fogo SOLO con carbonella me par una roba un poco spropositada nonchépoco salutare) poi semo sempre in rischio de piova.. e far la spesa per tutti e venti e poi che piovi me par una cavolada..

mi saria dell'idea de ndar in osmiza e la zercar un'altra data.. e chi no pol ghe se torna i soldi.. chi pol invece meio :D

@molly: te ga gufado troppo.. colpa tua. :baston:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi diria che un'osmizada sia la roba migliore...

come ga dito qualchedun no xè solo el fatto della temperatura (che pol dar fastidio) ma xè el fatto che sarà tutto umido.. (se mi me sento per terra 2 minuti no me alzo più x la schena).. no se trova legno per far el fogo.. bisognasi portarlo de casa.. Se rischia cmq che in serata vegni zo due gocce de piova..

..xè tanti inconvenienti, no xè un solo..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Pant pant...pena tornà a casa de lavor.

Qua de mi vedo tutto coverto fin a Grado.....e bon, salta tutto :sighsob:

Come alternativa gavevo za parlà con qualchedun per una bela osmizada, me fa piazer che vedo bastanza gente favorevole :D

Sarìa bel che vegni tutti quei dela grigliata, cusì ghe torno i soldi della spesa :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ok.. 20.15 p.le europa..

andemo verso sgonico..

se volè mi posso prenotar in un osmiza a samatorza che go za testado e me ricordo che iera un mona che coreva con dele mudande rosa in testa :D

casta che me disè.. zerché de esserghe tutti quei della grigliata che cussi se organizemo per un eventuale rinvio della grigliata..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×