Vai al contenuto

II Grigliata Al Mare



Messaggi raccomandati

  • Risposte 300
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

vojo ringraziar tuti quei che xe vegnudi xche xe stada una stupenda serata in osmiza !!! e chi no xe vegnu no sa cosa se ga perso :D

un grazie particolare al instancabile Malto e Jazz x le cantade e a tuti quei che ga contribui' a far comover l'oste regalandone un giro de vin e anche ai giovinoti sentadi vizin de noi che ne ga buta' un altro giro.... :D

no so se i ne ga oferto x farne smeter o altro :D pero' me son diverti' veramente troppo!!!! :D

grazie anche a chi se ga lamenta' dele dosi de grapa che sembrava tropo picie :D :D :D :D

PS: mi volesi che Malto stasi qua 12 mesi al anno ma el mio fegato forsi ne risentiria :D :D

e cmq... Papappa para pa paaaaaaa pa... ViVAAAAAAAAAAAAAA ColOOOOOOOOniaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D

:petesoni: :petesoni: :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi son dell'idea che xè stada una serata bellissima.. diria la più bella in osmiza fatta da noi...

Grazie al mato che ne ga offerto el litro.. e grazie ai giovinotti che ne ga offerto l'altro litro e el mezzo che ghe xè vanzà a lori.. che de noi no xè sicuro vanza..

..ringrazio anche de esser nata in gennaio e al burlo.. che me ga stivà bastanza..

..deso poso andar a dormir.. sperando de rivar a star distirada..

ah.. volesi ricordar che go vinto sia a coteccio che a scopone (l'ultimo in coppia con Starlite) :D

Dopo questa xè ora che vado dormir..

Grasie a tutti, ragassi!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mamma mia...a cercar de ricordarse tutti i viz e le ridade fatte ieri sera, me vien mal de testa :D Specie per mi che son nato nel 79 e no gavevo el bicer completamente pien (chi iera savarà de cossa stago parlando :D)

Raramente gavemo prodotto un simile scandal costruttivo :D El merito xe delle due chitarre de Malto e de Jazz (ma spetavimo anche i violini :D)

Quoto iaga...la + bella serata in osmiza da sempre :daghe: E chi no ghe iera...se ga perso un spetacolo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

echime quà...sveio da poco + de mezz'ora...serata davero divertente...sta grigliata fata in osmiza ga reso davero sai ben...la carne de porco che go magna ieri sera iera sai bona...per non parlar del bicer che go bevudo a collo con el bevilo bevilo bevilo :vino::p :s'ciopado:

le cantade che gavemo fato xè stade splendide...i 2 chitaristi ne ga allietado davero sai ben la serata...complimentoni ai muloni Jazz e Malto :clapclap::clapclap:

A coteccio purtroppo no go vinto...quel fenomeno de basketteam me ga conzado un x de punti de troppo quasi ogni giro :caregaintesta: e dal forum go scoperto che ga vinto Iaga :clapclap:

Altre cose da dir per ora? Sembra che el forum sia sponsorizado dala canon...go visto + de una machineta de codesta marca ieri sera... :lol:

bon x intanto basta...el resto in un altro momento siori e siore

ah si: grazie dela serataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Link al commento
Condividi su altri siti

Finalmente son torna dele vacanze e posto anche mi i miei ringraziamenti.. Anche se:

1)Go avu la sfiga de naser el stesso anno de trert, che per farghela pagar a lui me la ga fata pagar anche a mi..

2)Go perso sia a scopone che a coteccio

3)Go rischia seriamente un ritiro patente e mi digo anche un pochi de mesi de galera

xe sta una serata memorabile! Grazie a tutti

Un ringraziamento particolare a cucciolina che no la me ga dito niente de schumacher.. :amicici::amicici:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×