Vai al contenuto

II Grigliata Al Mare



Messaggi raccomandati

  • Risposte 300
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

el quattro xe doman.,.. ma se sicuri de far sta grigliata all'aperto... mi go senti che fin doman el tempo rimani cussi...

Shhhh, no portar sfiga :angry::p

Allora, Oggi alle 17:30 piazza Oberdan lato Harry's per el secondo ed ultimo turno de raccolta soldi :D

Per chi no me riconosi, sarò in braghe lunghe grigie e camisetta azzurra tipo autista della TT :D

Link al commento
Condividi su altri siti

riecchime qua :D

allora.. mi per domani son disponibile per far la spesa.. devo vignir in città cmq..

se piovi de pomeriggio no so.. o se ciol cmq e se za prevedi de riinviarla [ma xe casin coi soldi de chi pol e chi no pol] opur no se fa niente e se torna tuto indrio..

Link al commento
Condividi su altri siti

sicome el mulo basketteam doveria andar zo tra poco a portar i dindini per mi e lù e sicome el mulo spesso el ga la testa per intrigo :merodolodalrider: magari el se dimentica de chieder chiedo mi...

ora e luogo de ritrovo doman per la zena?

grassie

Link al commento
Condividi su altri siti

Dunque, per quanto riguarda l'appuntamento, dirìa che podemo becarse direttamente a Canovella. Per chi no se ricorda ben come se riva, andando verso Sistiana xe la prima stradina a sinistra subito dopo la galleria naturale. Per l'ora boh.....femo alle 19? O se volè far el bagno con più calma, podè anche venir prima :D

Noi saremo là un poco prima per cior posto e sistemar le bibite in acqua :D

In caso de forte maltempo (femo i dovuti scongiuri :pisador::ariaviziada::zopelcesso: ) ve avvertiremo nel pomeriggio, prima de far la spesa :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

el mulo BT xe andà, ga portà i soldi e el se ga anche messo d'accordo per doman e Stefano e i altri presenti (Stefano, Tinuviel, Cazzabale, Kirisgnaps e l'altra mula (Elisa???) ma la scrivi sul forum???) pol testimoniar...

e tra le altre cose nol ga nianche ciapà una ioza de piova...

che forza della natura!!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×