Vai al contenuto

Piercing


Messaggi raccomandati

Eco un altro sondaggio semplice semplice su un tema particolare su cui se pol trovar pareri + diversi...i piercing.

Inteno con l'inserimento del gioiel non utilizando la pistola, che solitamente i usa per meter i orencini sule rece.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 166
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Quoto mula :D

Mi per farme i busi nelle orecie go provado un dolor bestiale :wacko: Mai più go dito :D Figuremose farme sbusar con l'ago sulla panza, sul sopracciglio o sulla lingua...brrrrrrrrr, go i brividi :wacko: Neanche se i me paga :D

Stesso discorso val per i tatuaggi che non me piasi veder sui altri, figuremose su de mi.

Xe autolesionismo alla fine e una moda de questi anni. Dopo ognidun fa quel che credi, non me tocca e quindi non me interessa ma proprio non me va.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go sempre pensado de farme uno sul labbro/sulla lingua..

..ma non go mai avudo la voia de discuter seriamente con i miei per primo, non go mai messo da parte i soldi e non me son mai informada più de tanto..

..questo no vol dir che go accantonado l'idea! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Gnanche se i me paga!!

no go voludo gnanca i busi sule orece per i orecini, che me toca tegnirmeli cole clips che o i fa mal o xe moli e se riscia de perder, farse una ferita e impedir che la se rimargini ( perchè el buso xe questo) xe contrario ai mii principi generai de salute, stesso motivo che no me piasi i tatuaggi.

Xe usanze tribali che una volta se diseva che xe dei selvaggi e po de quando che xe deventade de moda tuti fa e alora i ghe va drio, sopratutto co comincia a far i calciatori.

Mi disevo: te cominci a farte el buso nele orece, po te zonti el secondo che sta meo, po el terzo un poco più in alto, po el buso sul naso ( gavevo visto in India tanti diamanti sul naso), finora no go ancora visto come in India la cadenelle-braccialetto fra naso e orecia, po te fa sul bugnigolo, po come disevo la campanella sui genitali ( cussì disevo, in realtà l'espression che no dopravo e solo che pensavo iera la campanela sula punta del *****), po l'osso de traverso sul naso e ala fin no ne resta che i anei sul colo per far el collo longo come le indigene birmane del lago Inle, che adesso par che le se fazzi par ciapar qualche soldin fazendose fotografar dei turisti.vedi

http://www.samsays.com/Inle%20Lake.htm

ve riproduso una foto

inle20l19picc1td.jpg

po deventa una moda, come le sopraciglie rasade anni 40 e anni 70, che po no le ricressi più e te vedi subito chi che ga quela età...

Link al commento
Condividi su altri siti

beh, a mi me fazeva sempre impression doverme far i busi seulle orecie...

iero terrorizzada, infatti li go fatti appena in 3 media! e devo dir che me ga fatto molto meno mal de quel che pensavo...

poi mi proprio ste robe, anceh solo el secondo buso, gavesi difficoltà a farle anche xkè son allergica al nichel :angry: e bisogna star sai attenti...

e x el discorso tatuaggio... beh, logicamente neanche quel no me lo faria mai... mille aghi sulle pelle :pauraaaa::pauraaaa::pauraaaa::pianto::pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

"No me piasi e No me faria sbusar neanche se i me paga"

ciò.. za i aghi e robe del genere me impressiona :pauraaaa:

za x farme un prelievo fazo cine.... figuremose se me faria un piercing!! :D

no,no.. ste robe no xe proprio x mi!! <_<

Totalmente d'accordo con ti! :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me piasi e ghe ne go un, sul naso (la classica piccolissima baleta d'argento). Go anche i busi sulle orece (solo un per parte) e penso che se gaveria una bela panza piata (roba che no go!) e no gavessi un neo proprio sull'ombelico, forse ghe faria un pensierin. E ve lo disi una che ga la fobia dei aghi :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Ghe stago pensando..me piasi sai el classico orecchino sul lobo, oppure piercing sul sopracciglio..però ancora no go nessun..Iero tentato a farmelo subito dopo l'esame de maturità..go accompagnà un mio amico a farlo, ma no lo go fatto...alla fin me sn comprato un anello d'argento de quelli piatti :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

go i busi alle orece da quando gavevo 6 anni (me ricordo che me ga portà mia sorella sedicenne a farmeli...no me ricordo, però, la reazion dei mie), go anche un secondo da un lato e gavevo fatto anche el terzo, ma se ga infettà e lo go subito chiuso.

I aghi no me fa certo impression (son donatrice de sangue), ma no trovo l'utilità de farli in altri posti, soprattutto sulla lingua (che xè un muscolo, devi far anche sai mal) e sula guancia (discorso genitali a parte), che sembra un bruto neo.

L'orencin sul naso, magari un brillantin, no me dispiasi a veder (ma bisogna eser anche el tipo giusto), come pol esser carino un brillantin sul bunigolo, ma te devi aver el fisico adatto, se no xè ridicolo.

No me piasi tutto insieme, tutto quel ferro sul viso xè proprio de cattivo gusto!

Link al commento
Condividi su altri siti

orpo ciò...no pensavo tanti pensieri contrari...però son dell'idea che gusti xè gusti e xè un discorso soggettivo e personale gaverli o no gaverli...

mi ghe ne go...adesso uno ma ghe ne gavevo 5 + 6 orecini su 1orecia...

e almeno nel mio caso no xè sta un discorso de moda...el primo piercing lo go fato 12anni fa...e cmq in un posto sconto (no,la no),i orecini prima ancora...me ga sempre piasso.I orecini me se rimasti 2busi soli perkè x vari motivi certi li go tolti mentre dei piercing deso ghe ne go 1 xkè go un lavor che no me permeti de tenirli tuti...go l'idea de farmene ancora 1 e forsi riaprirme un altro che gavevo.

Tatuagio?Si...1per el momento.

No lo considero autolesionismo come ga scrito qualchedun perchè sinceramente el tempo de far el piercing dura poco + de un pizigoto...10...15secondi e xè fato tuto e se el piercer xè bravo el te meti a tuo agio...

cmq pol piaser o no...mi me piasi sai anche sule mule e i muli.

Link al commento
Condividi su altri siti

Non mi piace e penso che chi si fa bucare "solo" per moda ha qualche problema.

Una volta esisteva una filosofia per la quale farsi un tatuaggio aveva un significato intimo e personale. Adesso, anche in questo campo è prevalso un fastidioso bisogno d'ostentazione. Con il piercing sta andando anche peggio.

Link al commento
Condividi su altri siti

a proposito de piercing... se qualche mula xe interessada i me ga dito che all'inizio del viale i se ga attrezza per far el piercing all'ombelico con la pistola ... ma costa 45 euro :unsure: mi prima o poi vado farmelo :lol: ma prima speto che se fazi ialtri :lol: su cavie ande vanti voi eheh

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me piasi sui altri però me lo faria..

xe che vedo tanti che i ghe lo ga fatto malamente e no xe per niente bel de veder!

peresempio, un mio amico se lo ga fatto sulla lingua (dove volessi farme mi) e per un periodo gaveva problemi e disfunzioni anche nel parlar, un altro sul capezzolo e xe da un anno che ga el capezzolo che ghe spurga liquidi e se ga ingrossado.. :(

però sulle mule un piercing sulla lingua e/o sul bunigolo.. fa el suo!

Link al commento
Condividi su altri siti

a proposito de piercing... se qualche mula xe interessada i me ga dito che all'inizio del viale i se ga attrezza per far el piercing all'ombelico con la pistola ... ma costa 45 euro :unsure: mi prima o poi vado farmelo :lol: ma prima speto che se fazi ialtri :lol: su cavie ande vanti voi eheh

piercing mai e poi mai farli con la pistolaaaaaaaaaaaa...

come fa una pistola a eser atrezada per far piercing?

evitar la pistola...la pistola anche co fa el foro sul'orecia lacera la pelle che in realtà poi el foro lo fa l'orecin con la "spinta" che ghe vien dada dal stantufo dela pistola.

e un'altra roba sai ma veramente sai più importante: la pistola per far i orencini pol eser una via de trasmision de malatie pericolosissima.

se ritrovo un articolo su sto discorso lo posto.

dopodichè ognidun fazi come vol :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me piasi sui altri però me lo faria..

xe che vedo tanti che i ghe lo ga fatto malamente e no xe per niente bel de veder!

peresempio, un mio amico se lo ga fatto sulla lingua (dove volessi farme mi) e per un periodo gaveva problemi e disfunzioni anche nel parlar, un altro sul capezzolo e xe da un anno che ga el capezzolo che ghe spurga liquidi e se ga ingrossado.. :(

però sulle mule un piercing sulla lingua e/o sul bunigolo.. fa el suo!

alora, mi lo go fato anni fa sula lingua e no lo ga fato malamente....xè normale che la lingua se gonfi un poco...mi go aprofitado del'estate per farmelo e son anda avanti un per de giorni a gelati,granite,e bibite analcoliche fredde...però casa magnavo tuto normalmente solo un poco più lentamente...logicamente iera de rider a dir certe parole...dopo anni i miei amici ogni tanto ridi ancora a come pronunciavo certe parole.

sul capezzolo me lo go fato anche mi e go avudo qualche picolo problema dovudo a un sbaglio del piercer...ma lo go scoperto dopo...dopo anni che lo tenivo lo go tolto...ma stago pensando de rifarlo perchè me piasi tanto e xè sta el primo che go fatto.

Link al commento
Condividi su altri siti

si questo i me lo gaveva dito anche a mi... ma con l'ago me fa paura oltre che costa de più... 75 euro i vol se non de più... quindi me sa che rischierò... e poi se non go becca niente dopo 6 busi nelle orecie spero de non becar niente neanche con quel del bunigolo...

ma poi mi me go sempre chiesto... con la pistola i fa in un attimo... con l'ago i fa anche subito o i ghe metti de più? e i iaza la parte o cosa?

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×