Vai al contenuto

Piercing


Messaggi raccomandati

Me gaveva sempre ispirà el piercing sula lingua. Ma un tiro che iero a una Tattoo convention go visto dal vivo una mula che se fazzèva far el piercing al capezzolo... e me ga bastà per capìr che decisamente no fa per mi!

I altri i se pol impiràr anca un cortèl fra le scapole, no me disturba e no me fa impressiòn come che ghe fa a tanti. Il mondo è bello perchè è vario...

ola, su questo poso darte la mia esperienza...

piercing sula lingua :p : prima de farlo ghe go pensado su tanto, me piaseva, ma gavevo sempre el dubio: "e se mentre che me pasa con l'ago canula, me vien istintivo tirar indrio la lingua???....poi un giorno me go ciapado, e son anda zo de brenno (ancora co el gaveva el studio in via d'azeglio)...entrado, fato...dolor? sincero: no me go praticamente acorto...parlando prima con brenno el me diseva che la lingua xè un dei posti meno sensibili per un piercing, "xè quasi come el burro"...no credevo sai, poi però poso confermar: poco dolor...el fastidio te lo pol gaver dopo, te se gonfia la lingua per un pochi de giorni; infati te vien mesa una barra + lunga proprio per evitar problemi, poi co se sgonfia e la ferita (xkè cmq un piercing produci una ferita) xè guarida, te pol meter una bareta + corta.

piercing al capezzolo: xè stado el primo che me go fatto...un pizigoto, pensavo che gavesi fato + mal...però bon, iero andado con l'idea de farlo e lo go fato senza problemi...

poi ghe ne gavevo anche altri...deso go solo :( quel sula lingua ma almeno un altro penso de rifarmelo...purtropo el lavor che go no me consenti de rimetermeli tuti :cherobeara::p

ps: el dolor che te pol far un piercing nel momento che vien fato el foro, xè comunque una cosa sogettiva...a mi per esempio me gaveva fato + "mal" quel al'interno del lobo (trago) che quel sul capezzolo o i altri che gavevo...x cui se te vol farlo fidite de ti stessa, e relativamente del parer de un che te disi fa mal o no fa mal...:)

no go visto far piercing dal vivo, ala convention che iera in molo4° no go visto qualchedun che li fazeva, x cui no so dirte se me faria impresion...online go visto el video de una mula che se fazeva meter un piercing...xè una frazion de secondo che pol far impresion, xò + per quanto la se movi che x altro...ma a mi, no me fa impresion el foro o un che se fora....almeno che no se parli de branding o scarificazioni o modificazioni permanenti e estreme...quele no le neanche vardo.

poi se te vol un consiglio, al limite, fa un salto nei studi e prova veder se te rivi farte una ciacolada coi muli che li fà...magari i te da spiegazioni o magari te trovi un che te tranquiliza e te se lo fa...o magari no.

ciao :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 166
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Un mulo che conoso stava per morir dissanguado per un piercing alla lingua. Lo ga fato e continuava a sanguinarghe e no ghe se rimarginava...Alla fine el ga perso no so quanto sangue e i lo ga portà in ospedal. Lingua cusida, un dolor unico :wacko:

Per mi rientra nel campo delle torture gratuite :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ps: el dolor che te pol far un piercing nel momento che vien fato el foro, xè comunque una cosa sogettiva...a mi per esempio me gaveva fato + "mal" quel al'interno del lobo (trago) che quel sul capezzolo o i altri che gavevo...x cui se te vol farlo fidite de ti stessa, e relativamente del parer de un che te disi fa mal o no fa mal...:)

Didone, grazie per l'incoragiamento! Ma te assicuro che no xè el dolòr che me spaventa. Dopo gavèr partorì alla maniera del Burlo, i poderìa farme el piercing sula lingua anca con una zapa, che no me farìa niente e probabilmente me meterìa anca a rider! Me spaventa de più che me sucedi robe come al amico de Stefano79... Magnòna come che son, anderìa fora de testa dela disperaziòn!!! :lol::D

Link al commento
Condividi su altri siti

Didone, grazie per l'incoragiamento! Ma te assicuro che no xè el dolòr che me spaventa. Dopo gavèr partorì alla maniera del Burlo, i poderìa farme el piercing sula lingua anca con una zapa, che no me farìa niente e probabilmente me meterìa anca a rider! Me spaventa de più che me sucedi robe come al amico de Stefano79... Magnòna come che son, anderìa fora de testa dela disperaziòn!!! :lol::D

per questo mi te go scrito de provar a far un giro per i vari studi e provar a far un due ciacole con chi che fa i piercing :) e al limite te ghe chiedi spiegazioni su quel che ghe xè suceso al'amico de stefano...mi, per come la poso imaginar, credo che ga sbagliado el "piercer" a far la preparazion prima de praticar el foro con l'ago-canula...poi cmq fa come che te vol :D:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

per questo mi te go scrito de provar a far un giro per i vari studi e provar a far un due ciacole con chi che fa i piercing :) e al limite te ghe chiedi spiegazioni su quel che ghe xè suceso al'amico de stefano...mi, per come la poso imaginar, credo che ga sbagliado el "piercer" a far la preparazion prima de praticar el foro con l'ago-canula...poi cmq fa come che te vol :D:bye:

Ciò, ala cativa te me acompagni e se te vedi che vado steca longa, te me grampi per i cavèi, giusto che no spaco qualche piastrèla col coco... :D:lol:

A parte i scherzi, conosso Brenno de nomea e i me ga parlà ben de lui (per dir el vero lo go conossù anche de persona... ma in quel momento no iero proprio in forma smagliante e no me ricordo nianche de come che el xè fatto!). Senò anche la moglie de Alby de Monfalcòn me par che la fazzèva piercing...

Ma adesso me diletto anche mi in questa nobile arte: ghe go 'pena fatto el piercing ala zata de un parsutìn crudo made in Istra, cussì posso impicàrlo in cantina... Per Nadàl proverò a farghe el branding!!! :D:p

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma adesso me diletto anche mi in questa nobile arte: ghe go 'pena fatto el piercing ala zata de un parsutìn crudo made in Istra, cussì posso impicàrlo in cantina... Per Nadàl proverò a farghe el branding!!! :D:p

mmm... adesso el discorso inizia a farse interessante...

sto tipo de piercing me interessa anche a mi... se ti te ghe fa un branding mi dopo posso farghe un cutting e anche un gnamming??? :DDDD :DDDD :DDDD :DDDD :lol: :lol: :lol: :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

fatto el piercing all'ombelico.... troppo carino :D

e no ga fatto quasi per niente mal.. quasi nel senso che ga fatto un pizzigotto e tac iera za fini :D

l unica roba xe fastidioso adesso co me piego o me sento.. ma fastidio, non dolor.. per cui sopportabilissimo :D

meno mal.. mi che iero super preoccupada :D

Link al commento
Condividi su altri siti

fatto el piercing all'ombelico.... troppo carino :D

e no ga fatto quasi per niente mal.. quasi nel senso che ga fatto un pizzigotto e tac iera za fini :D

l unica roba xe fastidioso adesso co me piego o me sento.. ma fastidio, non dolor.. per cui sopportabilissimo :D

meno mal.. mi che iero super preoccupada :D

bene :) ricordite de star tenta co la cintura e co te se tiri via le maie...esendo non abituada a gaverlo te pol zucarlo senza voler.

benvenuda tra i "pirsadi" :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 anni dopo...
  • 2 settimane dopo...
Ospite nikibeach

Io ho tre tatoo sul polpaccio, tutti hanno un significato particolare e sono disegni tribali dei nativi americani verso i quali provo una profonda ammirazione e stima.

Pircing, ne avevo fatto uno al naso ma si era infettato allora ne avevo fatto un'altro dall'altra parte ma sono stato costretto a toglierlo per lavoro...

Invece ho ancora il buco (ma senza nulla) sull'orecchio però fatto con la pistola...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×