Vai al contenuto

Addio Stazion de Campo Marzio


Messaggi raccomandati

...ad una società ke in genere opera delle speculazioni immobiliari.

se le previsioni ke i ga fato se avera (appartamenti nela vecia stazion), semo di fronte all'ennesima dimostrazion de quanto el sistema Italia sia discutibile.

In Italia xe prassi comune ke edifici de valenza storica sia dadi in man (in maniera legale se intendi) a persone ke li vedi solo come fonte de guadagno personale e niente più; e le Belle Arti? ferme là...

A mi me ga fato mal saver ke xe la possibilità de perder per sempre un elemento storico dela mia cità...ma probabilmente son solo una "integralista" dela conservazione e del riuso.

cmq resta verta la question del trasferimento del museo ferroviario...speremo ke el comun formuli una proposta adeguata...

Link al commento
Condividi su altri siti

Go sentido anche mi la notizia per tv...anche mi triste per la perdita de un edificio del genere, con tutta la storia che el se porta drio.

Pecà...probabilmente el valore affettivo che la stazion de Campo Marzio ga dà ai triestini xe de gran lunga inferior ai euro-sandrini usadi per venderla a terzi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma come...no capisso...

per 20 anni i ne gà rotto le scatole con el vecio magazzino vini che no se podeva butarlo zo, no se podeva far niente perche iera vincoli ecc ecc (e stemo parlando de un rudere, de un mucio de calcinacci) e inveze adesso i ghe lassa far appartamenti nella stazione de Campo Marzio :confused::confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go sentido che la nuova proprietà costruira appartamenti sul lato ausonia in modo da metterli su vista mare.....ma mi digo, che caspita de vista mare te pol aver la che xe solo porto eppoi no me par el massimo andar a star in una zona dove va su e zo camion turchi e compagnia bella. Mah! :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go sentido che la nuova proprietà costruira appartamenti sul lato ausonia in modo da metterli su vista mare.....ma mi digo, che caspita de vista mare te pol aver la che xe solo porto eppoi no me par el massimo andar a star in una zona dove va su e zo camion turchi e compagnia bella. Mah! :confused:

In effetti non mi sembra una gran trovata questa degli appartamenti :confused:

Staremo a vedere! :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

a leger sul Piccolo, paressi che el Comun (?) pensa de icomprar la stazion e doprarla come stazion e tegnir el museo, far una zona bela e i mati che tirerà su le case nove di fonte de l'Ausonia i spera de convinzerli che sarà un quartier bel e che i ciaperà soldi vendendoli. In fondo anche le case del rion distinto de San Vito ga la vista mare sul porto.

Speremo ben.. :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go sentido che la nuova proprietà costruira appartamenti sul lato ausonia in modo da metterli su vista mare.....ma mi digo, che caspita de vista mare te pol aver la che xe solo porto eppoi no me par el massimo andar a star in una zona dove va su e zo camion turchi e compagnia bella. Mah! :confused:

Mio marì me ga dito che adesso i camion i li ga dirotai quasi tuti per l'altra uscita del porto, cioè quela de Campi Elisi. Comunque no me par lo stesso un panorama interessante. :ehno:

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×