Vai al contenuto

Riforma dello Statuto Regionale


Favorevoli o contrari?  

14 utenti hanno votato

  1. 1. Favorevoli o contrari?

    • Si pienamente favorevole
      1
    • Incerto
      0
    • No pienamente contrario
      13


Messaggi raccomandati

Xè de mesi che sento parlar de questa riforma al Statuto Regionale. Go senti e letto, anche sul Piccolo, che i ga proposto de spostar el capoluogo da Trieste a Udine, perchè più rappresentativa secondo alcuni politici.

Mi son rimasta senza parole, scioccada. :wacko:

Non trovo giusto spostar el capoluogo, secondo mi dovessi restar tutto così come adesso. E poi propor una cosa del genere non faria altro che aumentar gli attriti, già esistenti, tra i triestini e i friulani più campanilisti e non.

Cosa pensè voi de sta roba?

Mi penso che su questa cosa dovessi decider i cittadini della region, con un referendum.

Link al commento
Condividi su altri siti

Francamente non capisso perchè mai bisognassi spostare el capoluogo de Regione.

Credo che Trieste gabbi tutte le carte in regola (storia, dimensioni, posizione - alla luce anche dell'allargamento dell' UE) per restar a pieno titolo capoluogo.

....e poi son daccordo con Saretta: saria l' ennesima occasion per rinvigorire la solita trita polemica sul dualismo Trieste-Udine de cui mi, sinceramente, gò un poco le scatole piene.

Come per tutte le robe al mondo la verità xè sempre nel mezzo: per certe robe semo meio noi (TS) e per altre lori (UD) punto e sciopa! :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Xè de mesi che sento parlar de questa riforma al Statuto Regionale. Go senti e letto, anche sul Piccolo, che i ga proposto de spostar el capoluogo da Trieste a Udine, perchè più rappresentativa secondo alcuni politici.

Sti politicanti che proponi sta monada sarà inequivocabilmente politici furlani che no tien conto che spostar el capoluogo regionale no xe come far un trasloco de mobili: e poi che i me disi cossa ga udine de più rappresentativo de trieste (la provincia più grande? la lingua furlana? el tocai? el parsuto de s.daniele?).

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

La cosa più semplice da fare è creare due regioni: il Friuli con udine capoluogo e la Venezia Giulia con Trieste capoluogo...

L' idea non saria mal...ma credo che il nostro territorio sia un po troppo piccolo per pensar de costituir una singola regione.. semmai se podessi pensara a qualcossa tipo provincia autonoma

Link al commento
Condividi su altri siti

Trieste & Gorizia da una parte, Udin & Pordenon de l'altra?

Se el FVG ga de restar FVG, Trieste xe l'unica città che pol eser capoluogo regionale.

Crear due regioni pol esser una idea attrattiva ai fini "indipendentistici".

Ma no credo che sia né facile né, forsi, troppo conveniente.

Piuttosto una roba su modello del Trentino - Alto Adige (Sued Tirol :D ) con province autonome... o forsi anche solo Trieste provincia autonoma...

Ma la domanda del sondaggio no xe questa.... la domanda xe chiara e la mia risposta xe altrettanto chiara: in FVG, no a Udine capoluogo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Per togliere qualsiasi dubbio la Venezia Giulia è e sarà composta dalle provincia di Trieste, Gorizia più quei territori momentaneamente occupati dai s'ciavi... :incazzado:

Me dispiasi intervenir in risposta in questa circostanza.

Ma el linguaggio nei termini e nei modi in cui Livius ga appena espresso el suo pensiero me sembra alquanto offensivo ed inaccettabile.

Sia perchè non ga niente a che far con questo discorso, sia perchè non rispondi alle basilari regole de civile dialogo.

Da moderator me trovo costretto ad avvisarlo.

E invito tutti a rilegger le regole de posting e i discorsi e i consigli za espressi in passato da amministratore e moderatori.

Grazie.

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua i vol andar oltre la semplice proposta...

dal TriesteOggi del 7 settembre scorso, pagna 3:

(consultabile su www.TriesteOggi.tv ---> Archivio)

"Si prepara una raccolta di firme per spostare il capoluogo regionale da Trieste a Udine."

:down:

Insomma i vol adar in giro per el Friul a ingrumar firme per far veder che la popolazion xe favorevole... poderà anche esser... ma xe tuti furlani! Domandighe a l'oste se ga bon vin...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sta idea della raccolta firme me par una discreta ca*****; ovvio che i raccoglierà un saco de consensi..allora per stabilir el capoluogo basta far un censimento e veder se xe più giuliani o furlani!

Non credo che sia questo el metodo per determinar un capoluogo!! cussi fazendo ad esempio Venezia no saria capoluogo de niente....

Link al commento
Condividi su altri siti

mi saria per due regioni ma so ke xe impossibile.

proporria anke mi el model del Tentino-Sud Tirol.

per q.to riguarda el sondaggio certo ke no (anke se per la maggioranza dei 'tajani udine xe za el capoluogo).

coccola la frase dell'assensor (dx) dell'H3 per far capir el diverso peso ke ga avudo le due città nella storia (purtroppo nn me la ricordo a memoria :wacko: )

ma su tutto proporria il TLT...via de tutti (discorso za affrontado lo so).

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Non so a che punto i sia adesso con la riforma dello statuto, ma volevo solo far un appunto: Come a Udine i sta facendo la raccolta firme per metter Udine capoluogo, qua a Trieste e Gorizia i fa due raccolte firme. Una per restar capoluogo e una per chieder l'autonomia de Trieste (e eventualmente Gorizia) dal Friuli. Se i raggiungerà l'obiettivo, i proponerà de divider la region in Friuli con capoluogo Udine e Venezia Giulia con capoluogo Trieste.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma che storia ga Udine per esser capoluogo de region??? :down:

Alora qua femo Prato, dei, ghe xè un saco de industrie...si...xè vero...no xè altro...però...tante industrie de tessudi.

Quindi go votà no.

Poi...sari bon per Trieste e per tute le sue particolarità, credo, una situazion de "provincia autonoma", che no go mai capì perchè no la sia già...

Parlando de robe pratiche...Saretta (ciau :bye: ), te sa dove i fa sta racolta de firm? O qualchedun sa? (averto i amici che go su) :ok:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non so a che punto i sia adesso con la riforma dello statuto, ma volevo solo far un appunto: Come a Udine i sta facendo la raccolta firme per metter Udine capoluogo, qua a Trieste e Gorizia  i fa due raccolte firme. Una per restar capoluogo e una per chieder l'autonomia de Trieste (e eventualmente Gorizia) dal Friuli. Se i raggiungerà l'obiettivo, i proponerà de divider la region in Friuli con capoluogo Udine e Venezia Giulia con capoluogo Trieste.

:up:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 mesi dopo...

Da quel poco che gavevo senti ultimamente, la proposta iera stada portada alle camere, ma xè stada abolida subito perchè Roma non trova nessun motivo x cambiar el capoluogo.

E poi go senti che alla fine i politici furlani ga praticamante tirà el sederin indrio ciapandose tutte le ire dei estremisti furlani

Cmq si ormai xè capitolo chiuso penso

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe tante proposte, Udine capoluogo, Trieste provincia autonoma, division dela region in Friul e Venezia Giulia... Ala fine no se farà gnente e resterà tuto come che xe. E no penso che cambiassi sai. Per mi xe tuta propaganda eletorale. Un modo come un altro per gaver visibilità.

Forsi cambiassi qualcossa col TLT, bel ma irealizabile.

I politici dovessi preoccuparse de rilanciar l'economia e de dotar Trieste (e anche el resto dela region) de infrastruture. I dovessi trovar el modo de portar lavor... e quindi richezza, prosperità e benessere.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×