Vai al contenuto

Palestre a Trieste


Messaggi raccomandati

  • Risposte 55
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

mi andavo e probabilmente ghe torno con settembre...

andavo alla Muscle Gym e me son trovà sempre ben perchè xe abbastanza vicin a casa mia, no me tocca a traversar città e xe parcheggio...

xe tutto abbastanza pulito (cosa fondamentale) e i ga macchinari de tutti i tipi e per tutti i gusti...

per un mesetto son andà all'acquario (in via Coroneo) ma oltre ai evidenti problemi logistici (no xe parcheggio nianche a morir se no te la meti al foro ulpiano a pagamento...) se paga bastanza! e poi no me son trovà ben...

forsi el prossimo anno allenando a Muja me iscriverò ad Aquilinia cussì go la palestra tacada sia a lavor (Dolina) che al logo dove alleno...

ma no xe escluso che torno alla muscle gym ...

Link al commento
Condividi su altri siti

L'anno scorso sono andato per 3 mesi alla Big Gim a Roiano. Mi son trovato bene, è su 2 piani, ci sono macchine di tutti i tipi, e in parallelo organizzano anche vari corsi.

Come prezzi sono abbastanza in linea con le altre palestre, paghi la tessera annuale e una quota ogni tot mesi. Non mi ricordo quanti però, io avevo necessità per 3 mesi e abbastanza eccezionalmente mi avevano fatto pagare per quel periodo lì, mi pare che sia ogni 6 mesi, mi pare...

Link al commento
Condividi su altri siti

La palazzina vicino alla Risiera, di fronte al Famila...zona stadio Rocco

ah.. se xe zona stadio go presente!! :rolleyes:

e la come funziona? se paga un tot al mese + una tassa de iscrizion annuale, come i fa in altri posti?

si te paghi un'iscrizion annuale (me par 20 euro) e poi un mensile, che dovessi esser ancora 50 euro

te pol usufruir de tutte le macchine dalla cyclette a quele per i pesi, te pol inoltre partecipar alle lezioni de aerobica, step, stretching...

solo lo spinning me par che se paghi a parte

cmq te fa prima andar là a informarte, la se trova a fianco della risiera, co te rivi zo de via valmaura, te giri a sx per andar in risiera, el primo palazzo che te se trovi di fronte

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao a tutti! Mi son novo del forum.

Allora, mi vado all'A&R dal 99 e credeme non la cambiasi mai e sopratuto per la gente e per el prezzo. Xe tuti tochi de pan e se non se "ciapai" come mi, podè anche scambiar 4 ciacole coi muloni che la frequenta.

SE VE INTERESSA DALL'11 AL 16 LA PALESTRA XE GRATIS PER TUTTI (soci e non)

Cusì provè.....non ve par? Parking xe a iosa (parcheggio del stadio) , perciò non problem!

Bye

:vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao a tutti! Mi son novo del forum.

Allora, mi vado all'A&R dal 99 e credeme non la cambiasi mai e sopratuto per la gente e per el prezzo.

intanto ben rivado! :piacere:

anche mi go senti parlar e ben de sta palestra...

solo che volesimo iniziar za adesso in settembre, quindi dovemo deciderse presto e bene.. :unsure:

el periodo de prova no so quanto ne possi esser utile... cmq grazie dell'informazion.. pol sempre esser utile! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

go visto appena desso questa discussion...

allora mi vado in pelastra, vado alla Muscle Gym, la della Risiera. Xè quasi 10 anni che vado la e me trovo ben! bei corsi, bei orari, personale qualificato... poi x le babe xè anche el centro estetico al primo pian... ciò tutto la xè!

:p

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao Saretta....beh anche mi son andado là un periodo....xe tantissime macchine (anche troppe diria....bastasi quelle base, inutile isolar tanti muscoli....:-) ) ma me son abituado al clima della vicina A&R e po conoso tutti....xe come una famiglia...Mi so che al Muscle Gym se paga sazio.....10 o 15 euro de più o sbaglio? (parlo de pesistica entrata libera).

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×