Vai al contenuto

Proposte per linee bus


Messaggi raccomandati

visto sto ultimo messaggio de Nona Picia lo go staca' da la dela Metro' e go verto una nova discusion :D

qua de noi manca linee bus che se podesi far e che colleghi le periferie tra de lore senza che un gabi de andar fino in centro per forza

questa dela 55 podesi eser un'idea inteligente...

(Nona Picia: de che giornalaio xe per firmar? de Gino? :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

visto sto ultimo messaggio de Nona Picia lo go staca' da la dela Metro' e go verto una nova discusion :D

qua de noi manca linee bus che se podesi far e che colleghi le periferie tra de lore senza che un gabi de andar fino in centro per forza

questa dela 55 podesi eser un'idea inteligente...

(Nona Picia: de che giornalaio xe per firmar? de Gino? :D)

Gino xe in ferie se va poco più zo da Andrea, i ga vertyo de novo el giornalaio difronte la farmacia.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

pode cior quante firme che vole tanto ((per dirla in parole povere)....non i ve caga

la trieste trasporti ( come tutte le aziende t.p.l. italiane) vien sovenzionada dalla region non in rapporto alla gente che porta ma ciapa i soldi a km fatti, per esempio la 49/ che da muggia va a catinara se la porta 3 persone se sai. o la 39/ idem , le ga fatte solo x far km,altro esempio gli altri anni in estate quando pioveva sulla 36 iera solo 3 bus,adesso anche se diluvia o se brutto tempo se fora 6 bus ..............

Link al commento
Condividi su altri siti

domanda stupida e banale...

ma xkè inveze de aumentar i km con linee inutili no i li fa con linee che ghe servi veramente alla gente?! O|

mah.. :confused:

xche se te porti poca gente e fora dal centro citta te fa + km in - tempo....meno fermate meno semafori meno traffico.........

Link al commento
Condividi su altri siti

Deso sul momento no me vien in mente nove linee possibili. In fondo penso che i collegamenti no sia proprio malaccio. Al massimo aumenterìa la frequenza de certi autobus.....come per esempio la 8. E farìa una maggior uso delle corriere autosnodate almeno sulle linee molto frequentade. Per esempio sulla 6, almeno d'estate, perchè no i meti l'autosnodà? No penso che ghe sia curve tanto strette su quel percorso :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

E farìa una maggior uso delle corriere autosnodate almeno sulle linee molto frequentade. Per esempio sulla 6, almeno d'estate, perchè no i meti l'autosnodà? No penso che ghe sia curve tanto strette su quel percorso :unsure:

sicuramente se + curve su la 9 che su la 6.....ogni tanto gira voci de metter i 18m su la 6...misteri della t.t. :frusta:

Link al commento
Condividi su altri siti

Una volta go visto un 18m sula 36 :confused: infati i gaveva segna' tute le fermate longhe lungo viale Miramar.

Nianche mi no penso che sia mal i collegamenti in bus a Trieste, ma qualche miglioramento se pol far, con piccole linee circolari periferiche. Per esempio la 12 che i la ga slongada su per l'OPP, la 52 su per monte San Pantaleone. Robe del genere. Boh :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×