Vai al contenuto

Metropolitana leggera


Messaggi raccomandati

Sul Piccolo di oggi si parla della Metropolitana leggera e vengono esposti i primi progetti con relativo grafico...

Riassumendo si parla di 2 linee:

Aeroporto di Ronchi-Capodistria

Campo Marzio-Sesana...

La prima passerebbe per Monfalcone-Sistiana-Miramare-via dei Moreri, prenderebbe la galleria che collega Barcola e verrebbe fuori alle Torri per proseguire poi via Svevo, San pantaleone..San Sergio,Rabuiese,Capodistria...

L'altra sfrutterebbe il percorso del Rondò proseguendo però verso Sesana

Le 2 si incrocierebbero in zona Pam (Campi Elisi) in modo da poter scendere da una per salire sull'altra

Una terza soluzione prevederebbe l'allungamento del percorso del tram fino alla stazione dei treni

Si utilizzerebbero i Minuetto e dei treni simili che hanno in Slovenia..

----------------------------------------------

Che ve ne pare?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 402
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Go visto el Piccolo de oggi. Disemo subito che l'idea no xe per niente nova e xe anni che se ne parla e che periodicamente torna fora sta idea.

Secondo mi saria una figada sta roba.

Sulla C.po Marzio - Sesana se podesi meter secondo mi anche una fermata a Guardiella che podessi esser comoda per chi sta San Giovanni e a Longera.

Chissa' come andara' finir.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per la C.po Marzio - Sesana basta meter delle pensiline alle fermate, la linea xe e funziona, treni passa za, basta meter pensiline, no penso servi anni.

La l'altra penso che qualcosa sia de sistemar, el colegamento con Capodistria manca, servi un 6 km de binari me par per unir due tracciati esistenti. E anche qua manca pensiline ale fermate.

Link al commento
Condividi su altri siti

metropolitana? che bel, me parerà de esser in ferie in qualche grande città

scherzi a parte, mi uso sai el scooter e niente i bus, ma me par comunque una bel roba.

e po una fermata a ocio diria che la podessi esser là del stadio, e se la metro de ts xe come tute le altre una fermata la dovessi esser in stazione dei treni. cussì i ospiti no dovessi più far el giro della città, bastrtassi metter un pochi de pugliotti sulla metroper scortarli

o no?

beh, a parte le batude, favorevole, a meno che no sia troppo de scavar e de romper, ma me par de gaver capì de no

Link al commento
Condividi su altri siti

manca senz'altro una stazion, quela che porta in aeroporto deve per forza fermarse in stazion dei treni, xe in tutte le città cussì. e no capisso perchè no la xe, visto che le linea passa per de là

o forsi sbaglio?

ottima l'idea della fermata in università, ma anche in quel caso chi vien riva dalla stazion dei treni o delle corriere

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora, nell'articolo i parla della fermata in Stazion C.le ma no la xe mostrada sulla piantina.

La fermata dell'università saria sulla linea C.po Marzio-Sesana quindi no per i treni provenienti dalla Stazion C.le e cmq vardando su GoogleEarth... beh... la fermata saria molto piu' su del capolinea della 17, quindi inutile per l'università in sè, ma podesi cmq eser utile per la zona credo.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma el treno xe a binario unico? saria in grado de tignir un certo trafico de mezzi?

Mi penso che, come za dito in altri topic, meritassi de bruto far una roba del genere, se no altro perchè xe za pronto quasi tuto. Se podesi usar i pendolini sloveni che xe tropo comodi (i minuetto no go visto ancora).. o i vol far treni tipo urbani (che forsi gavessi più senso?).

Dopo, xe de sperar che i sia furbi (...) e i adatasi tuti i bus a ste nove linee.. e che i fazi ben le stazioncine.

Come tempi, esisti qualcossa o xe solo la solita idea che finirà in tel niente?

Link al commento
Condividi su altri siti

Per adesso i ga parla' solo de usar Minuetto o i corrispondenti sloveni fatti dalla Siemens che me par xe uguali dei Minuetto.

Dovesi eser tuto binario unico. Da C.po Marzio a Opicina xe sicuro binario unico.

Del resto no so dir.

Certo che saria de adattar le linee bus esistenti con piccole modifiche ma anche zercar de far le fermate della metro dove che piu' convien.

Per esempio secondo mi no convenisi far la fermata proprio in corrispondenza della stazion de Rozzol, ma un poco piu' a monte, un centinaio de metri (magari proprio sul ponte che xe sulla via de Montebel - tanto el ponte xe largo per 2 binari e ghe passa solo 1), cusi' de gaver una scaletta che porti direttamente al capolinea della 18 che podessi esser spostado dell'altro lato della strada rispetto dove che xe adesso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ripensandoghe... manca una fermata a Aquilinia che i podesi far tra B.go S. Sergio e Rabuiese.

A quel punto i podesi adattar i percorsi de 40, 23 e 41 magari riunindole o cmq riorganizandole in modo da fermar in prossimita' della fermata de Aquilinia o B.go S. Sergio per colegar meio queste zone periferiche col centro. Magari piu' spesso de come che xe adesso. Boh... xe tante robe che i podessi far.... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Tuto se pol far.. niente o poco vegnerà fatto.. :D

Questo xè el mio pensier! :D

:bye:

Purtroppo devo quotar Iaga :pianto:

Verso la fine dei anni 90 (esattamente no me ricordo) l'ufficio movimento del'A.C.T.gaveva fatto una "ricerca di fattibilità" che ne ga portà via 3 mesi de lavor.

Sulla carta iera tutto fattibile,( per A.C.T.). Non se arrivava fin Capodistria ma da Ronchi alla zona industriale fin quasi Muggia iera zà una bela roba.

Quela volta però non iera la disponibilità delle ferrovie a portar avanti el discorso. Dopo (me par) la Provincia no gaveva i fondi........ e avanti cussì.

Se pol solo sperar che, visto la TT la xè gestida da privati, forsi i riva sbloccar sta idea che la xè magnifica, sperando che anche le ferrovie le sia d'accordo, visto che xè lori che devi "menar i vagoni"

Link al commento
Condividi su altri siti

Tuto se pol far.. niente o poco vegnerà fatto.. :D

Questo xè el mio pensier! :D

:bye:

Pessimista :baston:

Vedo opinioni favorevoli da tutti i fronti :foracolcul: -------> sarebbe da stupidi farsi scappare un'occasione così ghiotta che per una volta mette tutti d'accordo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×