Vai al contenuto

Metropolitana leggera


Messaggi raccomandati

  • Risposte 402
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Ciao,

vedemo se rivo a inserir quattro immagini sul progetto de metropolitana. Go fatto un pochi de schemi: el primo riguarda le linee esistenti (ma in gran parte non utilizzade per trasporto passeggeri!), el secondo le prime linee che la provincia vol attivar nel 2008, el terzo la prosecuzion del progetto dela provincia (come lo go capido mi!), el quarto xe solo un a mia idea de come se podaria facilmente estender la rete.

metropolitanatriestinaahi0.jpg

Ciao,

Marco

Modificato da marcob
Link al commento
Condividi su altri siti

..cmq grazie.

Poco cossa far, saria un gran bel modo per ri-iniziar a svilupar la cità, una operazion decisamente lungimirante che, se fata ben, no poderia che eser de succeso.

Per mi i punti salienti ga de eser:

- estension al hinterland, la ga de andar da Ronchi a Capodistria.. altrimenti no la gavessi senso, almeno ciapando le linee esistenti.

- ragiungimento dele zone abitade, far una fermata a Noghere inveze che prolungar fin Muja per esempio per mi faria sì che le linee sia svode la magior parte del tempo, fazendo sembrar el tuto un grande insuceso

- far dele sine sule rive.. veramente, credo che sia indispensabile serar l'anel.. e sopratuto credo che no gabi asolutamente costi mostruosi, o impatti particolari (sempre se parlemo de 'tram pesanti' e no veri e propri treni)

- asolutamente fondamental organizar tuto quel che sta intorno ala "metro" de conseguenza, come vien fato in ogni cità.. quindi:

1. dove pasa el treno, meno auti posibile, quindi aumentar le zone a circolazion limitada per residenti, anche con l'uso de telecamere (tipo Brera a Milan)

2. megapostegi vizin ale fermate principali e ai capolinea, posibilmente qualchidun gratis o cmq a basso costo.

3. riorganizar oviamente tute le linee de bus partindo da zero, in modo che le porti ale fermate dela metro, e basta. Ghe saria grosi risparmi de gestion, da reindirizar verso la metro, oviamente. Sostanzialmente saria de 'obligar' la gente a usarla, metendo in ciaro che no esisti alternative..

Ultima roba, da grafico: SEGNALETICA SEGNALETICA, SEGNALETICA!!

Se un che entra per la prima volta in cità no capissi che ghe convien de bruto postegiar l'auto fora e moverse coi mezzi, tuta sta roba xe come che no fosi. Quindi saria veramente de tapezar le strade con segnai che porti ai postegi, ecc.. volendo se poderia meter anca un 'ticket' pei auti de fora se i vol entrar in zone ipercentrali.

Inutile dir che la segnaletica, se no volemo dimostrarse buzzurri, ga de eser TUTA in almeno 3, se no 4, lingue.

E questo saria un lavoron de progetazion, da darghelo a gente brava (taiando fora quindi quei dele FS, se spera...)

Link al commento
Condividi su altri siti

Per la stazion de Sant'Andrea (che saria de interscambio), esisti za la vecia stazion, e la xe dove che xe la passerella in passeggio Sant'Andrea che xe un poco scomoda, perche' saria una stazion nel mezzo de una lunga strada deserta.

Sicome la vizin xe la piscina, mi faria una stazioncina ex novo (no servi far edifici - basta passerelle e scale metalliche con una pensilina) proprio all'altezza de l.go Irneri.

Per la S2:

- no so se saria meio una stazion a c.pi Elisi o una in Ponziana (che cascasi proprio prima dell'imbocco della galleria che xe proprio dove inizia la pista ciclabile). Tute e due saria tropo ravicinade secondo mi. Magari con una fermata via de mezo (cmq piu' c.pi Elisi che Ponziana) all'altezza dela ex motorizazion...

- la fermata piu' vicina a p.za Foraggi realizzabile xe in via del Destriero, dopo saria de scender dalle scale da sora la galleria

- per la fermata de Rozzol... anche qua esisti za la stazion, pero' anche queste xe nel mezzo del nulla alla fin fine, e per una coincidenza con el capolinea della 18 (che forsi diventa 5) saria piu' utile far anche qua una fermata ex-novo legermente a monte in corrispondenza del ponte sulla via di Montebello (tra l'altro el ponte xe largo come se fossi un doppio binario, mentre xe un binario unico, quindi xe spazio proprio sul ponte, bastasi la meter passerella, pensilina e scale de fianco - e come disevo za qualche post piu' su, netar un poco l'area del piazzal e spostar el capolinea della 18 proprio in corrispondenza de quele che saria le scalette per scender dalla fermata della metro)

ok... :mescondo::D

Link al commento
Condividi su altri siti

Complimenti. marcob! Ma dove hai pescato le info sul progetto della provincia? esistono sviluppi riguardo la prima piantina pubblicata da Il Piccolo in agosto (che era abbstanza vaga)? E il nome S1 S2... sono di tua invenzione o sono reali? chiedo cortesemente magg dettagli, grazie (anche perché non sto a ts!)

Link al commento
Condividi su altri siti

le xe picie ..cmq grazie.

Go prova' a sistemarle un poco (grazie anca a starlite...)

Poco cossa far, saria un gran bel modo per ri-iniziar a svilupar la cità, una operazion decisamente lungimirante che, se fata ben, no poderia che eser de succeso.

Per mi i punti salienti ga de eser:

- estension al hinterland, la ga de andar da Ronchi a Capodistria.. altrimenti no la gavessi senso, almeno ciapando le linee esistenti.

- ragiungimento dele zone abitade, far una fermata a Noghere inveze che prolungar fin Muja per esempio per mi faria sì che le linee sia svode la magior parte del tempo, fazendo sembrar el tuto un grande insuceso

- far dele sine sule rive.. veramente, credo che sia indispensabile serar l'anel.. e sopratuto credo che no gabi asolutamente costi mostruosi, o impatti particolari (sempre se parlemo de 'tram pesanti' e no veri e propri treni)

Son pienamente d'acordo, se te vedi i disegni adess che no i xe piu' cussi' pici... a anca sul resto del messaggio concordo..

Modificato da marcob
Link al commento
Condividi su altri siti

Per la stazion de Sant'Andrea (che saria de interscambio), esisti za la vecia stazion, e la xe dove che xe la passerella in passeggio Sant'Andrea che xe un poco scomoda, perche' saria una stazion nel mezzo de una lunga strada deserta.

Sicome la vizin xe la piscina, mi faria una stazioncina ex novo (no servi far edifici - basta passerelle e scale metalliche con una pensilina) proprio all'altezza de l.go Irneri.

Grazie, no savevo che ghe iera un altra stazion cussi' vezina a Campo Marzio (ma la pensilina la gavevo vista)... Ma quela che go ciama' "S.Andrea" la xe' proprio quela de la Piscina (no savevo come ciamarla... se pol ciamarla "Piscina"?), infatti la provincia la prevedi solo una fermata vezin la piscina. Si', pensiline e una rampa par andar su largo Irneri... forsi anche con sottopasso ciclopedonale??

Per la S2:

- no so se saria meio una stazion a c.pi Elisi o una in Ponziana (che cascasi proprio prima dell'imbocco della galleria che xe proprio dove inizia la pista ciclabile). Tute e due saria tropo ravicinade secondo mi. Magari con una fermata via de mezo (cmq piu' c.pi Elisi che Ponziana) all'altezza dela ex motorizazion...

Si' tute e dur saria tropo ravicinade. Ma no savaria se xe meio tegner una o l'altra... Ponziana la xe vezina a San Giacomo e sotto ghe pasa l'altra linea... ma anca Campi Elisi xe vezina a tante altre robe...

- la fermata piu' vicina a p.za Foraggi realizzabile xe in via del Destriero, dopo saria de scender dalle scale da sora la galleria

Si', quel che pensavo... go prova' anca a disegnar qualche schema par le fermate... ma go da sistemarlo.

- per la fermata de Rozzol... anche qua esisti za la stazion, pero' anche queste xe nel mezzo del nulla alla fin fine, e per una coincidenza con el capolinea della 18 (che forsi diventa 5) saria piu' utile far anche qua una fermata ex-novo legermente a monte in corrispondenza del ponte sulla via di Montebello (tra l'altro el ponte xe largo come se fossi un doppio binario, mentre xe un binario unico, quindi xe spazio proprio sul ponte, bastasi la meter passerella, pensilina e scale de fianco - e come disevo za qualche post piu' su, netar un poco l'area del piazzal e spostar el capolinea della 18 proprio in corrispondenza de quele che saria le scalette per scender dalla fermata della metro)

Interessante... ste robe no le savevo: andaro' a veder. Fin adess pensavo che l'unica roba era far un "ascensor pubblico" come quei de Genova par raggiunger quela stazion...

Link al commento
Condividi su altri siti

Complimenti. marcob! Ma dove hai pescato le info sul progetto della provincia? esistono sviluppi riguardo la prima piantina pubblicata da Il Piccolo in agosto (che era abbstanza vaga)? E il nome S1 S2... sono di tua invenzione o sono reali? chiedo cortesemente magg dettagli, grazie (anche perché non sto a ts!)

Non ho informazioni "extra"... solo quello che si legge sul Piccolo, ma anche un filmato di TCD che si puo' vedere nella vetrina dell'ufficio del comune dietro piazza unita', e poi qualche recente verbale delle sedute parlamentari in cui si discute dell'utilizzo della linea di cintura di Trieste per il trasporto passeggeri e del collegamento passeggeri con Capodistria.

L'idea del nome "S" la xe vegnuda a Giorgio Miotto in un dei primi articoli comparsi sul Piccolo, ispirada al fatto che za' altre citta' le dopera sta convenzion. Mi la go' vista a Monaco de Baviera ad esempio, dove le lineee de vera e propria metro le se ciama "U" (underground) e quele inveze che xe' piu' in superficie che sotterranee e le collega i quartieri piu' lontani dal centro le se ciama appunto "S" ("suburbane"?).

Anca a Milan i dopera la dicitura "S" par le linee del cosiddetto "Passante ferroviario" (anca se la metro se ciama "M" e non "U"): anca la' i xe drio completar una rete de linee "S" riutilizzando in gran parte vecie ferrovie sotterranee che prima era usade solo da treni merci.

La numerazion (S1,S2,... ) inveze la go' messa proprio "a caso"! Se qualchedun ga suggerimenti...

Modificato da marcob
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi la go' vista a Monaco de Baviera ad esempio, dove le lineee de vera e propria metro le se ciama "U" (underground) e quele inveze che xe' piu' in superficie che sotterranee e le collega i quartieri piu' lontani dal centro le se ciama appunto "S" ("suburbane"?).

S sta per StraßenBahn (ferrovia de strada - cioè linea tranviaria)

U sta per U-Bahn che xe l'abbreviazion de Untergrundbahn (ferrovia sotterranea)

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che pero' l'asse Foraggi-Libertà podessi esser chiuso ad anel prolungandolo oltre la galleria fino a unirse con la linea che arriva drio la risiera per esempio.

A quel punto se gavesi un un anel de superficie diviso in due tratti:

1. San Sabba - Cimitero - Foraggi - Libertà - Rive - C.po Marzio (puramente cittadino)

2. C.po Marzio - C.pi Elisi - Scalo Legnami - Servola - San Sabba (in sede propria sulla linea esistente)

su cui andassi usade vetture tranviarie (e no robe come el Minuetto) per un percorso continuo ad anel,

se podesi realizar una circolare destra e una sinistra, ma ghe volessi una buona frequenza, quindi adassi raddoppiado el binario del tratto 2. Fantascienza, utopia pura :D

Eh... me piasi sognar sulla scheda numero 3 :D

Sara' ssai se i fa in via sperimentale la numero 1, per dopo scoprir che nisun usa e serar al termine de sperimentazion. Putroppo se se affida solo alla domanda de servizio e no se fa niente per crear sta domanda.

Interessanti anche i pdf sul sito linkado da stephanos che i guarda con occhio critico alla realta' dei dati,

anche se esaminando a fondo una parte de piantina (realtiva alla zona in cui abito - valle de Rozzol, a poca distanza dalla stazion) go notado che lori calcola come potenziali utilizzatori quei che sta in un raggio de 200 o 400 (piani o equivalenti me par de capir) metri dalla stazion. E xe indicade come case dei residenti alcuni tochi de caserma in cui vivi solo che sorzi e gati :D

Link al commento
Condividi su altri siti

S sta per StraßenBahn (ferrovia de strada - cioè linea tranviaria)

U sta per U-Bahn che xe l'abbreviazion de Untergrundbahn (ferrovia sotterranea)

Genauuu! (Batù sul tempo! :p)

Sara' ssai se i fa in via sperimentale la numero 1, per dopo scoprir che nisun usa e serar al termine de sperimentazion. Putroppo se se affida solo alla domanda de servizio e no se fa niente per crear sta domanda.

Stesa paura che go mi, purtropo(efetivamente Cpo Marzio-Sezana no saria proprio iperfrequentada, come linea..za quel altra un pel de piu, magari). Boh, vedaremo.. esisti qualche tempo/scadenza, per sto progeto??

Link al commento
Condividi su altri siti

Ricerche votade un poco alla negatività me par!. :angry:

Come i fa a far un confronto tra el tempo impiegà da una macchina e la metrò tra ts centro e kp?

In una macchina al massimo ghe stà 5 de lori contro no so quanti del metrò.

15 min da cento città a kp? ma dai quando i lo gà misurà ? de note? :down:

Quanto alla facilità de parcheggio xe tuto de dimostrar, xe aree e aree.

Che ghe sia festività, tempo de ferie, o (soprattutto d'estate) manifestazioni varie i parcheggi xe tutti intasai.

Gavemo la maggior parte dei percorsi za fati ( non credo ghe sia tanti casi analoghi) e una percentuale cusì basa de utilizo me par un poco "viziada"

Le linee no risentisi del trafico de superficie e vista la nostra città no par roba de poco. Secndo mi l'effettivo utilizzo delle linee xe stado sottostimado: i sloveni a vegnir de fora ga tutto de guadagnarghe , ghe costeria sicuro meno che moverse in macchina , che sia pendolari o semplici aquirenti - d'estate te va al mar ,no ghe xe un parchegio gnanche a pagar oro e bus ( pur potenziadi ) dove te stà stricà come sardina, un metrò snelleria me par non poco la situazion - saria comodo anche per chi ga de ciapar l'aereo a ronchi.

Dopo el fallimento de stem el nostro amato sindaco ne gaveva za promeso un servizio de mini bus elettrici per tutta la città ma no se ga savù più niente. Gavemo un idea valida, economicamente fattibile ( za che no i ga de scavar km de gallerie i sparagna mld de € ) de minimo impatto ambientale zerchemo de realizzarla no?

Link al commento
Condividi su altri siti

S sta per StraßenBahn (ferrovia de strada - cioè linea tranviaria)

U sta per U-Bahn che xe l'abbreviazion de Untergrundbahn (ferrovia sotterranea)

Grazie!! Ma anca a Milan S vol dir Strassenbahn??

Penso che pero' l'asse Foraggi-Libertà podessi esser chiuso ad anel prolungandolo oltre la galleria fino a unirse con la linea che arriva drio la risiera per esempio.

Naturalmente son drio preparar anca la piantina numero 4... includendo sta idea (metemo i binari dentro la galleria o ghe ne scavemo un'altra?) e altre (ad esempio Rive-Battisti-Giulia-S.Giovanni-funicolare-Basovizza-Fiume, un pocheto costosa...).

Bona idea quela de doprar carrozze piu' leggere del minuetto... tipo tram, purche' vadi veloce.

Riguardo al sito... si' me par anca a mi un poco pessimista, come disi Cris73. I disi che una linea de metro la saria utilizzabile dal 1.5% della popolazion... ma ciapando le singole linee de bus me par che non andemo a percentuali tanto differenti.

E dopo mi par esempio tantissime volte se go da ndar in altopian vado a ciapar el bus o el tram A PIE fin in centro partindo da Largo Canal.... parche' tante volte caminando son piu' veloce dei bus!! E xe ben piu' de 400 m. Andaria piu' volintiera in Campi Elisi a ciapar un metro/tram par Opicina, passando par via Navali.

Se po se confronta la velocita' dei bus co quela de una metro/tram con sede protetta dal traffico, no xe confronto. Par no parlar del fatto che i bus inquina e i fa rumor...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×