Vai al contenuto

La statua de Saba (iera: gavè visto?)


Messaggi raccomandati

Mi la go vista! Bela! Fa figura!

................ma quanto pense che la durerà senza che qualcun col can ghe pisi de sora? o qualche furbastro ghe scrivi qls sora col penarel?

In tal caso speremo che el comune senso civico della gente eviti ste robe antipatiche (xe forse troppo sperar in una roba del genere?).

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se ve pol interesar, fra poco comparira' un'altra statua nova, precisamente quela de Joyce. I ga anunciado sta bela notizia durante el concerto che iera 'sto venerdi' pasado in onor suo al'auditorium del Museo Revoltela. In pratica el giorno che sara' l'aniversario dei 100 ani del'arivo de Joyce (Zois, in triestin :) e signora, me par el 25 otobre se la memoria no la me imbroia, ghe sara' un grupo de atori in costume del'epoca che i metera' in scena l'arivo del scritor, prima in stazion central e dopo in diversi posti dela cita' (piaza oberdan, dove che i tubi lo ga aresta', ponteroso, davanti la posta -che pero' deso la piaza xe tuto trane che storica... ma a voi ve piasi come che i la ga sistemada? per mi i la ga rovinada con quele robe tropo moderne e po' anche onestamente sai brute ...-, etc.) cusi' come che lui ga conta' quei fati nele sue memorie. E el tuto terminera' me par in ponteroso dove che , el giorno prima, sara' stada apunto inaugurada sta nova statua de lui che camina...

buh, a mi me par bel :)

carlo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
Per chiareza go cambiado titolo

Approfitto de questo per chieder una cortesia a tutti gli utenti: cerchemo sempre de usar titoli per le nuove discussioni che sia i più esplicativi possibile, altrimenti se ritrovemo con tante discussioni intitolade in maniera poco chiara

Tnx a lot :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per chiareza go cambiado titolo

Approfitto de questo per chieder una cortesia a tutti gli utenti: cerchemo sempre de usar titoli per le nuove discussioni che sia i più esplicativi possibile, altrimenti se ritrovemo con tante discussioni intitolade in maniera poco chiara

Tnx a lot :bye:

ok CAPO! :ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

bon putropo no xe' niente cossa dir......mi ciaperia un vandalo o vandali de questi e ghe daria tante..... :frusta::frusta::frusta::frusta::frusta::frusta:

no credo che i capissi in altro modo.... :viemecheteremeno::viemecheteremeno:

ghe stavo apunto mostrando le foto a mia moglie e fazendo el comento, trovando ssai interesante e original sto modo de meter una statua, bel. per integrarla al mondo dove una volta viveva la persona in question....e ghe disevo, imagina far questo qua a S.Paolo...el giorno dopo la statua xe' za' in lingoti...altro che....!!

bon, tanto per dirve e un poco consolarve....i tombini qua xe saldadi, perchè anca se i pesa 25 / 30 kg i li porta via, nianca dir de fili eletrici dei treni....., e qua tuto devi aver inferiate, si no sparissi dal giorno ala note.....altro che pipa de Saba..!!

ciau

Fabio....e no steve lamentar tanto....qua se pezo che andar de note..... :D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×