Vai al contenuto

Ciacole varie ed eventuali,


Messaggi raccomandati

  • Risposte 379
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Mi son galvanizzatissimo per sto esordio....naturalmente spero de ottener el massimo del risultato visto che debutto in casa....non vol dir niente al fine dei punti, però giogar in casa xe sempre positivo :vabenon:

Che vinca il migliore delio :piacere:

Link al commento
Condividi su altri siti

forse me son persa qualcosa...esisti handicap x chi gioca fora casa? O xè solo una question de tifo e palasport? Ve avviso che xè difficile giogar de mi data l'altitudine de SaltLake City (per chi no gaveria capido el riferimento nel nome del mio team! :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora, se volè farve i conti per conto vostro, tenì conto che le valutazioni negative sarà conteggiade zero.....questo per evitar casotti qualora i giogadori xe inseridi nella panchina. :ehsi:

Ve chiedo scusa se ogni tanto vien fora qualche imperfezion, ma questo xe el primo campionato che gestiso, ma stago dando el 100% perchè el vegni meio posibile :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go za fatto un per de contisini e dovesi gaver vinto agevole col capo supremo... però aspetto l'ufficialità per festeggiar con caroselli automobilistici in piazza Unità :lol::lol::lol:

ma abbassa la cresta! :crylol:

:D:amicici:

Io son contento per le prestazioni di alcuni giocatori :clapclap: , molto deluso da altri :baston:

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora, se volè farve i conti per conto vostro, tenì conto che le valutazioni negative sarà conteggiade zero.....questo per evitar casotti qualora i giogadori xe inseridi nella panchina.  :ehsi:

Uhm uhm...come te disevo ieri, secondo mi la valutazion negativa in panchina dovessi esser raddoppiada (p.e. chi ga - 2 dovessi andar a -4) visto che per i altri della panchina la valutazion xe dimezzada :aracheroba: E chi ga -10 tra i titolari se tien el -10. No so, questa xe solo mia opinion personale :)

Cmq porcaccia vacca...perchè no go messo Stonerook in quintetto???? :incazzado::incazzado::incazzado: e poi Calabria...no se pol sentir 2 de valutazion :wacko::caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no go capi niente de come che funzia.. quindi speto de saver i risultadi uficiali :D

In che senso no te ga capido? :D Xe che te bevi troppo, per quel no te capissi :p;) (scherzo eh :D)

a eser sincero no go njanca vardado ben :p cmq le valutazioni dove le trovo?

e, ala fine, chi ga vinto??

Link al commento
Condividi su altri siti

a eser sincero no go njanca vardado ben :p cmq le valutazioni dove le trovo?

e, ala fine, chi ga vinto??

Eh, te devi star più attento :p anche perchè mi go giogado contro de ti sta partida :aaaaaatttillla::D

A parte i scherzi, bisogna aspettar el posticipo de oggi per saver le valutazioni totali. El nostro chairman lo ga scritto a chiare lettere :ehsi: Doman te saverà esattamente come xe andada visto che el grande assist devi far tutti i conti per benin :)

Cmq la valutazion te la trovi su http://www.legabasket.it. Te devi ciapar ogni tuo giogador e vardar la singola valutazion :) (pensa che lavoron che xe :wacko: )

Cmq, te son fortunado :D Visto che te zogavi contro de mi go vardado mi la tua valutazion :D Per adesso me par che te sia a 46 ma manca le valutazioni dei tuoi giogadori de Roma (che xe el posticipo de oggi). Vedemo doman el totale ;)

E smettila de bever nei palazzetti de hockey per gaver caldo che dopo no te capissi :D :D :D:petesoni: (ovviamente scherzo. No rabiarte ;))

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×