Vai al contenuto

Lo scandalo delle mense


Messaggi raccomandati

Mi ogni giorno dago un ociada al Picolo e in ste ultime settimane vedo sempre in prima pagina questo fattaccio delle mense, che non ne fa far una bella figura in prospettiva dell'EXPO2008.

Mi savevo già de sto casin l'anno scorso, xkè xè un problema che se tiremo drio da parecchio. Solo non pensavo che i fazessi tutto sto casin. Persone e persone, anche della Triestina Calcio tirade in mezzo, per un appalto che credeme se lo vinzeva la Descò iera molto ma molto meio.

Mi non so quanti soldi ga offerto sta Copra, ma xè una società de incompetenti. Ma cmq non xè questo che voio dir....

Leggio de continuo che xè tutti indagadi, da dipendenti comunali, a Berti, Dipiazza....

Ma cosa i ga combina? I vol rovinarne la città anche con i soldi e le tangenti???

Ma bastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Non se ne pol più! :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtropo no go mai credù che chi che si chi ga el "poetere" pubblico (Sindaco)

e chi gestisi milioni de euro de affari (propri, vedi proprietari e presidenti de grandi società - grandi in volume de soldi che le fa girar) sia dei santerelli innocentini.

Certo xe anche chi che xe onesto, no digo de no....

Ma xe solo question de tempo e interessi economico-politico el fatto che vegni fora ste robe...

Xe gran parte del sistema che xe marzo....

Voio dir.. le città no le rovina con questo, le xe za rovinade solo per el fatto che certa gente occupa certi posti.

:incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Che fastidio mi dà quel piccolo giornaletto locale con certi titoloni da tangentopoli...

Ma sapete come andò a finire poi la famosa tangentopoli ? Un solo condannato e migliaia di politici, finanzieri e imprenditori assolti dopo un lungo gravoso iter burocratico giudiziario con pesanti conseguenze per l'immagine del nostro paese...

Mi viene un forte sospetto che una delle città candidate all'Expo 2008 abbia pagato qualche giornalista di quel piccolo insignificante giornaletto per sputtanare la giunta comunale proprio in questi giorni con la complicità di qualche toga rossa venduta come la sua madre in strada ogni notte...

Invito tutti di smettere di comperare quel ridicolo giornale che ricorda un vecchio giornale stampato a Mosca che diceva esattamente il contrario del suo titolo...

Se vado avanti finirete per :censura: perciò smetto dopo questo discutibile ma sacrosanto sfogo !

Link al commento
Condividi su altri siti

Che fastidio mi dà quel piccolo giornaletto locale con certi titoloni da tangentopoli...

Ma sapete come andò a finire poi la famosa tangentopoli ? Un solo condannato e migliaia di politici, finanzieri e imprenditori assolti dopo un lungo gravoso iter burocratico giudiziario con pesanti conseguenze per l'immagine del nostro paese...

Mi viene un forte sospetto che una delle città candidate all'Expo 2008 abbia pagato qualche giornalista di quel piccolo insignificante giornaletto per sputtanare la giunta comunale proprio in questi giorni con la complicità di qualche toga rossa venduta come la sua madre in strada ogni notte...

Invito tutti di smettere di comperare quel ridicolo giornale che ricorda un vecchio giornale stampato a Mosca che diceva esattamente il contrario del suo titolo...

Se vado avanti finirete per  :censura:  perciò smetto dopo questo discutibile ma sacrosanto sfogo !

perbacco, che indignato.

scarsino come fantasia...quella sulle toghe rosse l'ho

già sentita, comunque smetterò di leggere il Piccolo

e passerò a Trieste Oggi così sarò informato su come

non informarmi mai... in un epoca dove le notizie

sono in tempo reale non è poco

Link al commento
Condividi su altri siti

No go seguido tuti i detagli dela question, ma cusi' a ocio anche mi fusi piu' del'idea che el Bugiardel scrivi sai titoloni quando che no ga notizie vere :p

Insoma, per adeso noi ga ancora dichiara' colpevole nisun, anzi noi ga gnanche acusa' nisun, el fato che un pochi de alti papaveri (che se i fusi stadi un "sior nisun" come che son mi noi finiva sul giornal) sia stadi "iscriti nel registro dei indagai" -come che se disi ogi- vol solo dir che i sta fazendo indagini e che sti mati i vegnera' forsi interogadi (o farsi gnanche no, ste robe xe sai fumose me sa...).

Vedaremo ala fine ah, la mia idea xe che comunque nisun xe colpevole fin che no xe provado (dovesi eser anche la regola fondamental ala base dela nostra giustizia, ma go paura che ogi cola fame de notizie sensazionali e de capri espiatori, no sia piu' cosi'...)

ciau,

carlo

Link al commento
Condividi su altri siti

Se vado avanti finirete per  :censura:  perciò smetto dopo questo discutibile ma sacrosanto sfogo !

Appunto Livius... discutibile... ma te lo ga scritto comunque.

Te go za avvisado una volta.

Sarò ciaro.

No voio piu' leger giudizi indotti *puramente* da visioni politiche, o te da un giudizio e te spieghi per come e per cossa, e no "perchè xe de qua, inveze de esser de la".

E evita offese generalizzade (vedi: madri vendute) anche queste indotte da motivi puramente politici.

Per farla breve: al prossimo richiamo sarà associado el secondo avviso.

Se gavemo capido?

E no andemo off topic.

Se parlava delle mense, non de Il Piccolo.

E Yko, non darghe corda, per piacer.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi non so quanti soldi ga offerto sta Copra, ma xè una società de incompetenti.

Me chiedo.. ma te conosi qualchedun che lavora con la Copra? o te ga solo letto el giornal? Perchè a legger el giornal xè boni tutti.

Non digo che i sia bravissimi nel far el loro lavor, ma volessi evidenziar el fatto che l'ultimo giorno de Febbraio 2004, i ga attrezzado tutte le mense che i ga acquisido col appalto. Questo vol dir, per chi no ga idea, che i ga dovudo portar in tutte le mense dai piatti e le posate ai kg de pasta, dale pignate ai detersivi ecc ecc ecc.

Questo in teoria volessi dir giorni de lavor...che le ditte de solito fa all'inizio dell'anno scolastico. Ma l'appalto iniziava col primo marzo..

Dago un altro punto a loro favor disendo che, a differenza de quel che ga scritto in agosto/settembre el piccolo, el cibo che arriva nelle mense xè de qualità estremamente superiore rispetto a quel che forniva la Descò o simili.

Un punto a sfavor che posso dar alla Copra xè che la merce che riva, non la riva sempre el giorno giusto.. però non sempre xè colpa della ditta, ma pol esser colpa dei fornitori... e questo almeno mi non lo so.

In ogni caso per quanto riguarda i casini che xè fora adesso non me interessa un granchè.. tanto dir che la colpa xè de uno o de un altro no cambia...e come pensa più de qualchedun.. andrà sicuramente tutto in niente.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

La roba pezo xe che in sto caso particolare se zoga sule mense dove che magna anche fioi me par no?

Xè vero.. ghe magna i fioi.. ma posso assicurarte che, come go scritto sora, el magnar xè bon. Quel che no va xè le coghe che.. come in tutti i posti.. xè quele che sa far el loro lavor.. e quele che non lo sa far. Ma qua credo che sia un altro discorso de far.

:offtopic: Essendo moderatrice, anche se non qua, me sembra giusto dar la mia approvazion al messaggio de Starlite riferido a Livius, che condivido pienamente. :offtopic:

(per stasera, per vostra fortuna, go finì!)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

per restar in tema-

in 'sti casini se usa dir: " che la giustizia faccia il suo corso",

-'no salva ma 'iuta-

però dela Copra se pol anche dir 'n do robe(visto le domande de iaga)

per vinzer un appalto se punta al ribasso e per sbassar

se devi strenzer e per strenzer bisogna tajar...

no' conosso la qualità dele pape ma so (e so ben)

che qualche taieto xe 'stà fato sul personal...

e qua me fermo...no' volessi stimolar futuri comizi

yko

Link al commento
Condividi su altri siti

scarsino come fantasia

concordo con yko...frasi sentide spesso in tv...me spetavo un poco de più fantasia...

cmq riguardo alle mense podemo dir tuto quel ke volemo ma a svodo...tanto alla fine andarà tuto nel dimenticatoio e/o i colpevoli cmq nn farà più de un mese de canon quindi parlemo de osmizze ke xe mejo :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

[OT ]Xe questo el bruto... quando xe de mezo in particolare omini politici, no saveremo mai niente de certo, se i xe innocenti (che cmq dovessi esser la giusta presunzion IN TUTTI I CASI) o se i xe colpevoli... fine :offtopic:

Comunque non conosso come che xe le mense, come che xe la qualità del cibo, però, a parte scandai de mazzette, favori, scambi e baratti e chi piu' ga piu' meti, la qualità ultima del servizio xe anche nelle mani de chi lavora nella ditta, dai coghi a chi che servi...

se un cogo sa de cusinar memele e sta memele finisi nei piati... per mi el xe colpevole quanti quei piu' su.

Trope volte "se sa"! :noghesemo:

Spero che che questa parte del lavoro non sia stada "intaccada" da eventuali "accordi" a monte ad hoc per far vinzer la suddetta società. :ciapitestopese:

Link al commento
Condividi su altri siti

Da quel che go leto, e dai comenti dei fioi, el "rancio" no'

devi esser tanto mal.

Co' fazevo le elementari- Fabio Filzi a San Giovanni- se diseva " el

magnar dela refezion"...però el iera per i fioi dele

famiglie in dificoltà. I odori che rivava dela cusina no'

te fazeva propio vegnir voia...ma noi, più fortunai, forsi

ierimo za tropo viziai.

Link al commento
Condividi su altri siti

no' conosso la qualità dele pape ma so (e so ben)

che qualche taieto xe 'stà fato sul personal...

Logico che in qualche modo uno devi tajar de qualche parte.. e el tajo che ga fato nel personal no ga peggiorado el servizio che iera prima..

..semo sempre là.. inutile gaver 3 coghe per cusinar a 100 fioi dove una lavora e 2 se grata. Lori i ga direttamente messo 1 coga.. tutto qua. se poi uno no reggi el peso del lavor che el ga.. che el lasi el posto alla gente che ga voia e bisogno de lavorar.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Logico che in qualche modo uno devi tajar de qualche parte.. e el tajo che ga fato nel personal no ga peggiorado el servizio che iera prima..

..semo sempre là.. inutile gaver 3 coghe per cusinar a 100 fioi dove una lavora e 2 se grata. Lori i ga direttamente messo 1 coga.. tutto qua. se poi uno no reggi el peso del lavor che el ga.. che el lasi el posto alla gente che ga voia e bisogno de lavorar.

che ga bisogno de lavorar o che ghe toca farse sfrutar per poder lavorar?

se a ti te par logico anche questo...alora forza co' i licenziamenti...

tanto la disperazion xe sempre in vendita.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me chiedo.. ma te conosi qualchedun che lavora con la Copra? o te ga solo letto el giornal? Perchè a legger el giornal xè boni tutti.

Si Iaga. Più che conoser qualcun che lavora con lori, go magnia la "roba" che lori ciama pranzo x fioi! Son una supplente e giro x le scole. Vedo cosa magna i fioi, magnemo la stessa roba. E da quando xè la Copra a gestir certe mense se magna mal. Te me spieghi ti come mai certi fioi xè stadi mal? Son stada mal anche mi! Ti te ga mai visto cosa i ghe porta nelle scole? M go visto, insalata marza, pomi marzi, ecc Forse non in tutte le scole le cuoche xè brave a refar le robe, ma cosa te pol refar con della roba scaduda?

Nella scuola dove iero mi, i genitori xè venudi a mangiar un giorno..... Anche lori ga dito che iera immangiabile. Questo cosa vol dir?

Go visto la differenza con le scole fornide dalla Descò e xè un abisso tra le due società, per servizi e prodotti!

Per questo go dito che xè incompetenti.

Cmq non iera questo el mio discorso, mi volevo solo dir che tutto questo casin sta portando fora un putiferio. Una marea de gente indagada, vedi anche oggi el Piccolo, e tutto mentre semo in corsa per far L'EXPO.

Insomma non ghe femo una bella figura.

Link al commento
Condividi su altri siti

Più che conoser qualcun che lavora con lori, go magnia la "roba" che lori ciama pranzo x fioi!

E da quando xè la Copra a gestir certe mense se magna mal. Te me spieghi ti come mai certi fioi xè stadi mal? Son stada mal anche mi! Ti te ga mai visto cosa i ghe porta nelle scole? M go visto, insalata marza, pomi marzi, ecc Forse non in tutte le scole le cuoche xè brave a refar le robe, ma cosa te pol refar con della roba scaduda?

Son d'accordo che riva roba marza.. come la xè sempre rivada.. sta nelle coghe a tirarla via e tirar fora la roba bona. Xè coghe che tien la verdura marza giorni in ripostiglio.. O|O|

Mi te chiedo solo una roba.. se ti te fossi una coga.. e te dovessi far de magnar per i fioi.. te metteria a cusinar verdura marza? te ghe daria pomi marzi? o piuttosto se no te ga niente te ghe da un toco de pan e un toco de formaggio che in mensa xè de sicuro? o te ghe fa una pasta col burro?

Cmq quel che me da fastidio a mi xè che le persone parla senza gaver idea de cosa xè sotto (ammetto de farlo anche mi spesso).. però fazendo cusì se metti nella me**a persone, Ditte che non centra niente. (niente per quanto riguarda la qualità del cibo.. non per l'aspetto politico della faccenda!De quel ripeto me tiro fora.)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi col carattere che go ghe ribalto tutto.... :p SE fossi una coga, o i me portassi robe bone o li rovino!

Cosa te vol che te digo, non metto in dubbio che le coghe poverette più de tanto non centra, ma cmq non te pol refar più de tanto e le ga de attenirse ai menù prefissadi dal Comune.

ES. oggi xè zucchine? che le sia bone o no lore le ga de far...

Son daccordo con ti che tutti xè boni a parlar, ma cmq te ripeto, xè robe che go visto e vissù in prima persone, se no stassi zitta.

Link al commento
Condividi su altri siti

bah digo la mia.. tanto :D

1) fin a dopo dicempre (expo) nisun cioghera' nisuna decision

2) le coghe fa un lavor, se i ghe porta la roba bona ok, se no xe uguale. no le pol sceglier. le pol solo sceglier de cambiar lavor.

3) credo che nisun sa x chi x come cusina, i ghe disi fe 10 quintai de pasta e lori fa 10 quintai de pasta, che dopo che vadi ale scole o ai porchi x lori xe uguale

bon vado spavar ciau :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Solo una cosiderazion su chi che cusina nelle mense: no i ga nessun margine "decisionale": i devi seguir un menu molto preciso tot pasta, tot condimento, tot frutti e cussì via perche sulla base de questo xè calcoladi costi, ricavi e quindi gauadagni... el problema xè nell' approvigionamento: se i ghe porta roba "cul" i devi cusinar con roba "cul" punto e basta (go avudo modo de conoser gente che se occupava della gestion de alcune mense e ve assicuro che se calcolado anche quanti grammi de formaggio te pol meter sulla pasta) :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×