Vai al contenuto

FOTO SELEZIONATE dalla 1a giuria


trert

Messaggi raccomandati

mi digo solo una roba senza entrar nel merito de perche' percome xe stade fate le scelte....

punto primo ricordemose che el scopo de questa iniziativa xe far un calendario con dele bele foto con l'unico obietivo racoglier soldi per la fondazion e per i fioi meno fortunadi de noi ...

punto secondo la giuria ga scelto senza favorir/sfaforir nesun e lo ga fato in bona fede

oviamente tuti ghe ga meso el proprio impegno e spera de veder la propria foto stampada pero' in ogni concorso, piu o meno grande piu o meno serio, le discusioni con la giuria xe 'de casa'

inoltre niente xe ancora deciso xche xe ancora una giuria da sentir e quindi no stemo fasarse la testa prima de esersela rota :D

mi trovo che l'iniziativa sia riuscida sia per la paretcipazion de tuti sia perche' tanti magari ga scoperto che uscindo de casa con una machina fotografica se pol far bele robe..

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 80
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

xè anche chi ga partecipà solo per partecipar ;)

e ceh ga anche capelado de brutto... chiedo scusa a tutti, ma ieri sera, che son andada per spedir le foto, me son accorta che una delle due scelte xè del formato sbaglià (1 M inveze che 3), indi me la autoescludo e me auto fustigo epr la disattenzion (la foto in question xè quella della Chiesa Serbo Ortossa).

X mula: no capiso, trovo che i gabbi scelto belle foto, ma forse mi non son in grado de dar un giudizio tecnico ;):)

Comunque, quoto completamente:

punto primo ricordemose che el scopo de questa iniziativa xe far un calendario con dele bele foto con l'unico obietivo racoglier soldi per la fondazion e per i fioi meno fortunadi de noi ...

e poi i xè stadi tutta la sera a bazilar per far el lavor prima e meio possibile!

Link al commento
Condividi su altri siti

esatto!

quindi mi x partenza, partecipo con una foto sola! [a meno che non i metti i alberi de nadal in luglio!!]

so che xe x beneficienza.. che gave lavora sai.. ecc.. ecc..

però se un partecipa credo che vol partecipar fin in fondo..

e visto che iera un concorso de foto de gente comune (e non solo professionisti) xe ovvio che speravo de aver qualche possibilità in più..

x altri sto concorso xe un dei tanti. altri non se aspettava niente e xe oro colato.

mi la go presa in quel posto xkè ghe tenivo.. cicce..

Link al commento
Condividi su altri siti

mula : la piazza illuminada de notte de nadal xe l'unica de quel tipo.. xe un evento che racconta trieste...magari te ga anche + possibilità de altri de eser scelta, non buttarte subito zo (ora no go tempo de riguardarme tutte le foto anche de altri, per veder se anche secondo el mio gusto xe stade scelte le migliori de ognun), ma xe come in tutti i concorsi, a meno che non vegni favorido qualchedun in maniera palese e dimostrabile, no se pol dir niente. ma son convinta che i gabbi fatto un bon lavor.

e poi...appunto : beneficienza mode on, se podessi metter alla fine una pagina de ringraziamenti, con i nomi de tutti, anche de quei che non ga vinto, per far capir che tuti insieme gavemo prodotto questo calendario con la voia de far qualcossa de bon. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Martina,

neanche te se immagini quanto me ferissi e me amareggia le tue parole :( Te assicuro che nessun ga voludo penalizzar nessun. El metodo utilizzado per sceglier le foto xe stado questo: separatamente ghe gavemo dado un voto ad ogni foto. Poi i voti xe stadi sommadi e la scelta xe venuda da sé. Le foto con el maggior punteggio xe passade.

Personalmente te posso dir che altre tue foto me piaseva de più rispetto a quelle scelte ma questo xe stado el risultato. La somma dei gusti de tutti e tre.

El metodo se ga applicado a tutti partecipanti in modo uguale e me dispiasi che te se senti penalizzada. Non esisti MALAFEDE! Per quanto me riguarda go dado i voti in maniera più obiettiva possibile senza farme influenzar da amicizia o affetto.

Altro no so cossa dir…se non che me sento molto amareggiada :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Altro no so cossa dir…se non che me sento molto amareggiada :(

anche mi.. x questo.. me sento incavolada e delusa..

forsi più delusa e incavolada de conseguenza..

xe ovvio che sotto sotto tutti ghe sperava.. mi non fazo foto professionistiche, non fazo concorsi..

questo xe el primo che fazevo.. con gente del mio stesso livello..

x questo ghe speravo.. speravo che SE le mie foto gaveva davvero qualche valor, questo saria podudo venir fora.. e ripagarme con un poca de soddisfazion..

forsi non la go presa tanto come un "gioco" come me ga fatto notar qualchidun..

mi go partecipa e xe ovvio che un che partecipa a un concorso vol rivar più in alto possibile..

ma questo non sarà possibile, e non x colpa mia..

x questo me dà fastidio...

Link al commento
Condividi su altri siti

quelle fuori tema vegnerà scartade dalla seconda giuria..

@marti: la copertina no xe stada ancora scelta, gavevimo l'idea de una più grafica, anche xke far una copertina con 140 foto o quante xe diventa un poco impegnativo, e mi no me la sento de sceglier certe si e certe no..

@uzzy: per i nomi dei partecipanti, de chi che ga aiutado a far questo progetto e tutto el resto (anche i fondi che ga reso possibile attuarlo) stemo fazendo.. spero che vegnerà un bel lavoro finale che piaserà a tutti

Link al commento
Condividi su altri siti

[MOD]

giudicar una foto, una canzon, un disegno o qualsiasi altra roba xe totalmente sogetiva.

No se pol pensar che esisti el 'bel' in assoluto.

Le stese foto portade con el steso tema ma con giurie diferenti gavera oviamente valutazioni diverse... qua no se trata de far un esame de analisi matematica.

Invito tuti a ritornar al spirito con cui se ga inizia el concorso, perche' l'idea nostra iera solo de far del ben, ne amareggia molto i casini e le polemiche.

Confido nela maturita' de tute le persone e son sicuro che no restero deluso.

[/MOD]

Link al commento
Condividi su altri siti

ottime parole av.. no posso aggiunger altro se no el sperar che le persone rivi a capir..

mi go fatto za un pochi de concorsi e me son visto scartar le foto per problemi tecnici, per incomprensioni della giuria, per metodi de voto che mi go reputado inappropriati.

ma nella mia testa me son dito: ga vinto una foto che non merita (o che merita anche) ma la mia no iera de scartar secondo mi.. e me consolo disendome dentro de mi: go vinto, se no iera quei problemi probabilmente vinzevo..

quindi la ciapo con filosofia e penso che la volta dopo andarà meio..

inoltre aggiungo che manca ancora una giuria.. e le foto fora tema xe una delle prime robe che vien scartade..

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×