Vai al contenuto

FOTO SELEZIONATE dalla 1a giuria


trert

Messaggi raccomandati

xe de dir anche che in questo modo OGNI partecipante ga 2 foto portade alla giuria, se i sceglieva solo le + belle tra tutte, magari qualchedun non se vedeva scelta nessuna foto.... e saria sta peccà dato che xe apunto un giogo, anzi un progetto de beneficienza e no un concorso vero..

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 80
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

xò ti se i te scarta te ragioni così..

mi no.. de carattere..

e poi xe el mio primo concorso che fazevo..

Martina, xe un concorso de beneficenza, dai....no xe miga una selezion per finir in prima pagina su National Geographic...

Questa no ga mai volù esser una competizion cortel tra i denti, lo dimostra el fatto che se ga scelto de cior "in ogni caso" 2 foto per utente, anche se uno presenta 2 foto brutte.

Dai, rabiarse xe assurdo...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi non fazo altri concorsi e puntavo su questo..

inveze mi te invito a farli .... perche' sicuramente te ga de dir la tua!

questo no xe ancora fini e no se sa con che foto finira' e ad ogni modo ricordemose qual xe el motivo de tutto cio ...

qua nisun xe profesionsta, tuti semo al steso livel e tuti penso ga partecipa' per partecpiar quindi adeso per cortesia pensemo a andar magnar e far una bela cantada insieme sabato al meeting! quel che sara' sara'... e tra qualche mese ghe rideremo su insieme :D

:bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon finiamola qua dai... :amicici:

Lo scopo del concorso non era scannarsi per poi dire "son + bravo di te"...

Conta il lato benefico, conta la disponibilità di tutti quelli che si sono messi in gioco ,chi con + aspirazioni chi con meno...

Chi ha partecipato lo ha fatto per dare il suo contributo ad un gran bel progetto mettendoci del suo... se verrà premiato bene,altrimenti gli resterà pur sempre il merito di essersi confrontato e di aver fatto in ogni caso una gran bella figura! :ehsi:

E con questo chiudo! :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Intervegno per dir anche la mia, visto che amministro sto forum e go deciso de puntar alla realizzazion de questo concorso assieme a tutti i altri miei amici e collaboratori.

Sui giudizi delle foto se ne ga za parlado e no voio ripeter quanto xe stado dito da cucc, trert, av, stefano eccetera.

- punto 1: xe stado redatto un regolamento che, chi partecipa, ga sottoscritto. Coloro che se ga impegnado a spender un pò del loro tempo libero nel valutar le immagini, lo ga fatto NON per favorir qualchedun e sfavorir qualchedun altro bensì per dar una valutazion de quel che pol piaser de più o de meno. Tutti xe stadi messo sullo stesso piano, professionisti o principianti che sia. No se xe andadi per amicizie/simpatie eccetera, se ga istituido apposta 2 giurie distinte per cercar de evitar de finir in discorsi de malafede rivolti ai singoli giurati.

Posso capir che qualchedun la gabi ciapada più seriamente rispetto a qualchedun altro, ma questo non devi esser un veicolo de dissidi sul fatto o meno che se ga scelto un'immagine piuttosto che un'altra. A mio modo de veder, oggettivamente, se stemo pestando i piè senza alcun senso.

- punto 2: el lavor che xe stado fatto a monte e che stemo fazendo tuttora xe ENORME. Xe chi sta in pie fin mezzanotte e passa per permetter che tutto questo vegni realizzado. E tutto questo solamente per la volontà de portar avanti un progetto cocolo ma al tempo stesso impegnativo.

Se ga avudo modo de parlar/discuter de come l'iniziativa veniva portada avanti. Non ghe xe stadi problemi de sorta nei giorni passati, xe un vero pecà che eventuali "altarini" vegni fora proprio adesso, quando cioè semo lanciadi a 100 all'ora per cercar de far tutto ben e tutto in ordine, nel minor tempo possibile.

- punto 3: questa non xe una gara a premi in cui chi ga la foto più bella vinzi e chi ga quella meno bella perdi la faccia: non esisti e non esisterà vincitori e vinti, in quanto lo spirito de questo concorso xe partecipar tutti assieme a un bel progetto per dar sostegno a chi ne ga più bisogno. Volessi che l'attenzion de tutti sia centrada sull'aspetto benefico, perchè xe stada questa la molla che ne ga fatto intraprender questa strada.

Ghe sarà tante altre occasioni per "misurarse" con chi magari xe più bravo de noi, prendemo invece questa situazion come un motivo in più per far gruppo e non come un concorso "spero de rivar prima de tutti i altri"...perchè xe questa l'idea che affiora da certi ultimi messaggi. Xe giusto puntar in alto, xe meno giusto angustiarse per certe robe

Il tutto senza alcun tipo de rancore nè mio, nè de nisun altro :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Intervegno solo adesso perchè prima non rivavo..

..per quanto me riguarda xè stada scelta una foto ok (quella che credevo più bella) e una che pensavo fossi la più brutta, che no me piasi per niente, e che go messo solo per riempir el buso. Ma non me lamento sicuro de questo. Podevo no metterla :p

Quel che posso dir xè che alcune foto scelte iera fora tema, secondo mi, ma se iera quele che piaseva de più alla giuria, giusto che sia stade scelte. D'altronde nel regolamento iera scritto che le foto doveva rappresentar trieste e la provincia. La prima giuria iera tenuda a intervenir esclusivamente su un fatto soggettivo, e questo serviva a scremar un po' le foto presentade. Sarà la seconda giuria a dar un giudizio tecnico e de coerenza col tema del concorso.

Quindi penso che:

1) se le persone ga messo foto fuori tema, podeva renderse conto prima e metterne altre (se ga de lamentarse.. se no se lamenta no ghe digo niente :D)

2) se le foto scelte rappresenta lo stesso soggetto.. beh.. bastava metterne una sola tra le dieci, quella che per el fotografo sembrava più bella. Poi xè ovvio che le persone ghe resta mal.. anche mi inizialmente go quasi sbraitado con Starlite.. ma amichevolmente e d'impulso.

3) per i miei pici son felice se vien messe tutte e due le mie foto, una come nessuna. L'importante xè rivar a far qualcosa per lori.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Martina...per favor, ragionemo insieme!

Mi, Luca e Stefano gavemo deciso el metodo de valutazion. Singolarmente ghe gavemo dado dei voti alle foto. Poi li gavemo sommadi e gavemo deciso che le 2 foto con punteggio più alto doveva passar (questo anche per permetter che tutti, e sottolineo TUTTI, gabi la possibilità de partecipar alla seconda selezion).

Premesso questo, le tue foto più votade iera quelle due. Cossa dovevimo far? Imbroiar e far passar un'altra foto? Cerca de capir! Te son stada penalizzada? Pol esser ma el metodo de scelta delle foto iera quel e BASTA.

Penalizzadi xe stadi anche altri. Av per esempio che ga 2 invernali, el mio moroso che ga 2 autunnali. Te par che gavemo fatto apposta? Spero proprio che no te lo pensi perchè saria sai triste. Se fossi stado fatto in malafede andavimo a penalizzar chi che no conossemo, magari o chi ne possi star sulle scatole. No de certo TI che te conossemo e giremo insieme :)

Go spiegado la posizion della giuria. Altro no so cossa dir.

Link al commento
Condividi su altri siti

digo solo che se podeva far le robe ben fin in fondo.

Digo una roba in visto che in sto forum tiro le fila del fantabasket e ben o mal situazioni così con i partecipanti pol capitar........penso che se iera qualcosa non andava, se podeva vederla prima de inserirse nel concorso......meterse a protestar a giochi fatti xe come andar contro i mulini a vento secondo mi

Me dispiasi cmq per come te se senti :ikik::ikik::ikik: Ma onestamente no rivo a pensar alla malafede delle persone che ga giudicado le foto de un concorso, che cmq altro no ga cm scopo che far del ben.

Link al commento
Condividi su altri siti

arrivate foto gaia e foto marina..

@dani: le tue foto a quella risoluzion no pol esser pubblicade, guarda se te le ga più grandi.. :(

probabilmente xe sta un problema de mail.. perche quella grandezza iera inacettabile e te ga ragion.. ma non lo go fatto sicuramente apposta.

te le go rimandade.. spero che stavolta sia buone. senno cicie... go partecipà e va ben cusi.

ciau ciau

Link al commento
Condividi su altri siti

uau...che discussion accesa...

non ghe tenio e non voio commentar sti casini per la scelta delle foto...me limito a far i complimenti ai fotografi... che anche senza esser professionisti xe rivadi a far veramente belle foto...e alla giuria che secondo mi ga fatto un ottimo lavoro e ghe ga perso tempo su!! in bocca al lupo a tutti quanti!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×