Vai al contenuto

Corso base di fotografia


Messaggi raccomandati

  • 2 settimane dopo...
  • Risposte 162
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

olaaa, come iera la lezion de lunedì-mercoledì? mi lavoravo e no go podu partecipar...lunedì inveze ghe son...sarà possibile spero gaver el fascicolo dela lezion persa...altrimenti nel'uscita de domenica prox sarà dura x mi (sempre che rivo cambiar turno x venir :doh:)

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

si, disemo che xe sta interessante dal punto de vista de lettura dell'immagine, ma alla fine insegnamenti su fotografia dei paesaggi non ghe iera.. iera piu un riassunto de quel fatto finora.

cmq non xe sta proprio inutile scorrer le foto e "legger" le possibili impostaizioni che ga usa el fotografo, xe un bon esercizio per farse l'ocio.

...secondo mi. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

el libro del corso??? dai...no savevo che i ne gavesi dado anche un libro..che bel :ave: ...stasera quela sul ritratto,benon...ghe son :D

inveze sul'uscita de domenica prosima me toca meter un punto de domanda enorme...no so se me da la giornada de ferie o se me riva cambiar turno...zzarola go mattina :(

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go le dispense dell'altra volta sul paesaggio!

oggi lezion sai bella secondo mi :D apparte che la modella lassava a desiderar :D (cussi magari se la legi la me picchia, ma dubito che la conossi sto forum)

interessante perché molto tecnica e poche ciacole come le altre volte.. rocco xe sai bravo

Link al commento
Condividi su altri siti

dunque...lezion interesante come contenuti ieri...anche se un po' se vedeva che iera la prima volta che el fazeva lezion davanti gente...el iera un po' ligado e col mostrava le foto el iera davanti a un po' dei corsisti ma capita :D

cmq son un po' + tranquillo xkè o go visto mal opur el ga mostra foto sue che no me pareva tute drite...go una posibilità anche mi :p

Link al commento
Condividi su altri siti

dopo gaver fato corse per rivar comprar el rulin...va a finir che la prox settimana no rivo a far la "lezion" de controllo dele diapo fate...go de svilupar el rulin ma nisun me sa che riva farlo entro lunedì...eh bon...lo go finido stamatina x city...:doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

purtroppo, mio malgrado, no rivo nianche mi doman, e idem go casini anche per l'ultima, stando al calendario.

me se ga accavallà le uscite con un altro corso che fazo e go proprio al 11 al 25 e al 1 giugno.

vedemo se cambia qualcosa, intanto pero doman no rivo :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×