Vai al contenuto

Corso base di fotografia


Messaggi raccomandati

normalmente se rivo vado al mercoledì...l'altra volta iero lunedì xkè de merc lavoravo...

a dir el vero le lezioni no xè mal...però son uscido un poco perplesso l'altra settimana con la lezion del digitale...sta settimana xè la seconda...vedemo se migliora...

cmq za gaver imparado la diferenza (in maniera easy) che fa capir se un obietivo xè zoom, grandangolo o tele me fa piazer...

frequento sto corso con molta curiosità...e spero de imparar tanto.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 162
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

MALISSIMO!!!

bastonade a tuti e tre (quattro con el +1 de giada) per no eser vignudi mai de martedi!

beh se vegni, ne riconosse a mi e ad av xke femo sempre discorsi senza senso su digitale e profili colore :D

ps: doman zerché de vignir che fazo una breve introduzion a photoshop (xe anche nel programa con pillole digitali) alle 18.30 circa

Link al commento
Condividi su altri siti

MALISSIMO!!!

bastonade a tuti e tre (quattro con el +1 de giada) per no eser vignudi mai de martedi!

beh se vegni, ne riconosse a mi e ad av xke femo sempre discorsi senza senso su digitale e profili colore :D

ps: doman zerché de vignir che fazo una breve introduzion a photoshop (xe anche nel programa con pillole digitali) alle 18.30 circa

so che te son domani pome...ma mi finiso ale 20.30...dificiloto che rivo a eserghe :D...bon insegnamento però :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ieri iero ala seconda lezion sul digitale...continuo a gaver perplesità...spero che migliori...ieri me ga sai colpido una roba...

praticamente el discorso xè questo +/-...

digitale...te fa foto...meo usar l'impostazion automatica...la fa +/- tuto ben, usar el manuale xè per i perfetini...

poso restar un poco perpleso su un discorso simile fato al cft?capiso che xè un corso base...ma fazo sto corso per andar oltre l'usar tuto sul'automatico.

no so...no voio far el criticator...ma secondo mi ste due lezioni no iera sai de alto livel...pecà che me go perso la parte riguardante la compression...ma iera le 20.30 co el ga iniziado (ora de fine corso) e gavevo de andar via...

però bon,la compresion penso sia + un problema de post...a meno che no te lavori in file primari tipo raw...ma semo za a parlar de post e de lavorar in fotoritocco con modifiche a file...no me preocupa sai,conoso un poco l'argomento.

ieri se ga parlado de bilanciamento,saturazion,esposizion,e de calibrazion del bianco...tuto in generale perchè poi,come ne vien ripetudo,ogni machina ga el suo manual e bisogna vardarselo.

altri spunti che me vien in mente,co i me vien in mente,ve li digo.

Link al commento
Condividi su altri siti

premeto che mi no go fato nisun corso al cft quindi no so ancora come i vien fati e organizai, pero poso dir che essendo un corso de fotografia importante xe capir i fondamenti come tempi, diaframmi, esposizione, difereneze tra obietivi, regole de composizion etc... robe che sia se te sta usando una 35mm o una dslr no cambia. Quel che cambia nel digitale xe alcuni acorgimenti che se pol gaver come apunto el wb o l'esposizion a destra.. ma xe robe che dovesi eser fate una volta capi' come funziona l'esposimetro con el discorso del grigio medio o el discorso dela latidudine de posa/sensibilita... po ogni macchina xe diversa ma ala fine xe tute uguali, quel che xe importante xe scatar SEMPRE in raw se te ga raw o se no almeno al max dela risoluzion...

el resto xe post-produzion, xe una seconda parte che no va fatta adesso, saria come spiegar prima come funziona la camera oscura e dopo come se scatta, inutile, imho :D

:D

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

infati son abastanza convinto de quel che te ga dito tuxax,per questo son rimasto un attimo cusì cusì co ne xè sta dito che scatar in manuale lo fa i perfetini...l'esposizion a destra e el discorso subito dopo...ma no capiso...forse lo trateremo + in là...cmq magari visto che la prima no me gaveva entusiasmado sentindo sta roba nela seconda son stado un poco prevenù sul resto dela lezion...atendo le prossime con curiosità :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh, Dido, penso che de esposizion e robe del genere parleremo nelle prossime lezioni (me par proprio la prossima settimana). Queste iera due lezioni de introduzion al digitale, inteso anche come differenza con l'analogico IN TUTTI I CAMPI, non solo nella fotografia (vedi discorso sul sistema binario etc...). Noi che mastighemo ste robe le gavemo sentide mille volte (mi go fatto mille mila esami all'università che in una maniera o nell'altra i gaveva dentro sto discorso de sistema binario etc), ma magari qualchedun no (el lunedì vedo parecchia gente... più "anziana", per dir :-))

Mi le lezioni del mulo me ga sa piasso. El ga dito robe sacrosante per chi che se intendi de stampa e grafica (e per lavor xe el mio caso): i megapixel xe uno specchietto per le allodole se non te ga de far mega ingrandimenti, e in certi casi xe meio usar l'automatico e poi cambiar tutto in postproduzion. Però se non sbaglio (devo ancora riordinar i appunti) el discorso dell'automatico iera limitado solo a certe robe: per esempio i ISO e el bilanciamento del bianco va regoladi. Soprattutto sul bilanciamento del bianco el ga sai insistido e finalmente posso dir de aver compreso fin in fondo l'argomento :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

chi iera che spiegava? un ingegner giovane?

le lezioni del digitale in teoria dovesi eser solo per spiegar la differenza tra anal e digit (anal :D :D ) quindi no i spiega più de tanto..

per l'afermazion sul scatar tuto in automatico no so ocme mai la sia saltada fora ma no bisogna scoltar :D el pulsante auto bisognasi abolirlo almeno sule reflex :D

cmq xe el primo anno che i fa una lezion un poco piu corposa sul digitale.. quindi se gavè consigli de darghe ad alida o rocco penso che i sarà contenti!

ps: mi da lunedi prossimo inizio a "frequentar" el corso.. o meio.. ve seguo per dopo accompagnarve alle uscite.. dovendo sceglier tra lun e mer go scelto el lunedi xke me xe più comodo e no xe CSI in tv :D

quindi vegnerò e spero de trovarve.. i me ga consigliado de frequentar xke no gavendo mai fato el corso, no volessi spiegarve le robe a modo mio e incasinarve la vita :p

pps: ma nankepel, te ieri martedi in circolo? te ieri quel col capel de artista? o te ieri quel che go saludado senza saver che te ieri ti? xke nel secondo caso se conossemo anche se per vie traverse e non de circolo o sito!

mandi frut e frute :D

Link al commento
Condividi su altri siti

pps: ma nankepel, te ieri martedi in circolo? te ieri quel col capel de artista? o te ieri quel che go saludado senza saver che te ieri ti? xke nel secondo caso se conossemo anche se per vie traverse e non de circolo o sito!

no no, mi no iero de martedi, purtroppo son impegnado quasi ogni martedi, quindi quel che te ga visto no iero mi. :)

frequento al corso de lunedi.

cmq trieste xe saaai picia, per assurdo tutti i triestini li go visti almeno una volta! ahahahah

allora se vedemo lunedi!

ciaps

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×