Vai al contenuto

Corso base di fotografia


Messaggi raccomandati

  • Risposte 162
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Pierin anche mi te go visto e volevo saludarte ma el moroso no gaveva capì e el me xe scampa fora!!!! Mi volevo tanto esser nel tuo gruppo e invece:

A. son nel gruppo del 6 marzo 17:30, e ovviamente a quell'ora gavevo el dentista che go dovù spostar!!!

B. in gruppo xe solo babe a parte mio moroso e un altro mulo (ma questo no xe un problema)

C. su cento persone chi me capita in gruppo? la mia ex veterinaria che go cambia perchè no ne piaseva come che la affrontava i problemi della gatta!!! E adesso doverò spiegarghe de persona perchè gavemo saltà un paio de vaccinazioni (che in realtà ghe gavemo fatto far al nostro novo veterinario!!!!)

Ufaaaaaa

Podevimo pensarghe prima e chieder de far el gruppo dei sandrini con Pierin capogruppo!!!!!

Comunque el corso xe sempre meio. Son sai contenta.

Come xe le due mule che ne fa da tutor al nostro gruppo? Cocole e MOOOOOLTO pazienti, spero!

Oggi comunque penso che fazo un salto! La proiezion xe alle 19 vero?

Modificato da Giada
Link al commento
Condividi su altri siti

allora giada xe con la zuccheri me par.. paziente no penso che la sia :D chiedi ad av :D

mi son con nankepel!! :D alle 18.30

in sostanza ti te porti la tua machina fotografica te me la mostri e mi te digo esposizion tempi e diaframi e come regolar.. praticamente quel che ga spiegado ieri

deso vedo se alida me ga scrito e vedo se dido xe con noi.. anche se no so che cognome te ga.. ma zerco intanto se gavemo qualche andrea..

giada, se te vien tra le 17.30 e le 18.30 te vedi mi e nankepel a sto punto!

Link al commento
Condividi su altri siti

dido no te son con mi me disp..

ma no so quando te son xke i me ga dado solo i miei nominativi..

x nankepel.. te se ciami sandro?

la data de nascita che xe qua sul sito xe giusta? xke se si.. :D i te ga messo del 1923 :D :D :D :D e ieri sera se chiedevimo chi iera sto veceto de 85 anni con una pentak k10d :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

dido no te son con mi me disp..

ma no so quando te son xke i me ga dado solo i miei nominativi..

x nankepel.. te se ciami sandro?

la data de nascita che xe qua sul sito xe giusta? xke se si.. :D i te ga messo del 1923 :D :D :D :D e ieri sera se chiedevimo chi iera sto veceto de 85 anni con una pentak k10d :D :D :D

ahahahahah

no no, l'anno xe 1983, forsi gavevo scritto mal :D

..o forsi quel giorno me sentivo stanco :D :D

cmq mi son stefano.

Link al commento
Condividi su altri siti

ecome quà...bela lezion...niente da dire...go anche visto tuxav :D...mi go la lezion pratica el 3 ale 18...e deso visto che el consiglio xè de portar la machina senza pelicola eventualmente...farò fora el rolin in sti giorni dopo tanto tempo che no la uso :D:daghe:

Link al commento
Condividi su altri siti

eheh.. con la digitale per fortuna no xe de sti problemi :D

(anche se ga el suo fascino la bona vecia pellicola)

beh, volendo proprio gaver el stesso problema, podessi svodar la memory card :D:D:D

domenica sera che iera nebbion go fatto un qualche giga de foto e za prima no la go svodada, e ora la xe piu o meno zeppa :)

Link al commento
Condividi su altri siti

grazie! cio, no me aspettavo sto "successo".. :D:D

a dir el vero non savevo quanto base fossi sto corso..

boh ma alla fine non go mai fatto un corso, cioè go letto diversi libri e letto un casin de info online, ma un vero corso con qualchidun che te spiega quel no...

non savevo esattamente se le robe che fossi stade spiegade le gavessi savude za oppur no... in realtà finora non go imparado niente de novo, ma xe cmq interessante perche ogni persona spiega a modo suo e quindi te vedi un punto de vista differente (nella maggiorparte dei casi).

e poi cmq una rinfrescada "ufficiale" no fa mai mal :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×