Vai al contenuto

Corso base di fotografia


Messaggi raccomandati

oleeee...ogi go scoperto come se regola el tempo e el diaframa in manuale sula mia machineta...so,xè una monada...ma cosa volè...mi son rivado al corso e me ga chiesto...come se meti?ehm...go tirà fora el manuale e go zercado :aracheroba: ...e dopo me ga spiegado cosa go de far :D ...son contento..deso so come se meti la machineta in manuale completamente...go ciolto za el rolin per diapo a 100asa per domenica 9...e quindi go anche fato fora el rolin che gavevo dentro prima...i risultati me ga deluso però...pazienza... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 162
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

@trert: ma ti cosa te spieghi nela tua lezion del corso?

mi in realtà la mia lezion xè durada poco meno de 1ora...anche perchè no savendo che domande far co ben me ga spiega come regolar l'esposizion e el diaframma per mi iera fini tuto...

o meo: go anche fato una domanda che ga fato anche altri: in base a cosa scelgo tempi e diaframmi...ma me ga dito che ne parleremo con calma + in là, ne ga da una risposta in generale logico,ma nel dettaglio no semo entrai.

da bon principiante avendo esaurì la mia """"scorta""" de domande go saludado e go dito: a domenica :bye:

ps: go anche scoperto de gaver el 50 anche mi..averlo e no saverlo...che gnorante :doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

in sostanza i me ga dito de spiegar come regolar i tempi e diaframi.. anche se no go capido ben fin che punto devo spiegar..

mi gavesi anche spiegado quando se scegli un o l'altro ma no so la gente quanto principiante sarà.. spero che oltre a nankepel sia qualchedun altro che sa fotografar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

x Giuli: messaggi svuotati ;-)

x Trert: a parte che mi no go ancora zerca nè el manuale della macchina mia nè de quella de mio moroso, anche mi go difficoltà a capir con che criterio regolar tempi e diaframmi.... go prova a smanettar un poco questo weekend con la D80 ma no go capì un piffero :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Nessun problema, anche perchè in definitiva no iera cussì mal! Ierimo solo in 5 quindi atmosfera molto intima, e le due tipe no me par malaccio... ma quella un poco problematica che te me disevi iera la bionda o la mora? perchè la mora no me par malaccio!

Cmq no le ne ga spiega niente... se gavemo scambià numeri de telefono, impressioni etc etc, e poi gavemo analizzado nel dettaglio el menu della compattina de mio moroso che ga un mucio de regolazioni possibili.

No gavemo parlà de tempi, diaframmi, esposimetri etc perchè le ne ga dito che vederemo tutto durante l'uscita. Dovemo studiarse el nostro manuale e pensar molto intensamente a Miramar per rivar un minimo preparadi :-)

Insomma, domani me tocca metterme a studiar!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

noi tutto diverso :D se gavemo scambiado i numeri de telefono si.. però anche spiegado diaframi tempi e tute le robe dele machine fotografiche..

mi son in grupo con altre 4 persone, nankepel, altri due muli e una mula.. ma sta ultima prox setimana la parti per cuba e no la fa piu el corso..

cmq no iera la mora la problematica :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Immaginavo che iera la bionda, ma la gaveva mal de gola e la ze stada sempre zitta :-)

Cmq beati voi... mi de tempi e diaframmi no go capì un piffero...

Innanzitutto go zerca de capir qualcosa dell'esposimetro sul manuale della mia Nikon D80 ma no go trova niente, dove lo trovo????

E dopo come decido che tempi e diaframmi impostar???? A caso????

Aiuto...

Link al commento
Condividi su altri siti

E dopo come decido che tempi e diaframmi impostar???? A caso????

Aiuto...

iera la domanda che ghe gavemo posto credo tuti nel nostro grupo e la risposta no xè rivada...ne ga dito che se ne parlerà in pratica e + in là in lezioni aposite...me par che restemo tuti col dubio :D

noi però no se gavemo scambiado i numeri del telefono...credo che nisun lo ga pensado :D

Link al commento
Condividi su altri siti

se prova :p scuseme... no go resistido :D ovviamente, digo la mia da semi-profana... con le digitali xè bastanza intuitivo, nel momento che te ga capì come cambiar i valori. Almeno mi con la compatta me giogo vedendo come vien, magari sbaglio :D

Bon, fotografi, insulteme pur :p

Link al commento
Condividi su altri siti

infati no vedo l'ora che sia domenica :D :D :D ...

ps: dopo una vita che non fazevo foto su pellicola go finido el rolin e lo go za svilupado da un per de giorni...savè che sul momento son rimasto delusissimo dalle foto???...ogi le go scanerizade e...e la fregadura sta nel fato che me go abituado ale foto digitali viste diretamente su pc...no va niente ben sta roba...le foto in sè no le xè niente de che,ma no le me dispiasi dopo averle viste su pc...ah...me stago digitalizando :doh: :doh: :doh::D ...speremo che buti sol !!!

Link al commento
Condividi su altri siti

@tinuviel: no te pol dirghe de sperimentar prima che i ghe spieghi.. adesso xe importante che i capissi la luce.. per i diaframi e i tempi xe tempo :D o xe diaframa :D o xe tempodiaframa.com :D [ok me copo :D , cit.]

cmq se la bionda ne lassai n pase, podesimo far minigrupeto sds e far un do foto..

sempre che no volevi ndar soli in giro.. anche se "soli" con 90 persone in giro per el parco sarà dura :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ultimo post prima de sparir per una settimana... :p

penso che una vaga idea de cosa sia tempi e diaframmi i la gabbi, per quel go dito de sperimentar... come se disi? mejo la pratica che la grammatica :D

Bon, mi me iero letta (leggiucchiada :whistle:) un libro che spiegava ste robe, quindi qualcosa de teoria un po' savevo prima de far tutto a caso :D :D :D

[poi savevo che te me redarguivi, per quel me son intromessa :p]

ciau, tornerò fra una decina de giorni con almeno un migliaio de foto dalla città più amada da Giadina ;):D

Link al commento
Condividi su altri siti

co gavere' fini' de far casoto qua dentro saria sempre ora ! :D :D :D

cmq no xe de preocuparse su come sceglier tempo/diaframma... l'idea in se xe banale, sta dopo a voi aplicarla x i vostri usi e x quel che vole' far e cosa vole' dir :D

cmq co torno se vederemo tuti quanti al cft ! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×