Vai al contenuto

Centro Commerciale Freetime


Messaggi raccomandati

  • 3 settimane dopo...
  • Risposte 390
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

  • 11 mesi dopo...

Da Il Piccolo online.

Noghere, nuove rotatorie Il traffico sarà più snello

Stanno per essere appaltati i lavori che si concluderanno entro il 2012 La spesa è di 316mila euro recuperati da un finanziamento mai utilizzato

articolo...

queste robe le doveva far prima de verzerlo no dopo do ani....

Link al commento
Condividi su altri siti

El problema xe che i ne ga parlado fino ad oggi de farle.

E po' no go mai capido perché no i ga fatto za tutto prima in via provvisoria.

All'incrocio tra la via Caduti sul Lavoro (prosecuzion della Strada delle Saline) e la via Flavia di Stramare xe da un anno almeno, mi credo, dei New Jersey in plastica che delimita una rotatoria provvisoria che no xe mai stada verta. Adiritura xe asfaltada per consentir el passaggio dove che iera le aiuole prima.

Mi penso che bastava che se metti d'acordo i enti gestori (con la guida del Comune de Muggia nel cui territorio sta el problema) de quele strade per emetter delle ordinanze che dessi za vita in via provvisoria a queste modifiche.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...

se gavè leto el giornal l'altro giorno i parla dell'arrivo de Decathlon a Montedoro...sul giornal i parla de possibililtà...la vose la go sentida za quasi un mese fà, i lavori xè za abbondantemente iniziadi...

praticamente par che Decathlon ciapi el posto de Unieuro e ToyCenter, mentre sti due vien spostadi al centro...se sè pasadi al freetime in sti ultimi tempi gaverè visto i lavori :)

Link al commento
Condividi su altri siti

boh,mi ghe vado, vederlo svodo fa pecà...

lunedì iero zona Verona e son andado con Elena al centro commerciale "Le Corti Venete", come disposizion corridoio interno xè simile al freetime...(ma probabilmente xè un stile dei c.comerciali in sto periodo), pien de negozi su entrambi i lati, edicola, area ristorazion anche nel supermercato...pien de gente e de vita. fossi cusì el freetime saria tutto altro :)

se efetivamente Decathlon verzi xè tuto de guadagnado...no servirà andar in furlania :)

certo xè che rispeto a Cità Fiera semo lontani anni luce, poco de dir :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

El problema del freetime xe che non offri nessuna alternativa a quel che se trova in città.

Xe svodo.. Ovvio. Perchè devo andar fin la de Bata se lo go alle torri? O da H&M che lo go in Corso Italia? Mi ghe vado ogni tanto che con Vale che ga casa a muja passo far la spesa co andemo la passarse la giornata.. Vado se devo veder all'Unieuro qualcosa.. Ma per el resto non ga alternative valide a quel che trovo in città o alle torri...

Link al commento
Condividi su altri siti

El problema del freetime xe che non offri nessuna alternativa a quel che se trova in città.

Xe svodo.. Ovvio. Perchè devo andar fin la de Bata se lo go alle torri? O da H&M che lo go in Corso Italia? Mi ghe vado ogni tanto che con Vale che ga casa a muja passo far la spesa co andemo la passarse la giornata.. Vado se devo veder all'Unieuro qualcosa.. Ma per el resto non ga alternative valide a quel che trovo in città o alle torri...

si el discorso xè giusto,ma tuti i centri comerciali ga negozi che te trovi in city...forsi qualche negozio ogni tanto xè solo in un c.comerciale ma la magior parte xè "dopioni"...:)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Forsi dechatlon ghe darà una botta de vita...sperando che sia come quel de udine e non come quei più pici tipo portogruaro.

già...dale vosi che go sentido i doveria gaver el spazio che ocupa unieuro e toycenter...poi sarà de veder come vien,xkè quel de udin xè sai roba

Link al commento
Condividi su altri siti

El decathlon de udine xe uno spazio enorme. A ocio unindo quei spazi al freetime me vegneria de dir che sarà più picio.

Ma anche senza andar in furlania e senza sto novo Decathlon, basta far 15 min de strada e andar a Koper al Sportsdirect. Che no xe enorme come el Decathlon ud, ma se fa generalmente ottimi affari con le robe de fascia medio-bassa e con tutto in generale co' xe i sconti, ribassi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×