Vai al contenuto

Benzina Agevolata


Messaggi raccomandati

come savere i ne vol toglier l'agevolata.. :( o meio, la xe sai a rischio.. :incazzado:

mia mamma me ga dito che nei benzinai i sta fazendo una raccolta firme x richieder che i ne la dia avanti!

insomma xe una firma pro agevolata!!

perciò se vole provar ad aver ancora sto beneficio, ande tutti a firmar nei benzinai!!! :)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 154
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Xe ogni anno la stesa storia, cmq no poderemo andar avanti in eterno con l'agevolata, e in ogni caso la regionale restassi ancora.

E po' oggi con la Slovenia nell'Euro ormai (tra un mese i xe dentro anche lori) l'agevolata provinciale cossa servi ai benzinai? No sara' piu' file per andar oltreconfin, cmq con el prezzo regionale la ne costa come de la.

Sara' un motivo se basta andar a Monfalcon per veder che la benzina costa anche 10 centesimi de meno al litro (al prezzo pieno) rispetto a Trieste... e penso che benzina e fornitori sia i stessi...

Po' magari senza agevolata sara' meno traffico in citta' :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Sara' un motivo se basta andar a Monfalcon per veder che la benzina costa anche 10 centesimi de meno al litro (al prezzo pieno) rispetto a Trieste... e penso che benzina e fornitori sia i stessi...

sono d accordo, io la benzina triestina da quando ho cambiato auto non l ho piu' avuta perche il gasolio e' esaurito da un pezzo, faccio gasolio a Udine dove costa molto di meno usufruendo dello sconto della regionale.

Link al commento
Condividi su altri siti

alora la benzina agevolata fa comodo a tuti, no penso che nisun sia contento de pagarla al prezo pien o quasi....

per mi i dovesi concederla ancora, opur tirarla via.. ma se i la tira via la devi sparir anche dala provincia de gorizia... dove me par che la agevolata sara' sicura anche el prox anno.. o no?

l'unica roba bona sara' che la gente che gira a svodo x consumar i litri stara a casa e forsi sara meno traffico.. pero le conseguenze dela mancanza dela agevolata le pagheremo tutti, sia chi dopra la machina x 'ndar lavoar, sia chi non ga la machina e ciamera l'idraulico che te aumentera i prezi xche sicuro lui no ghe rimetera sul prezo dela benzina.. e onestamente ghe dago anche ragion.

Link al commento
Condividi su altri siti

veramente l'unione europea ha messo sotto esame anche la benzina regionale e vorrebbe eliminare anche quella, come sapete chi aderisce all'unione accetta anche il fatto che non possono essere forniti aiuti di stato e non è ammessa la concorrenza sleale sui prezzi tra i paesi membri, la benzina agevolata-regionale viola entrambe le clausole ora che la slovenia entra nell'unione europea. piuttosto, forse, se tolgono queste agevolazioni anche qui da noi si inizieranno a vedere i distributori di gpl, li hanno boicottati per anni per colpa dell'agevolata mentre nel resto d'italia sono la prassi nei distributori e molti hanno il doppio impianto d'alimentazione.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sicuramente no me comoda nianche a mi se go de pagar la benzina a prezzo pien :D

Xe un privilegio che gavemo. Perche' dovemo gaver sto privilegio?

Quel che voio dir xe che no me par che sia piu' le condizioni per gaver sto privilegio. El prezzo pien della benzina qua a Trieste xe piu' alto, mi sospetto che sia proprio perche' xe l'agevolata... No xe piu' la Jugo dove la benzina no costava niente e con tuto che la meta' dele volte i te fregava sul cambio lira-dinaro conveniva cmq farse la coda in terra de nessuno a Ospo per far el pien :D

Ah che ricordi :D

Ripeto: pensar de dover lasar 50 euro per mezzo serbatoio no me fa per niente contento, ma so che xe un privilegio, so che se vado a Anacaran far benzina no xe che pago tanto de meno rispeto a qua... sara' 20 centesimi al litro de differenza forsi, e a Monfalcon, torno dir, xe cmq anche 10 centesimi de meno... chi xe che ne frega sul prezzo?

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe un privilegio che gavemo. Perche' dovemo gaver sto privilegio?

e xkè se lo gavemo dovemo lasarselo scampar?

semo dei privilegiati? meio così ah!

senza sconti gaveremo anche el prezzo più alto.. ma alla fine ti te paghi col sconto.. x cui no capiso.. cosa dovesimo andar a far benzina a monfalcon x pagar cmq de più de quel che la paghemo deso? :unsure::confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Nessuno sarà contento ma è inevitabile che questo privilegio prima o poi ebba finire

Cm ha detto Tommy ho sentito anch'io che dovrebbero togliere pure la regionale

Spero che se ce la tolgono la gente cambi un pò la sua mentalità e lasci l'auto un pò di + in garage...

Staremo a vedere :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non firmo. E' n privilegio che non ha più motivo di esistere.

Dopo tuti i discorsi moralisti su tassisti, farmacisti e le svariate altre categorie che volevano proteggere privilegi assurdi direi che sarebbe piuttosto ipocrita difendere un provilegio che mi tocca direttamente.

Se ce la mantengono bene son contento. Se ce la tolgono va bel lo stesso. Girerò meno in auto ma quando lo farò troverò meno traffico.

E comuque un privilegio che noi abbiamo e qualcun altro paga.

E come andar al bar e farsi offrire ogni mattina il caffe. Non è bello fare i parassiti a vita. Siamo a Trieste non a Napoli.

Link al commento
Condividi su altri siti

E come andar al bar e farsi offrire ogni mattina il caffe. Non è bello fare i parassiti a vita. Siamo a Trieste non a Napoli.

:ave:

se tolgono queste agevolazioni anche qui da noi si inizieranno a vedere i distributori di gpl, li hanno boicottati per anni per colpa dell'agevolata mentre nel resto d'italia sono la prassi nei distributori e molti hanno il doppio impianto d'alimentazione.

Infatti è proprio quello che spero. Combustibile alternativo come il metano che inquina poco e costa ancora meno :)

Speriamo bene :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

E come andar al bar e farsi offrire ogni mattina il caffe. Non è bello fare i parassiti a vita. Siamo a Trieste non a Napoli

benissimo.. alora via l'agevolata anche a gorizia.

che no ghe sia piu el motivo ok.. ma alora se se tuti cosi' onesti podevi rinunciar ala vostra agevolata, pagarla a prezo pien, e far si che quela che voi no use vegni redistribuida ai altri ! ...

ripeto, la fine dela agevolata volera dir che tutti pagheremo tutto de piu' .. anche chi no ga l'auto.. contenti voi...

e intanto quei de gorizia continuera a gaverla, e forsi anche in alto adige .. e chissa quante altre agevolazioni che xe in giro..

Link al commento
Condividi su altri siti

[ma alora se se tuti cosi' onesti podevi rinunciar ala vostra agevolata, pagarla a prezo pien, e far si che quela che voi no use vegni redistribuida ai altri ! ...

Vabè, xe ovvio che se el comun me concedi un'agevolazion no sarò mi l'unico tandul che la rifiuta :D

Ma se devo esser onesto e sopra le parti, no me par giusto nei confronti delle altre città, tutto qua :D

Sul discorso Gorizia son d'accordissimo, la legge devi valer per tutti.

Per quanto riguarda i prezzi no xe dito...Magari in un primo periodo tenderà ad aumentar, ma se i inizia a costruir gli impianti a gpl e metano, dovesi abbassarse anche più de prima.....in teoria :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se a Gorizia resta e a Trieste no me par una grande ingiustizia, se i la tira via, VIA A TUTTI!!!

e cmq personalmente son perfettamente d'accordo che i la tiri via. Xe tra l'altro un'occasion in più per sviluppar ulteriormente el nostro sistema de trasporto pubblico che xe uno dei migliori d'Italia

Link al commento
Condividi su altri siti

el gpl/metano no me par che stia avendo un grosso successo.. anche xche parcheggi xe sempre meno e in tanti garage no te entri se te ga auto gpl .. quindi mi no ciolesi mai un gpl/metano.

gorizia me par che ga l'agevolata in base a leggi/accordi fati prima de no so che data per cui no pol eser anuladi.. almeno cusi gavevo senti.. no so se xe cambia'... noi la gavemo da poco e quindi i ne la pol tirar via.

e poi i servizi pubblici a ts sara anche ben rispetto al resto d'italia, ma confronto a altri stati d'europa semo nel terzo mondo. e no solo x colpa del trafico dele auto..

Link al commento
Condividi su altri siti

e poi i servizi pubblici a ts sara anche ben rispetto al resto d'italia, ma confronto a altri stati d'europa semo nel terzo mondo. e no solo x colpa del trafico dele auto..

quoto. Se i la cava i dovessi come responsabilità politica ciaparse le responsabilità de garantir un trasporto miglior (e FAR sta benedeta ferovia local)

Link al commento
Condividi su altri siti

Son d'accordo con chi dice che se la tirano via a noi la debbano togliere anche a Gorizia.... :aaaaaatttillla:

Io mi chiedo perchè lo Stato continua a farci pagare tasse assurde e ingiustificate sulla benzina ..(le famose accise) che incrementano di molto il prezzo finale :angry: e nessuno protesta per questo :rolleyes:

[ http://www.stopaccise.com/ ]

Link al commento
Condividi su altri siti

Io mi chiedo perchè lo Stato continua a farci pagare tasse assurde e ingiustificate sulla benzina

El problema xe appunto questo... perche' continuar ancora oggi a finanziar la guerra in Libia o dove che iera? :D

Dovessi esser el resto d'Italia a protestar che noi no paghemo e lori si, ma sopratutto a protestar perche' xe de pagarla... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×