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[discussione] fotografare concerti


polpetta

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aiutiamoci :lol:

dipendi tutto da concerto a concerto e che genere de foto fazo..

cmq diaframma apertissimo per gaver tempi il più breve possibile, quindi in modalità AV

iso varia.. dai 400 ai 1600 solitamente me aggiro attorno ai 800 lassando el sfondo scuro e buio ma in compenso gaver una luce adeguada sul palco e sui soggetti

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ottimo :ave: anche mi uso cosi :D

chissa se qualchedun seguira in nostri consigli :lol:

un'altro modo che famo xe anche usar modalita tempo 1/125 - 1/100 e iso alte per evitar i mossi.. ma questo quando servi più quando se tratta de concerti e/o manifestazioni in cui la luce xe sempre ma poca e movimenti veloci ..( no go riva aggiunger nel titolo "e manifestazioni teatrali/sportive" :unsure: )

:bye:

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speta che fazo rabiar i fotografi...

la mia picia sony la xè bravissima ai concerti, nonostante la sia una compattina. Iso 400 e anche el flash...no so perchè, ma, nonostante le distanze siderali (i concerti che vado xè in stadio, de solito) el flash me aiuta. :D

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speta che fazo rabiar i fotografi...

la mia picia sony la xè bravissima ai concerti, nonostante la sia una compattina. Iso 400 e anche el flash...no so perchè, ma, nonostante le distanze siderali (i concerti che vado xè in stadio, de solito) el flash me aiuta. :D

el fatto del flash funzia con tutte le compatte automatiche..

visto che xe scuro, ti senza flash te vien lunghe esposizioni mossissime.. con el flash te imbroi la macchina e la scatta più velocemente.. xe un difetto che pol esser girado a proprio vantaggio.. anche mi fazevo cussi :p

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no go mai fotografa' concerti tranne qualche scatto un per de setimane fa.. (grazie a Polpetta e Tryinity che me ga presta' le loro machine :D ) quindi no so dar consigli.. pero' me son sai diverti' con le zoomade e i tempi lunghi :D se gavesi avu el flash gavesi fato anche altri esperimenti....

penso che ai concerti xe bel provar robe asurde che in situazioni normali no se faria mai :D anche xche se no dopo 2/5/10 foto le comincia a diventar ripetitive e tute uguali :D

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Scuseme torno a scriver sul forum dopo un secolo, ma sta discussion me interessa sai.

Premessa uno: go una Canon A610 Powershot (se ve pol dir qualcosa)

Premessa due: son ignorante completo

De solito vado a veder concerti in posti pici (causa gusti musicali del piffero, conosè l'Hybrida de Tarcento?) e con scarsa (una volta addirittura nulla) illuminazion. Andando per tentativi qualche foto bona me xe anche vignuda ma de solito quando podevo appoggiar la macchina da qualche parte, in altri casi o son dovù ricorrer al flash, che no me piasi, o me xe vignude mossissime.

Ultimamente son rivado ad aver risultati semidecenti scoprindo la modalità priorità ai tempi, le foto vien più scure ma almeno non mosse, mentre per quel che riguarda le iso la mia macchinetta arriva a 400 e le foto vien sgranadissime.

Insomma no se capisi niente de quel che go scritto ma alla prossima amichevole de basket con la cantinaccia, nel dopopartita, qualchedun me spiega con calma. Offro spritz in cambio :D

No go cercà ben se esisti una discussion più adatta, ma se podessi postar qualche foto per veder come le xe stade fatte e quai che xe i risultati?

Modificato da depe
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ciao depe..

in posti pici non usar el flash, o usalo e sottoesponilo..

sulla a610 xe una funzion se te metti in modalità P e nei settaggi te metti - due tacche.. dovessi bastar per non veder i retroscena del palco

le foto falle a iso200 se te vien sgranade.. anche se mi con la mia a620 me piaseva i risultati a iso400.. no so se cambia el rumor.. buh

altro.. mmm per le basi te basta.. se dopo te vol far robe più avanzade, te metti in AV e te metti el numero più picio disponibile.. 2.8 dovessi esser, quel te consenti una luminosità maggiore e quindi tempi de esposizion più brevi e foto meno mosse..

ti prova e se te ga dubbi chiedi pur :D

no so se me son spiegado ben..

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ualchedun me spiega con calma. Offro spritz in cambio biggrin.gif

questo xe el motivo x cui Tr3rt se ga precipita' a risponderte :D :D :D :D

per curiosita' go varda in rete e go trova che esisteria anche un flash esterno x le compatte canon, ma .. ga u prezzo esagerato (110/120 eur) e me par sia anche poco potente (num guida 18) quindi no credo vali la pena.. mejo alzar i iso e magari ridur el rumor dopo, se posibile....

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  • 9 mesi dopo...

nn se vedi neanche questo.

cmq in genere se xe manifestazioni pubbliche con tanta gente taco el tele 80-200 e lo uso a TA 2.8.

a quel punto cerco de mantignir i tempi sempre soto 1/200 in modo da evitar el mosso.

i iso varia a seconda della luce che go nei concerti. quel de peter gabriel, ad esempio go usado 1250ISO e neanche se vedi el rumor... dipendi un poco dalla macchina e dalla luce che te ga a disposizion.

ciao

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Sfrutto la mia prestanza fisica e sbracciando, sgomitanto e se necessario inveendo infantilmente arrivo sotto il palco. Chiamo il musicista per nome simulando un gridolino femminile che considerando la situazione chimico-fisica del 99% dei musicisti rock viene clamorosamente frainteso e appena si gira gli sparo una flesciata tremenda che ne inibisce le capacità visive per quel tanto che mi occorre per ritirarmi nell'oscurità prima di una giustificabile rappresaglia.

Con la bassista dei Verdena ho dovuto improvvisare...

Risultati: foto abbastanza mosse.

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teoricamente no dovesi eser vieta' far foto ai concerti anche perche' se entra video-telefonini no vedo perche' no dovesi entrar una reflex (sempre foto fa, dipendi dal uso che te ghe ne vol far).

No savesi dirte pero come funzia con Vasco, forsi convien googlare su qualche forum prima de rischiar ...

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Secondo voi, domani per il concerto di Vasco, se mi porto la reflex, mi rompono le scatole e non me la lasciano portare dentro?

mi anni fa al concerto dei metallica a padova me go portado la reflex...al'ingresso i me ga solo controlado che in borsa no gavesi botiglie coi tappi o altri oggetti da lanciar e cose logicamente illegali...ma sula machina fotografica no i ga dito niente.

poi però durante el concerto iera quei dela security e del servizio d'ordine del concerto che girava e rompeva le b@le a chi fazeva fotografie...sinceramente no so se i pol impedirte de farle o altro...

però el problema credo sia che sul biglieto normalmente i scrivi che xè vietado far foto e video. :cherobeara:

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Grazie... ci penso e vediamo...

Tuxav ha centrato l'ipocrisia che aleggia sulla questione... impedire ad uno di portarsi dentro la reflex, quando oggigiorno puoi fotografare con qualsiasi cellulare di fascia media, ha senso?

Penso che mi metterò la reflex a tracolla sotto un giubbotto un po' più largo, tanto non sono mai stato perquisito ad un concerto..

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  • 2 settimane dopo...

Grazie... ci penso e vediamo...

Tuxav ha centrato l'ipocrisia che aleggia sulla questione... impedire ad uno di portarsi dentro la reflex, quando oggigiorno puoi fotografare con qualsiasi cellulare di fascia media, ha senso?

Penso che mi metterò la reflex a tracolla sotto un giubbotto un po' più largo, tanto non sono mai stato perquisito ad un concerto..

Purtroppo ha un senso! Eccome se ce l'ha!

Se uno fa una foto o un video con la macchinatta da uovo di Pasqua (o da calza della befana, come preferite), nel 90% dei casi si avrà sempre una foto o un video "da fan", con potenzialità commerciali scarse se non praticamente nulle.

Viceversa, la foto (o il video) fatta con una macchina professionale può anche essere venduta per cui il fotografo potrebbe trarre un profitto "illecito" dalle proprie fotografie.

Proprio per questo l'ingresso ai concerti con apparecchiatura professionale (o semi-professionale) è normalmente riservato a fotografi di riviste o a personaggi legati ai gruppi che ne abbiano fatto specifica richiesta all'organizzatore o alla band (meglio alla band, per chi ha la fortuna di conoscerne). Ovviamente anche questi personaggi possono vendere le proprie foto, ma il fenomeno è comunque limitato.

Quest'anno al concerto degli Angra a Milano, nelle prime file c'erano un sacco di fans con le loro compatte che scattavano a ripetizione, ma nel momento in cui un tipo vicino a me ha tirato fuori un cannone, la security gli ha fatto capire che era meglio metterlo via. Il tutto mentre i ragazzini davanti continuavano a scattare. Qualcuno potrebbe domandrsi come ha fatto quel tipo ad entrare con la reflex, visto che non avrebbe potuto usarla .... ma su questo non ho risposte!

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Purtroppo ha un senso! Eccome se ce l'ha!

Se uno fa una foto o un video con la macchinatta da uovo di Pasqua (o da calza della befana, come preferite), nel 90% dei casi si avrà sempre una foto o un video "da fan", con potenzialità commerciali scarse se non praticamente nulle.

Viceversa, la foto (o il video) fatta con una macchina professionale può anche essere venduta per cui il fotografo potrebbe trarre un profitto "illecito" dalle proprie fotografie.

Scusa Romano ma no son d'acordo :D

el problema apunto xe che forsi ormai troppo spesso chi compra le fotografie non guarda la qualita quindi pensa che una foto fatta con una 22MP xe automaticamente piu bela de una fata con 8mp. Xe un problema del fotografo profesionista se lui con la sua atrezatura da 20.000 euro fa foto cul e el fotoamator con 1/10 dela spesa fa foto figone ! che el se impari a fotografar piutosto che pagar la security per impedir ai altri de far foto!

Saria come impedir a un turista de fotografar un monumento con una reflex perche' se no el profesionista che devi far cartoline dopo no le vendi piu... :D

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Saria come impedir a un turista de fotografar un monumento con una reflex perche' se no el profesionista che devi far cartoline dopo no le vendi piu... :D

mini OT: in realtà za sucedi...me xè capita a parigi de no poder far foto in certi punti col cavaleto proprio xkè solo i profesionisti podeva...e ne lo ga dito i polizioti in tono "gentile" :D

e so che anche in giro x l'italia sucedi questo se nn sbaglio

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