Vai al contenuto

[discussione] fotografare concerti


polpetta

Messaggi raccomandati

mini OT: in realtà za sucedi...me xè capita a parigi de no poder far foto in certi punti col cavaleto proprio xkè solo i profesionisti podeva...e ne lo ga dito i polizioti in tono "gentile" :D

e so che anche in giro x l'italia sucedi questo se nn sbaglio

la gavevo sentida riguardo la torre Eiffel in quanto "protetta da copyright" e quindi te dovesi pagar una tassa per fotografarla.... pero' legendo sui forum me par che nisun se gabi lamenta piu de tanto. In Italia me par che qualche volta i fa valer el discorso de 'ocupazion de suolo pubblico' col cavaleto.. ma anche qua xe tuto contestabile credo... cmq bisognasi veder... mi e altri/e a Vienna e Graz gavemo fotografa col cavaleto e nisun me ga dito niente :D

@arlon: infatti.. se vado a un concerto vojo veder e goderme el concerto, se vado a una partida de basket vojo goderme el basket, se vado a far foto no me godo niente .. infati xe questa la diff tra un profesionsita (= un che vivi becando soldi dale foto che fa, no che fa foto + bele de un fotoamator :D ) e un che va al concerto..

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusa Romano ma no son d'acordo :D

el problema apunto xe che forsi ormai troppo spesso chi compra le fotografie non guarda la qualita quindi pensa che una foto fatta con una 22MP xe automaticamente piu bela de una fata con 8mp. Xe un problema del fotografo profesionista se lui con la sua atrezatura da 20.000 euro fa foto cul e el fotoamator con 1/10 dela spesa fa foto figone ! che el se impari a fotografar piutosto che pagar la security per impedir ai altri de far foto!

Saria come impedir a un turista de fotografar un monumento con una reflex perche' se no el profesionista che devi far cartoline dopo no le vendi piu... :D

Poderia mostrarte centinaia de mie foto "da fan", fatte con le compatte che usavo fino a poco tempo fa .... non una saria degna de finir su una rivista seria! Questo no perché la macchinetta iera cul, ma perchè iera troppa distanza dal palco, perchè le prime file se scasava, perchè quel davanti alzava i brazi, perchè iera poca luce, ecc ecc.

El fatto del far foto a 22MP o a 6MP no cambia assolutamente niente, son d'accordo con ti! Forsi no cambia niente far foto da sotto el palco con un macchinon e con una compattina alla luce diurna. Ma prova a confrontar foto fatte in interni o a una distanza de 10 metri dal palco ..... in quelle condizioni la macchinetta te la pol utilizzar al massimo per registrar un poca de musica (se ghe xe l'opzione audio) :p

Se poi un xe cusì mona de comprar foto scure, sfuocade, con teste delle file davanti che ostruisi parzialmente l'immagine .... beh, allora xe un suo problema.

Comunque, giusto o sbaiado che sia, se te va a un concerto con una "macchinetta" i te lasa entrar. Se te va con un'apparecchiatura semiprofessionale (senza photo pass), e i se corzi, no i te fa entrar.

Tanto per capirse ... sta foto la go fatta mi a Oslo l'anno scorso (febbraio 2006) con la macchinetta da ovo de Pasqua.

Applausi2.jpg

No xe mal! Ma chi pagheria una lira per questa roba?? E poderia postave centinaia de foto simili. Belline, ma improponibili per la vendita.

Questa invece la xe fatta a Firenze con una macchina seria, ovviamente dal photopit!

KAMELOT31111.jpg

Go fatto una stampa 45x30 e ghe la go regalada al cantante. Quando la ga vista el xe rimasto senza parole e el ga dito che la gaveria appesa a casa sua.

Questo pol forsi servir come parziale risposta a chi se domanda perchè no se va ai concerti solo per saltar, cantar ecc. ecc. A parte che le foto normalmente te pol farle solo durante le prime tre canzoni e poi per el resto del concerto te fa tutto el casin che te vol. La foto te permetti de salvar di momenti che altrimenti, col passar del tempo, svloeria via. Se poi un ga anche la fortuna de far una bella foto, magari ghe xe anche una gran soddisfazion.

Link al commento
Condividi su altri siti

ovio che una compata no xe una relfex nianca a parita de MP ma a mi me da fastidio che i me impedisi de entrar con la mia reflex e far foto solo xche xe un fotografo accredita che lo fa za e perche' el ga paura dela concorenza :D

un pro, apunto, riva far foto da piu vicin e se devi concentrar de piu nel far foto che necesariamente devi eser diverse in qualita e ripresa da quele dei fan... ma se lui no xe bon de farlo perche la security devi impedirlo a altri? go paga el biglieto quindi perche no poso portarme casa un ricordo figo ? devo per forza comprare le foto dai pro ? no me par giusto.... :D se dopo rivo anche vender la mia foto cosa xe de mal?

Link al commento
Condividi su altri siti

ovio che una compata no xe una relfex nianca a parita de MP ma a mi me da fastidio che i me impedisi de entrar con la mia reflex e far foto solo xche xe un fotografo accredita che lo fa za e perche' el ga paura dela concorenza :D

un pro, apunto, riva far foto da piu vicin e se devi concentrar de piu nel far foto che necesariamente devi eser diverse in qualita e ripresa da quele dei fan... ma se lui no xe bon de farlo perche la security devi impedirlo a altri? go paga el biglieto quindi perche no poso portarme casa un ricordo figo ? devo per forza comprare le foto dai pro ? no me par giusto.... :D se dopo rivo anche vender la mia foto cosa xe de mal?

:D eh eh eh,

qua te volevo! Seguendo el tuo ragionamento cosa ghe xe de mal se te registri l'audio del concerto e a casa te ga un picio studio de registrazion e te stampi un CD in 1.000 copie e te le vendi a 15 Euro l'una su ebay? :angry:

O cosa ghe xe de mal se mi ti e Trert filmemo el concerto con le nostre 3 telecamere digitali e a casa gavemo un bel mixer e dopo qualche giorno de lavor mettemo tutto su DVD e li vendemo a 20 Euro l'uno? :angry:

Ghe xe de mal che se arricchimo indebitamente alle spalle del gruppo che ga sonado e che ne ga "lasà" registrar audio e/o video. :ehsi: Se te vol la musica del gruppo te compri el CD! Se te vol el video del gruppo te compri el DVD. Se te vol le foto del gruppo ..... te le compri del fotografo (sperando che no sia un bimbin e che le fazi ben :p )

Oppure, se te son pirata, te va su Emule! E qua casca l'asino, e semo anche giusto un pochetin OFFTOPIC...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×