Vai al contenuto

Ringraziamento


SandroWeb

Messaggi raccomandati

Voio ringraziar pubblicamente la signora Marina (mamma de trert) per tutto quel che la ga fatto per la realizzazion del calendario.

Gavemo fatto una foto ricordo nel suo salon :D

pieromammacb4.jpg

El momento xe stado propizio anche per consegnarghe el ringraziamento ufficial che xe stado prontamente tacado sulla porta de entrata :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

oggi se ga concluso questa grande tappa de questo percorso appena iniziado :)

gavemo consegnado el calendario ed il ricavato alla Fondazion..

gavemo tirado su la modica cifra de:

1153.60€

posso solo che ringraziar tutti quei che ga contribuido al raggiungimento de questa somma, a portar avanti l'idea ed a metterla in opera..

grazie de cuor a tutti :) a breve le foto della consegna della busta e del calendario!

Link al commento
Condividi su altri siti

Me uniso anche mi ai ringraziamenti, non tanto per tutti quei che se ga dado de far per la realizzazion materiale del calendario, che xè za stadi ringraziadi anche se non abbastanza :D, ma a tutti quei che ga deciso de aiutarne in questo percorso donando un piccolo pensier alla fondazion.. e tanti piccoli pensieri pol andar a far qualcosa de grande per i nostri pici..

GRAZIE

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi vojo ringraziar prima de tuti quei che ga contribui dando i proprio soldi per el calendario e la mamma de Piero x tuto quel che la ga fato ... e oviamente tutti quei che ga collaborado .. :D veramente una bela musina che penso nisun gavesi mai pensa' de rivar a ingrumar... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ne xe rivadi anche i ringraziamenti della fondazion via email :)

"La Fondazione Luchetta Ota D'Angelo Hrovatin ringrazia tutti i muli e le mule del Sito de Sandro per la loro generosità!

Grazie alla vendita dei calendari del magnifico sito abbiamo raccolto una somma pari a 1153, 60 euro!

Sperando di averVi di nuovo al nostro fianco, ancora un sincero ringraziamento dal cuore!

La segreteria

Donatella Chicco"

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×