Vai al contenuto

Trieste Trasporti


Messaggi raccomandati

A proposito de piazzale Cagni. Una roba che no sopporto co stago là a spetar la 20 de sera che no la riva mai, xe che nel frattempo passa la 40, la 41 e la 37 ma no le ferma in quela fermata :pianto: Ma costasi sai accostar anche là?

le se ferma 50 metri prima..............

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 742
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Linea 10 - ripristino percorso normale

Si comunica che, a partire dal tardo pomeriggio di venerdì 19 dicembre p.v., a seguito della riapertura al traffico, è previsto il ripristino del capolinea della linea 10 in Piazza Venezia.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
i autisti della triestetrasporti sono i migliori ,oggi quello che guidava la 13 visto che le corsie dei bus erano occupate ha pensato bene di transitar per la corsia che usano i taxi ....guardate la parte supperiore posteriore (scusate se si vede poco ma l'autobus era in movimento)

1000580ox7.jpg

1000582hp7.jpg

soffitto della corsia ....prima era integro e liscio.....prima..

1000575hz2.jpg

1000576te5.jpg

ve ricorde' de questo?

l'azienda ghe ga manda' el conto all'autista: 21000 euro de danno (ga fatto fora el scarigo e l'impianto de aria condizionata)

Link al commento
Condividi su altri siti

21mila me par esagerado, per una gratada.

Comunque, no esisti che sia l'autista a pagar diretamente el danno. Però la azienda (che sarà anche asicurada, o cmq preparada a eventuai incidenti de percorso) pol rivalerse su de lui in altri 100mila modi, credo.

Link al commento
Condividi su altri siti

e non solo

de quel che me diseva un mio amico che lavora in questura a milano, anche se un poliziotto fa danni sull'auto de servizio ghe toca pagarla!

quindi se te sta inseguindo un probabilmente el te scamperà :D

Link al commento
Condividi su altri siti

orca per bon? :-S fantastico, semo ben messi, dei.

L'ambulanza che va cola fiacheta, i bus che fa giri larghi metendoghe un'ora da una fermata al altra.. comincio a spiegarme certe robe :D

Giusto che se xe un sbaglio el dipendente paghi. Ma no necesariamente el conto: ghe xe tanti altri modi per far capir a un che ga sbagliado.

Sempre se una ditta ghe tien a no perder el suo "capital uman", ovio. Dopo, se un xe apertamente recidivo, pol eser giusto andarghe zo pesante..

Link al commento
Condividi su altri siti

me fa strano che i bus no gabbi una casco, forsi ghe costeria troppo (ed essendo una S.p.A. come sempre i cerca de massimizzar i profitti)

me par eccessivi anche 21.000 euro, calcolando che per l'azienda no xè niente, anche se probabilmente ghe xè la responsabilità dell'autista che ga fatto una manovra non prevista... boh!

calcolando però quel che mediamente un conducente guadagna (se poi xè giovane ancora pezzo), xè una bella botta... e con tutto quel che i devi sopportar, tra cui diversi bus in estate che ga l'aria condizionata guasta e in cabina ghe riva temperature sui 40-45°C, me par un pò una ciolta pel cul...

me ga sempre affascinà i autobus e i trasporti urbani, specialmente la pianificazion... però no ghe lavorassi mai dentro, no riveria a sopportar de saver che in qualsiasi momento posso rovinarme finanziariamente rimettendoghe mesi (o anni) de lavor e ris'ciando el posto...

parlando de altro... a Roma go visto dei bus cocoli, sti qua -> http://www.tecnobus.it/

calcolando che la nostra xè una città de veci e che spesso el clima no xè simpaticissimo (come in sti giorni) no saria mal metter un due de questi in giro per le zone pedonali come i fa nella capitale o addirittura dentro al parco de miramar... oltre al fatto che i xè anche elettrici e certificadi iso14001 (certificazion ambientale), se podessi metterli in un'ottica de ampliamento delle aree pedonalizzade estendendole a tutto el borgo teresian... tra l'altro la ditta xè anche italiana e i disi sul sito che ghe dovessi rivar ordini anche dalla Slovenia!

xè lungo solo 5,3 metri (circa come un Chrysler Voyager) e ga 31 posti e un'autonomia de 130km

Modificato da Ikeya
Link al commento
Condividi su altri siti

parlando de altro... a Roma go visto dei bus cocoli, sti qua -> http://www.tecnobus.it/

calcolando che la nostra xè una città de veci e che spesso el clima no xè simpaticissimo (come in sti giorni) no saria mal metter un due de questi in giro per le zone pedonali come i fa nella capitale o addirittura dentro al parco de miramar... oltre al fatto che i xè anche elettrici e certificadi iso14001 (certificazion ambientale), se podessi metterli in un'ottica de ampliamento delle aree pedonalizzade estendendole a tutto el borgo teresian... tra l'altro la ditta xè anche italiana e i disi sul sito che ghe dovessi rivar ordini anche dalla Slovenia!

xè lungo solo 5,3 metri (circa come un Chrysler Voyager) e ga 31 posti e un'autonomia de 130km

Iera una delle promesse de Dipiazza appena eletto al primo mandato. Meter i bus eletrici in zona B.go Teresian... :D Mai fatto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera una delle promesse de Dipiazza appena eletto al primo mandato. Meter i bus eletrici in zona B.go Teresian... :D Mai fatto.

come quela de eliminar stream e le striche :D mai risolto...ma solo cause lunghe nei anni...e a sta ora podevimo gaver stream,e anche el finanziamento europeo cusì no pagavimo un euro...ma si dei, rompeva le scatole quela strica mesa là. meo deso :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera una delle promesse de Dipiazza appena eletto al primo mandato. Meter i bus eletrici in zona B.go Teresian... :D Mai fatto.

come quela de eliminar stream e le striche :D mai risolto...ma solo cause lunghe nei anni...e a sta ora podevimo gaver stream,e anche el finanziamento europeo cusì no pagavimo un euro...ma si dei, rompeva le scatole quela strica mesa là. meo deso :cherobeara:

No par gnente mal sti tecnobus, efetivamente.

E xe proprio quel de cui Trieste gavesi saai bisogno una volta che entra in funzion sta benedeta metro (bonanote ai sonadori): bus pici e frequenti che se movi svelti nel quartier.

Vardando sul sito, no gavevo dubi :D se vedi che la magior parte dele cità e aeroporti che usa i sui bus xe fora italia..

La storia de stream xe un'altra che no me piasi per niente come che la xe stada gestida.

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

tra l'altro fra le immagini del sito della tecnobus se vedi un dei loro autobus che circola in mezzo a delle viuzze (in stile calli de cavana) e se vardè sotto el ga proprio una rotaia identica a quela de Stream...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Forse se ot....ve racconto cossa me se capitado oggi mattina

gavevo la 36, rivo al capolinea de grignan alle 8:55 ,scendi tutti , chiudo el motor e le porte davanti e centrali e lasso verta solo la porta drio perche se freddo e suffia vento ,la partenza la go alle 9:10.

alle 9:00 scendi dalla discesa una baba con borsa e carte varie(credo sia una che studia-lavora alla sissi)la passa davanti all'autobus e se piazza davanti la porta (chiusa), mi me giogavo con el cellulare e fasevo finta de non vederla, la va a veder l'orario de partenza, e la se riposiziona davanti la porte senza bussar o vegnir davanti el finestrin. alle 9:10 verzo el motor metto la marcia ,guardo el specio per veder se qualchedun sali de drio ,e questa la me guarda de brutto ma brutto brutto e la fa el cenno che la vol salir ,ghe apro la porta davanti ,la sali ,la se avvicina con intenzioni credo "bellicose" ,in quel momento vien un refolo de bora che crea un forte giro d'aria e solo in quell'istante la vedi che de drio la porta iera verta........ la se senta senza dir niente.

Mi digo, ghe costava sai vegnir la del finestrin e domandar se ghe apro o a bussar alla porta?(visto che la pensava che iera tutto chiuso) la ga preferido star fora al gelo.........lo so che son stado un poco bas****o...........pero' non leggio nel pensier

Link al commento
Condividi su altri siti

Ve conto de un episodio bizzarro che me xe successo l'altro giorno. Speto la 28 in basso de via Commerciale in direzion p.zza Borsa. Riva un bus con la scritta "fuori servizio" che però se ferma lo stesso e me verzi la porta. Savendo che de là passa solo quel bus monto lo stesso, podeva esser magari l'ultima corsa, anche se me pareva strano, perchè iera a metà pomeriggio. Bon, monto e l'autista me fa "la se meti sentado e non in piedi" O| Me sento e el parti. Ghe chiedo a una siora sentada cosa che nasi, no la fa nianche in tempo a contarme che me acorzo che el bus va avanti a scassoni :D Iera partida una sospension o no so cosa, fatto sta che fin in piazza Borsa iera tutto un saltar :D

Morale, fazevo prima ad andar a pìe :p

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

i blocca le assunzioni a TT... maledetti proprio quando che stava per rivar el mio turno.... i ciol ancora 14 ciompi che no ghe ciava niente de guidar ma i va solo perchè sè il posto fisso e i lassa fora uno come mi, che brama per sto posto da quando iero in terza media e ghe interessa veramente.

Ara ciò no go parole, maledette raccomandazioni e maledette liste di mobilità...

Link al commento
Condividi su altri siti

i blocca le assunzioni a TT... maledetti proprio quando che stava per rivar el mio turno.... i ciol ancora 14 ciompi che no ghe ciava niente de guidar ma i va solo perchè sè il posto fisso e i lassa fora uno come mi, che brama per sto posto da quando iero in terza media e ghe interessa veramente.

Ara ciò no go parole, maledette raccomandazioni e maledette liste di mobilità...

se te son in bona posizion te ga ancora speranza ,de solito ogni dieci assunti 1 o 2 non dura piu' de do mesi, quando i vedi i turni e i orari tanti scampa......

Link al commento
Condividi su altri siti

i blocca le assunzioni a TT... maledetti proprio quando che stava per rivar el mio turno.... i ciol ancora 14 ciompi che no ghe ciava niente de guidar ma i va solo perchè sè il posto fisso e i lassa fora uno come mi, che brama per sto posto da quando iero in terza media e ghe interessa veramente.

Ara ciò no go parole, maledette raccomandazioni e maledette liste di mobilità...

Posso capir el tuo malcontento (mi de picio andavo mato per bus e tram), ma no volesi mai che qualchedun de sti 14 se sentisi ofeso dal leger che xe ciompo ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

a beh, mi spero ben che con il turno 5+1, 6+1 misto, vadi in molti fora, dato che i primi due anni sè solo CE de cambio e tochi curti... e i mati devi recuperar minuti altrimenti la ditta ghe magna ferie...mi la domanda la go fatta in maggio 2008 subito dopo aver fatto la D... quindi nn so se son in bona posizion... ma spero sempre...

Link al commento
Condividi su altri siti

a beh, mi spero ben che con il turno 5+1, 6+1 misto, vadi in molti fora, dato che i primi due anni sè solo CE de cambio e tochi curti... e i mati devi recuperar minuti altrimenti la ditta ghe magna ferie...mi la domanda la go fatta in maggio 2008 subito dopo aver fatto la D... quindi nn so se son in bona posizion... ma spero sempre...

[OT] No so perchè ma, da quel che te scrivi, dal nome e dall'età, me par de conoserte :D Guarda la mia foto nell'avatar :D

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...
mi la domanda la go fatta in maggio 2008 subito dopo aver fatto la D... quindi nn so se son in bona posizion... ma spero sempre...

i assumi altri 26 autisti entro l'estate....li ga fregadi una norma europea che obbliga i dipendenti a far almeno un giorno libero ogni 14 giorni( se gente che fa straordinari a capei e adesso i dovera' limitarse)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

l'unica roba positiva me par la 6 prolungada a Grignano, roba che me chiedo da 10 anni perché no i la ga mai fatta prima

la 15 diventa totalmente inutile, visto che no te ga un collegamento da piazza Goldoni a un rion popoloso come San Vito

poi no capisso con che ragionamento logico vien soppressa la 34 e la 1 vien deviada per el suo percorso

Raute invece gaverà ancora meno autobus :\

per la 36 iera comodissimo quel capolinea la e me domando che senso ga spostarlo... la 35 ga molti meno passeggeri e me domando perché va a finir la del bar Harry's... però forsi me par sgaio limitar la 36 al bivio de Miramar

Modificato da Ikeya
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×