Vai al contenuto

Presentemo le nostre bestiuze..


Messaggi raccomandati

  • Risposte 283
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Urca..no so..se la ghe xè no la go vista... :cherobeara:

--------------

Ho controllato tutte le discussioni della sezione e non c'è..la sezione "animali de tutti i tipi" serve per mettere foto di tutti gli animali immortalati, foto particolari..questa per le nostre bestiuze.. :D

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Ho controllato tutte le discussioni della sezione e non c'è..la sezione "animali de tutti i tipi" serve per mettere foto di tutti gli animali immortalati, foto particolari..questa per le nostre bestiuze.. :D

a dire el vero in "animali de tutti i tipi" ieri sera trert ga scritto così:

[MOD] eccove la discussion

per foto ARTISTICHE de bestie o simili.. usè pur ancora la sezion foto che xe una sezion fotografica.. per mostrar le proprie bestie o altri animali usè pur questa

[/MOD]

:grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

La mia micetta pazza la conosse già... ecco Luna in alcune delle sue espressioni migliori (anche se con la digitale xe difficile beccarla ben perchè la se movi sempre come una seriandola!!!!):

Qua xe el giorno dopo che la gavemo trovada davanti all'ufficio (giugno 2006)... all'inizio la tenivimo tutto el giorno con noi in ufficio e ela dormiva dove che capitava!!! La veterinaria ne ga dito che la doveva aver circa 2 mesi...

017tf7.jpg

Qua sempre in ufficio... la gaveva già i oci furbi :p

055qr9.jpg

Averla tutto el giorno in ufficio voleva dir che la se imbusava dappertutto :-)

018cd9.jpg

:-)

021ch7.jpg

Qua la xe za grande :-) (con un poco de linguetta fora!)

cimg6179yd5.jpg

Appena ghe rivo a farghe una foto migliore ve la posto :-)

Modificato da Giada
Link al commento
Condividi su altri siti

a dire el vero in "animali de tutti i tipi" ieri sera trert ga scritto così:

[MOD] eccove la discussion

per foto ARTISTICHE de bestie o simili.. usè pur ancora la sezion foto che xe una sezion fotografica.. per mostrar le proprie bestie o altri animali usè pur questa

[/MOD]

:grin:

Io ho capito che per le foto artistiche bisognava usar la sezione foto...e per le nostre bestiuze quella che ho aperto io...ma forse sbaglio... :D

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ve conto dei mii gati. Ghe xe Minou, la mia gata de casa, che ve go za messo in foto artistiche, e la xe una bela gatta, anche se no de razza pura, un ibrido de nrovegese delle foreste. La go ciolta abbandonada al Astad, adulta: tuti vol el gatin e mi gavevo problemi in casa, iera morto el mio vecio gato e la casa me pareva un mortorio senza, e un gatin me gavessi fato confusion, po me fazeva cussì pena i gati de casa abandonai, quei che finissi in gatil perchè i paroni mori, va in casa de riposo... insoma go domandado un gato adulto, sesso indifferente, sterilizzado, za gato de casa: la veterinaria del Astad me ga dito Si, gavemo gati cussì e la me ga mostrado una tricolor e un gatin rosso de l'aria triste, e po la me fa Ma mi ghe la fazo veder anche se no xe quel che la disi lei, e la me mostra sta gata, biancagrigia, pelo longo, femina non sterilizzada, una gran coda a ciuffo, do oci verdi cerchia de nero, un poco sporca de cacchette, la me ga vardado, la ga fato la goba, la me ga dado una testadina... son tornada a casa disendo: ve comunico che domani porto una gatta a casa. Semo deventade inseparabili, xe la gatta-francobollo che go sempre sognado.

po go cambiado casa, e go trovado un apartamento con un gran terrazzo, comunicante con altri giardini condominiali e campagnette: drio dele finestre vedevo gatti, col aria bastanza sana... e go cominciado a conosserli: in particolar una gattina soriana, oci verdi, la gaveva l'aria de esser una ex gata de casa, la go ciamada Melusina e co cominciado a darghe pape, po la go ciolta in casa: Minou la ga assaltada come un nemico tremendo, insoma le ga convissudo un anno e mezzo con Melusina sempre pronta a sconderse co arivava Minou, e ala fin.. Melusina ga deciso che xe meo viver fora: adesso la sta sula terazza, casetta coverta co piovi, cuccette e cuscini, e 3 pasti al giorno e la me par contenta, che co vado de ela la me dà tante testadine.

Sempre in terrazza, xe arivada un giorno Streghetta, un'altra sorianina che fazeva cucciolade che po spariva, la me ga portado i sui do pici: Giallin e Nerina: li go nutridi, e co i xe cressui go pensado ben che no posso far un allevamendo de gati de gronda, anche per rispeto del vicinato, cussì con l'aiuto de una veterinaria gavemo fato un blitz e sterilizzado Streghetta, i do pici e un masceto presunto pare, Tigregialla. Streghetta se ga un poco offeso e la vien de mi una volta al giorno a far le pape, la picia Nerina un giono no xe più tornada, ma Giallino deto Panzerottolo e Tigregialla detto Veciàz xe ormai stabili e con Melusina i forma una troika deliziosa, ogni tanto li vedo dormir sul cuscin ingropai tuti 3 insieme. Ve giuro che co vado in viaggio tuta sta gatteria me manca e ciamo più volte al giorno a casa per saver come che i sta..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×