Vai al contenuto

Presentemo le nostre bestiuze..


Messaggi raccomandati

  • Risposte 283
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ecco qua Gas(tone)..

go za messo qualche foto in giro.. ma le rimetto e ne aggiungo altre per mostrar quanto grosso e .. grasso :D xè el mio picio.

Co el sta cusì attento, el par cocolo :D

pict0008fp1.jpg

Qua el xè intento a rosigar el toco de legno che el ga rubà a mio papà.. ma oramai xè el paron del giardin e no se pol dirghe più niente.

pict0009gk5.jpg

Me dispiasi per la zata taiada.. ma cmq el ga el popoci bagnà perchè ghe piasi farse el bagno in una vasca apposita per lui :D

pict0018modgo7.jpg

Ghe piasi sai rosigar..

pict0019hk5.jpg

e mi ghe voio tanto ben :D soprattutto co el me varda cusì :D

pict0023jy7.jpg

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ecove qua le foto dei mii gati: comincio cola regina dela casa, Minou:

img4684yq6.jpg

la adora star sula mia scrivania e el mouse per ela xe oviamenteun sorzo

img0049mk9.jpg

e doprar la mia man come poggiatesta xe una gioia

dscn2026vp1.jpg

Melusina xe più difficile de fotografar, per chè appena me cucio la me se struscia, comunque eccola, fiduciosa, in terazza

img1344oz8.jpg

sempre in terazza, la panca xe el loro ritrovo preferito, eccoli co ancora ghe iera Nerina:

img1658qz2.jpg

papà e fio (tigregialla e Giallin) xe sempre insieme, come Yin e Yang

img3707lt1.jpg

e ecco una panoramica dei gatti "dentro e fora". Minou no se azzarda a uscir ma guai a chi metti el muso dentro!

img1796hp1.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Oggi pomeriggio, ormai ieri, perchè xe tardissimo, xe morta Betty... la gaveva 16 anni e come gavevo scritto in precedenza no la iera più un fiorellin povera, tanto che no fossi altro per l'incontinenza la ne fazeva (molto più i miei perchè mi no son tanto a casa) bazilar bastanza...

no xe mai sta un can de "compagnia", sempre schiva, mai in 16 anni la go vista chieder una carezza, però iera una cagnetta bonissima, anche a casa no disturbava mai...

xe stada una liberazion, soprattutto per i miei che passava sempre più spesso le notti in bianco, certo che la ne mancherà, a dir el vero me dispiasi molto per mia mamma che iera sempre con ela e credo la soffrirà parecchio...

vabbè, pazienza, se esisti un paradiso "canino" son convintissimo che Betty xe andadà la dritta dritta, senza passar dal via

ciao Betty :bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

no xe mai sta un can de "compagnia"

De questo se gaveva acorto anca i gati dela corte :grin: . Ogni volta che la entrava...lori se la doveva dar a gambe :haha::grin:

sempre schiva, mai in 16 anni la go vista chieder una carezza, però iera una cagnetta bonissima, anche a casa no disturbava mai...

Bonissima bestiuza la iera, me dispiasi tanto per la perdita dela mascotte de casa :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×