Vai al contenuto

Presentemo le nostre bestiuze..


Messaggi raccomandati

  • Risposte 283
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

1009194ic5.jpg

questa xe Max el can della prateria de Sergio (e un po' mio dai :D )

1009201ik2.jpg

questo iera Cinci/Perla el mio ex cincillà (xe morto la scorsa estate, adesso go un altro)

1000264fq2.jpg

questo xe Elia... el coniglio nato dalla prima cucciolata che me ga fatto i miei conigli (deso lo ga mia mamma)

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

1000265lc2.jpg

questa inveze xe la coniglia che go tegnu della seconda cucciolata (la xe mezza orba povera!!!)

immagine13ex9.jpg

questo in realtà no xe più mio però me piaseva sai sto coniglietto... iera anche lui della seconda cucciolata e iera sopprannominà Bignè perchè iera el più sgionfetto... e anche il più cocolo... pecca che no lo go podu tenir anche lui..

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

no rivo,ma dopo ritento!!! :D le vostre creature xe una più bella dell altra......la beagle....troppo dolceeeeee...(complimenti al paron/parona che fa el riciclo!!! :D )el cincillà xe spettacolareeeeeee.....me piasi perchè sembra un "topolone" de walt disney!!! ma i mordi?...i coniglietti xe tenerissimi....el cagnetto de titti con la scarpa in bocca me ga fatto sai rider.....comunque tutti bei...veramente.....e luna....troppo forte,se vedi che xe ipersgaia!!! :D

Modificato da merlodegraia
Link al commento
Condividi su altri siti

Il cincillà no morsiga... xe dolcissimo... e non puzza (a differenza de Max e dei conigli :D). El xe morbidissimo, el fa dei salti assurdi e xe divertentissimo co se rodola nella sabbietta per farse el bagnetto (se disi cussi ma in realtà xe per pulirse il pelo e tenirlo bel lucido)

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua son mi sul lettone col mio picio ciolto da qualche mese :wub:

immagine003oj4.jpg

Theo se sta lavando le mani :D Ghe go insegnado ben :ehsi::supermona::paiazorendo:

immagine021ni8.jpg

El me guarda incuriosito....

immagine025ig3.jpg

Maleducato! No se sbadiglia in faccia alla gente! :D:chesonno::D

immagine028bl3.jpg

E qua el fa nanna :) Ghe piasi sentir el calor e ga sempre de toccar. Un gamba, un brazo o qualcosa altro :baba: ma el ga de toccar :)

immagine058sq8.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Come che ghe piasi sai star in scatoloni, valige, cadini della biancheria, ecc :D

immagine066fs9.jpg

Ghe piasi anche star in bidet :D :D :D ma anche in lavandin...

immagine109tv8.jpg

Nelle prossime due foto el dormi proprio de gusto :D Vabbè che no'l fa altro dalla mattina alla sera :lol:

immagine137kt6.jpg

immagine150kl6.jpg

Ma xe anche un gatto tecnologico :D Vardè qua.... :aracheroba::D

theo02bh7.jpg

Appena go tempo metto le mie cagnoline :):wub:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×