Vai al contenuto

[Fiori] in general


_titti_

Messaggi raccomandati

intanto... che bei fiori :D

me sa che iero anche mi in questo parco alle medie ... ma non son sicura :rolleyes:

me par che la prima foto sia vegnuda meio, la seconda, però, ga dei colori bellissimi! Pecà che la sia cusì ciara in certe parti :(

Polpetta, se vedi che te son casa :D Brava!

Link al commento
Condividi su altri siti

Intanto..grazie a tutti delle risposte, dei complimenti e anche delle critiche che sono sempre ben accette...considerate però che no son per niente esperta de fotografia, anzi...quindi son contenta che le foto siano piaciute (soprattutto la prima..).. :D

per la seconda spero che titti non la me volli mal se go pasticcia un po sulla sua foto.. mi la gavessi vista cosi :p

Ma figurati..non c'è assolutamente problema, anzi, così rende molto di più..grazie.. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

una composizion con una ninfea fatta al parco sigurtà sto estate co iero con la morosa...questa xè l'originale

pict2709ci5.jpg

questa xè la stessa foto ma modificada con ps

pict2709modificadaperelzc9.jpg

la go modificada passando da rgb a cmyk...poi go cambia un poco i livei dei colori e go tocado legermente le curve :DDDD ,son torna in rgb,la go ridimensionada e questo xè el risultato. (forsi podevo taiar un pocheto la foto soto ma bon)

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

la go modificada passando da rgb a cmyk...poi go cambia un poco i livei dei colori e go tocado legermente le curve ,son torna in rgb

e xe cambia qualcosa nei pasagi da rgb a ymca? :D no ga senso.. saria come ordinar una birra rossa, svdoarla in un altro bicier, riempir con una ciara, butar via la ciara e rimeter dentro la rossa...

servi a qualcosa? :D :D vabeh schersi a parte...la foto originale xe bella nche se xe cmq mejo la seconda.. ma come te ga regola le curve?

Link al commento
Condividi su altri siti

[mini OT] i passaggi che go fatto xè causadi da abitudini che go ciapado quando anni fa lavoravo sulle immagini con ps...solo che là serviva per andar in stampa quindi se se fermava eventualmente al primo passaggio lasando l'immagine finale in ymca...qua da principiante go banalmente pensado de finir el lavor ritornando a rgb x via che l'img veniva vista a monitor:doh: ...una monada in + ala fin fine lo ammetto...el risultato no cambia logicamente come gavè dito voi :aracheroba:

la modifica ale curve beh...cosa poso dir?son anda a "caso"...nel senso che go modificado legermente guardando come iera el risultato nel'anteprima credo tocando i toni ciari x ogni singolo color...ma in realtà niente de profesional...roba che cmq se pol far anche coi livei de color penso.certe robe no me le ricordo + insoma :cherobeara: [fine minit OT]

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Premessa: forse non xè el topic giusto, la domanda che go de porve pol esser valida per vari soggetti, mi me la son posto fotografando i fiori.

Son piena de pratoline e de fiori gialli de vario tipo nel giardin de casa mia, xè almeno un per de anni che cerco de fotografarli ma me se poni sempre lo stesso problema, che sia sol (invernale o estivo) o che sia nuvolo. Le xè sempre busade! Anche se le fazo col diaframma verto al minimo e con tempi bassi, xè sempre troppo "brillanti". E ghe manca tutti i dettagli :(

Come se fotograda soggetti piccoli con predominanza de bianco e giallo?

Per darve l'idea, ve posto la foto che me xè vegnuda meio, le altre no go neanche el coraggio de farvele veder :mescondo:

immagine032bj0.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

la composizion me piasi, i bianchi li vedo decisamente brusai e x tirar fora i detagli dale parti brusade ghe vol miracoli ... forsi a sto punto provasi a sotoespor de 1 o 2 stop per gaver magari i fiori coi detagli e dopo provar zogarme con ps x le parti verde e in ombra...

penso purtropo che quela machina gabi cmq qche difficolta' nele alte luci ... quanti mp ga ?

Link al commento
Condividi su altri siti

hdr? O|

La foto la xè un po' sottoesposta, addirittura sull'istogramma sembreria che non vegni segnalado el bianco (gavè pazienza col mio linguaggio poco tecnico :p).

Non la go neanche verta con ps per una question de principio. Non me sembra una foto tanto difficile da far, volessi capir come farla senza modificarla successivamente! :D

PS tanto mi e ps non andemo comunque sai d'accordo :p

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

visto che la morosa insisti sai che posto sta foto che a ela ghe piasi ecola qua:

xè dei fiori (chi gavesi mai dito eh :p ) che go fotografado lungo el percorso dela vecia ferovia de Mocò.

mi personalmente no me par che la sia venuda sai ben ma secondo ela la rendi ben.

pict3510jt7.jpg

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Uhm uhm.. i fiori xe bei.. pero'.. imho i xe sfocadi (la parte centrale dove casca l'ocio no me par a fogo.. :( ) , l'inquadratura no me ipasi sai xche gavesi incluso de piu un toco de gambo tirando via l'aria che xe sora, i colori no me convinzi ma quel se pol sistemar con WB... con che machina te ga fato?

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×