Vai al contenuto

Carnevale ed una prova


tommy781

Messaggi raccomandati

  • Risposte 75
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ma che bela, la seconda! Unica roba, gavessi zercado de no gaver l'orologio e el cartel cussì vizin ala testa del mato, incasina un poco la composizion.

E dopo (ma questo xe dificile, sul momento..) no saria sta mal gaver l'"orizonte"(el batiscova) drito..

Link al commento
Condividi su altri siti

purtroppo avevo la macchina posizionata sulle gambe e dovevo scattare in posizione scomoda, per questo è leggermente storta e non avevo pretese tali da andare poi ad aggiustare in pp. l'orologio lo volevo nell'inquadratura invece, mi ispirava per la sensazione del tempo mentre il cartello no...ma staccarlo sarebbe stato troppo...ora provo ad aggiustare la foto e vediamo il risultato.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me piasi veramente tanto quela dela stazion... xe sai sai roba.. anche x l'inquadratura e x el mosso!!! complimenti.. grande scatto!

concordo che se l'orologio e el cartel fosi sta tuto a destra, speculare al viso, saria stada una foto ancora piu' forte.. ma za xe dificile becar sti momenti.. quindi ottimo cusi!

e po el b/n concentra l'atenzion sul sogeto e sul mosso, se fosi sta colori la saria anonima.... almeno de no zogarse pesantemente con colori forti...

bela ! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

la prima non me piasi sai.. ma la seconda xe mooolto interessante!

anche mi come arlon penso che l'orologio iera meio se el fussi stado più a dx iera meio.. ma za che te son rivado a far quell'ionquadratura dalle gambe xe una gran cosa!

te la ga scattada in b/n o te la ga desaturada dopo?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
  • 11 mesi dopo...

Ripesco il topic di Tommy per chiedere...

qualcuno va a Venezia uno di sti giorni?? :D

io vorrei fare una gitarella..sono anni che non vado e mi piacerebbe approfittarne per vedere dal vivo il famoso carnevale veneziano :p

Come giornata pensavo venerdì o lunedì, in modo da evitare il mondo che ci sarà sabato, domenica e martedì :)

ovviamente condizioni meteo permettendo :p

chi è interessato faccia un fischio :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccome qua :D

La giornata xe stada molto interessante. All'andata in treno ierimo molto scettici sulla riuscita della gita, perchè iera tanta de quella nebbia che no se vedeva un tubo. Ma poi rivadi in città la situazion iera migliore, anche se el ciel grigio no ga aiutà de certo.

Premetto che xe stade tutte foto de rapina, iera de sburtarse a comiade tra tutti i "foto turisti" :D e spesso go perso l'attimo per dei buoni scatti perchè bazilavo con le impostazioni manuali della macchina, visto che me son rifiutà de metter su programma perchè no me dà soddisfazion :p El tutto tra le ridade de Giuli :D

Quindi i risultati xe quei che xe, no steve aspettar grandi robe, ma le maschere iera talmente belle che zercherò de metterve la maggior parte de quelle che go fotografado :D

Bon, la finiso con le ciacole inutili, ecco i risultati :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Subito all'inizio xe sta de rider, almeno per noi :D

Stavo fotografando un canal da un ponte, quando un tizio per montar in gondola se ga svodà in acqua :D

Sulla banchina xe Giuli che lo iutava a rimontar a bordo, mi sul momento no go colto l'attimo per fotografar la caduta. Go immortalà el momento in cui el rimontava su :D

38161960be2.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×