Vai al contenuto

Carnevale ed una prova


tommy781

Messaggi raccomandati

  • Risposte 75
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

grandi :D bella gita, mi me spaventassi Venezia per el Carneval... la xè za sai incasinada in giorni "normali" (l'ultima volta me son "persa" da sola durante un mercoledì de fine settembre... e iera casin anche quel giorno!), no oso immaginar per carneval :D

Intanto... grande Giuli per el salvataggio :D e Grande Stefano reporter!

bele le foto delle maschere, sopratuto quele più in primo piano e quele con un tocco all'imbrunire, che le ma par ben come luci e colori :D

Quele fate prima le xè un po' ciarette, le gavessi sottoesposte giusto un filin (ovviamente, parlo da assoluta principiante :p). Le notturne col flash xè vegnude sai bele! :D

L'unica che no me convinzi (ma a ti te piasi :p), xè el canal a 800 iso... troppo rumoroso.... mi son stada cazziada dai Maestri quando go usà a 800 ISO la mia (ovviamente, i farà finta de no ricordarse). Te digo la stessa roba che go dito a Giuli (e che ga cambià la mia "vita da fotografa notturna":p): ciolte un cavalletto :p:D per le nostre "picie" che no xè pesanti come le reflex, basta andar dai cinesi, con 10-15 euro te ga un bonissimo cavalletto per compatte, e che no pesa neanche tantissimo :D

comunque... bravo! E desso spetemo quelle de Giuli!

Link al commento
Condividi su altri siti

grande stefano del reportage :D

giuli che fa el bagnin no ga prezzo :p spirito scout nelle vene ah! :D

per quanto riguarda l'osservazion de marina sul cavalletto no son d'accordo.. el flash doveva eser usado cmq.. quindi no serviva el cavalletto per i ritratti!

@ste: però una critica te la fazo.. te ga fato meter in posa tuti quanti.. ma penso che se te rubavi qualche scatto alcune foto iera più coinvolgenti.. però bravo che te fa esperimenti!! :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Grande STefano ! :D

alora, me ga piaso in particoalre i ritrati ala maschera blu e quela bianca, el flash no xe sta tropo pesante come in altre. Quela a 800 iso xe rumorosa ma no xe che se podeva far molto diversamente imho, anche avendo un cavaleto le gondole saria risultade probabilmente mosse... pero x altre foto 'notture' senza pericoli de movimenti ghe voleva :D Cmq adeso no pensar de sugartela, te podesi far qualche altra foto nei prossimi giorni :D ormai che te ga meso in moto.. no fermarte :D

riguardo a meterse in posa, mi l'unica volta che son 'nda a venezia x carneval go visto che tutte le maschere se meteva da sole in posa senza domandar... e questo me dava fastidio :D no so se xe suceso anche sta volta :D

troppa roba BargnaGiuli Bagnin :D :D e spetemo le tue foto adeso !

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×