Vai al contenuto

Cartomanzia


Tarocchi e cartomanti  

27 utenti hanno votato

  1. 1. Ve se mai fatti far le carte?

    • si
      8
    • no
      17
    • altro
      2


Messaggi raccomandati

Cartomanti e tarocchi, me ga sempre incuriosido, ma non me son mai fatta far... go paura che i me disi qls de brutto... Una volta una tipa voleva legerme la man.... ghe go dito de no... non so perchè ma go paura de ste robe, go paura de crederghe dopo e de non viverme tranquilla la mia vita... go paura de esser influenzada da quel che me pol venir dito..

e voi?

Link al commento
Condividi su altri siti

mai fata leger le carte, ma una volta me divertivo a provar a legermele mi... cussì per rider...

mia mama me ga contado che una volta de giovine con sua sorella la xe andada de una butacarte, e la pensava che la gavessi la capacità de cavar notizie ciacolando e de legger un poco nel pensiero, difatti la le ga vardade e la ghe ga dito Voi due sè.. e mia mama ga cominciado a concentrarse sula parola "Amiche, amiche, amiche" e la ga continuado.. Amiche?? e dir che le se somigliava assai...

Link al commento
Condividi su altri siti

[MOD]ocio che no se finisi a replicar la discusion che iera za QUA su carte tarocchi e oroscopi :D[/MOD]

Go risposto altro :D Perche' volevo dir che a parte sandro no me son mai fato butar le carte :D

E volevo dir che no me le son mai fate butar seriamente :D ma mi no concepiso el "seriamente" :D

cmq xe gente che ghe credi fermamente, e a un certo punto xe una credenza come un'altra, quindi perche' riderghe in muso? :confused::D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ho risposto no, non ci credo e neanche mi interessa! :D

Comunque da quello che so, i cartomanti seri non dovrebbero mai dire le cose brutte...ma solo cose belle, sul lavoro, amici, amore, incontri futuri..ecc...!

Una mia amica invece è andata da una cartomante...le cose brutte non gliele ha dette..anche lei ha pensato ad una cosa assurda e la signora ha indovinato..e poi le ha detto delle cose che negli anni si sono avverate.

Mah..

Link al commento
Condividi su altri siti

Si che me go fatto far, ma solo de Sandro nel studio de Trieste :D :D :D Me ga dito robe interessanti :rolleyes: Ve saverò dir in futuro come che va :D

Devo dir però che no ghe credo sai. Anche perchè se fossi vero dovessi esser una roba che se ripeti alla stessa domanda. Dovessi esser un esperimento ripetibile, inveze no xe cusì quindi son scettica :D Certo xe che legio l'oroscopo ogni tanto :p Se va ben son contenta, se va mal no ghe credo :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

i me disi che va anche per la maggior a Trieste i lettori de fondi de caffè, e che i se fa pagar ben. Mi go avudo una colf che saveva leger ( la gaveva visto in casa), ma la ga sempre dito che la lo fa per scherzo, che no la lo ciol sul serio, no la se ga mai fato pagar dei amici che ghe domandava.. mi nome go mai fato leger!

Link al commento
Condividi su altri siti

ma son del'idea che se el Padreterno no nega dà a tuti la conoscenza del futuro

per come la vedo mi, non solo no ghe la ga dada a tuti,

ma no ghe la ga dada a nisun proprio :D

saria modi ben piu' inteligenti de usarla questa dote, se mai qualchedun la gavessi

tipo evitar stragi, vinzer milioni al superenalotto e dopo usarli per far del ben...

uh quanti modi che saria de usar ben sta dote che no esisti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×