Vai al contenuto

[Pulizia sensor] esperienze, consigli...


tuxav

Messaggi raccomandati

no so se a qualchidun ghe pol interesar ma volevo contarve la mia esperienza col sensor :D

no son un che se preocupa tropo dela pulizia, cioe, no pretendo de gaver el sensor sempre pulito neto perfeto xche so che adeso el xe neto, domani co cambio lente el se sporchera' de novo.

Ultimamente pero' el iera proprio in condizioni pietose... premeto che quando cambio obietivo lo fazo col corpo machina rivolto verso el basso e magari anche tegnindo el corpo machina al riparo dal vento o altro, aprofitando dele parti del zaino che pol riparar un poco.

Go prova 3 metodi de pulizia, dal piu 'innocuo' a un 'intermedio' a un un poco piu 'pericoloso'. L'alternativa iera mandar la macchina in assistenza per la pulizia, roba che sicuramente faro' e consiglio a tutti. Se un no se la senti de tocar el sensor xe mejo che lasi perder .. mi tuto soma' penso me sia andada ben .. forsi son pazzo pero'... :D

Intanto, per veder quanto el sensor xe sporco go fotografa' el ciel a f22. Xe vegnu fora che gavevo pastasuta e kren, anche senza croppar al 100% o piu.

Go prova a netar col primo metodo, quel piu' 'innocuo' che consisti nel procurarse una pompeta a aria tipo quela dei clistero dei fioi (se la trova in negozi de foto costa circa 7 euri) e sufiar a distanza dal sensor...

el risultato no xe sta bon.. el sporco xe resta'. alora go prova col secondo metodo, quel de carigar eletrostaticamente un penelin e ocn delicateza pasarlo sul filtro del sensor...

qua iera mejo se me metevo le man in quel posto :D visto che go porta el sporco a spasso x tuto el sensor... e iera ancora + visibile de prima... vardando el sensor se notava le strisiade de sporco sul vetrin..

panico!

dopo gaver leto 1000 forum siti, consigli iero intenziona' a mandarla a pulir.. pero' go dito, speta che provemo coi sensor-swab (che costa una botta :( ) .. e in efeti dopo un poche de pasade (i sensor swab xe monouso :() el sensor xe torna' decente. Restava ancora qualche 'pelucco' microscopico che con ma pompeta e un'altra pasada de penelin xe anda' via....

eco, tuto qua... devo dir che son sai contento, iero c****o de rovinar qualcosa, o de gaver za rovina'.. x fortuna xe anda ben .. i sensor swab no xe indispoensabili, xe anche dele alternative.. in rete trove tuto spiega' ben :D Sicuramente pero' una pulida in centro asistenza prima o dopo la faro' far :D

ah.. dimenticavo.. quel che se vedi in realta' no xel sensor vero, ma un filtro in vetro che ga una sua funzion ma che no xe delicato come el sensor... l'importante xe no usar tropo liquido, no sufiarghe bombolete sora .. insoma, saria cmq mejo no tocar niente .. ma star 20 gg senza machina iera un dramma :p

Link al commento
Condividi su altri siti

panico anche mi co te me ga dito.. go provado a f32 una foto sul ciel.. go pulido el sensor solito con el pennellin elettrostatico e xe ndado via parecchio.. ma un poco xe restado..

i pennellini swab con quel che costa :D no li ciolerò mai.. piutosto cavo le macete con ps.. e se son alla frutta come ti con kren e co. la mando a pulir :D o compro un cropo novo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

pennellini swab con quel che costa biggrin.gif no li ciolerò mai.. piutosto cavo le macete con ps..

nianca mi no li ciogo piu, riciclo la spatola de quei che go rivestindola de quele cartine aposite come xe spiega sul sito.. due goce de eclipse e tuto va a posto.

Mi se dovevo tirar via tuti quei puntini e striche con ps, stavo un giorno a foto :(

se te vol cmq te me pol comprar un corpo anche x mi..me acontento dela 1dMkIII :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Linko un articolo, in inglese, su un confronto fato nei sistemi de pulizia sensor automatici de canon, olympus e pentax e sony.. pol eser interesante:

da Pixinfo: CCD Dust Removal

par che i risultati de olympus sia i migliori, scarsi quei de canon, inutili quei de pentax e sony.

Bona lettura :D

+ che altro sembra che i metodi migliori sia sufiar con la pompetta perchè i metodi automatici nei casi migliori rimuovi solo el 5% del sporco.

mi non me sn ancora avventurado nella pulizia del sensor se non sufiandoghe alla fine de ogni gita con una bella pompetta ciolta apposta per reflex a questo utilizzo. spero de non doverlo mai far. un domani cmq penso che se gaverò de netar la manderò in assistenza oppur farò con le salviette come ti ga fato ti.

ciau

ps: complimenti per la pazienza che ti ga avudo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...

alora,

ogi a seguito de un per de mie cazade a furia de voler cavar per forza dei balini che nn andava via go lasado un alon sul sensor. (nn ve digo come xchè me vergogno da solo).

go zercado un poco nel web e tuti disi de usar sensor swab + eclipse o E2 che xe un liquido simile all eclipse.

Go vardado in internet e i prezi iera kofe. alchè dopopranzo son andado de attual e go trova el stesso kit per molto meno de skey però nn i gaveva la dimension delle mie spatoline.

cosa go fato?

Iera la anche un'altro kit che sembrava ben presentado però nn me fidavo sai del risultato el mato me ga dito che xe bon uguale e mi go ciolto.

iera sto kua http://www.delkin.com/products/sensorscope...ster/index.html

se presenta ben in una sua scatoletta in gomma con dentro spatoline liquido e anche un mini-aspirapolvere usb con eventualmente alimentator a batteria.

me ga costà poco + de 60€

Go fato in 5 minuti la pulizia sensor (se fa esattamente come con el swab+eclipse) e come per magilla el sensor pulitissimo. go usado 3 spatoline per netarlo tutto ben ben.

ora neanche + un granel de polvere o aloni de nessun genere.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×