Vai al contenuto

Pasqua con i pici della Fondazion (IV visita)


SandroWeb

Messaggi raccomandati

[ot] fazo notar che qualcun qua dentro ga viola el regolamento e nisun ghe ga dito ancora niente.. me par che ste ingiustizie xe abbastanza evidenti e, appunto, ingiuste.

xkè certi ga el diritto de dir quel che vol, de offender, de far star mal la gente a gratis? penso che anche lori, anche se mod, come i altri, gabi stessi diritti e stessi doveri. xò sembra che lori pol.

credo de aver fini el sfogo, ma son parecchio girada oggi.

forsi qualcun ga ottegnu quel ch evoleva.. ma evidentemente no ga meio de far nella vita e trova anche sostenitori.

spero de aver dito tutto x non intervenir più a riguardo. ma non podevo star zita. [fine ot]

Sta tranquilla che go parlado con la persona in question e go dito le mie argomentazioni a riguardo IN PRIVATO. E, aldilà che la sia un mod, su certe robe parlo senza peli sulla lingua anche con ela.

Premesso questo, spero vivamente che sia finida sta cagnara perchè mi non la tollero più. Nè che sia un utente normale, nè che sia un mod. No me va de star più drio ste robe, oltretutto perchè in una sezion dove se dovessi parlar de ben altre robe semo finidi NUOVAMENTE a far ciacole.

Visto che mi ghe metto el cuor e la ragion in ogni roba che fazo qua dentro, sarìa positivo che anche i altri me segui. Altrimenti no ga senso andar avanti a organizzar e far mille robe quando i risultati xe questi, e lo digo con somma tristezza e con parecchia incazzadura, sia perchè detesto ste situazioni, sia perchè no xe la prima volta che le vien fora.

Cerchè de gaver pazienza, per favor....visto che la mia se sta esaurindo....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 111
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Sta tranquilla che go parlado con la persona in question e go dito le mie argomentazioni a riguardo IN PRIVATO. E, aldilà che la sia un mod, su certe robe parlo senza peli sulla lingua anche con ela.

Premesso questo, spero vivamente che sia finida sta cagnara perchè mi non la tollero più. Nè che sia un utente normale, nè che sia un mod. No me va de star più drio ste robe, oltretutto perchè in una sezion dove se dovessi parlar de ben altre robe semo finidi NUOVAMENTE a far ciacole.

Visto che mi ghe metto el cuor e la ragion in ogni roba che fazo qua dentro, sarìa positivo che anche i altri me segui. Altrimenti no ga senso andar avanti a organizzar e far mille robe quando i risultati xe questi, e lo digo con somma tristezza e con parecchia incazzadura, sia perchè detesto ste situazioni, sia perchè no xe la prima volta che le vien fora.

Cerchè de gaver pazienza, per favor....visto che la mia se sta esaurindo....

si però in privato va a finir che in pubblico passo sempre mi x rompiballe e vegno sempre e solo mi zigada x ogni minimo sgarro che fazo, se forsi un poco troppo intransigenti, no?

mentre, sempre in pubblico, sembra che altri la pasi liscia e magari se ghe disi: "brava, continua! te ghe son simpatica a tutti x sto tuo comportamento! contnua cusì che tutti te volera sempre più ben!"

cmq anche mi go le balle piene e stago mal x questo... ma me sa che i ultimi casini non xe partidi da mi!

quindi me dispiasi che te palri al prulare.. ma se rispondo xe xkè non me va de subir sempre e star mal-->passo al contrattacco! star zitta e lasar correr? podesi.. ma allora no nsolo mi,no? ;)

non va ben? ve urto? no vegno più..

se voio passar 10 minuti del giorno in sto forum vegno x rilassame e divertirme.. non x star mal e rovinarme la giornada.. me passa tutta la voia! :(

se xe così però vinzi i più str***i e i più forti. ma lo gavere voludo voi.

mi stago ogni giorno più mal qua dentro.. e po sta roba parti da una che dovesi averte nel cuor e quindi rispettar in primis le tue regole, x ti e x el forum.. se non lo fa, la va quindi contro el forum e contro la tua persona. me dispiasi, ma i collaboratori te se li ga scelti ti! ;)

:bye:

ps: continuo a risp in pubblico visto che A Mi tutti me continua a dir le robe e me sputtana in pubblico!

Modificato da mula alabardata
Link al commento
Condividi su altri siti

Son contento che el pomeriggio ieri xe andado ben :D

Ne ( anche dani ) dispiasi de non esser rivadi a venir, speremo de riscattarse presto ^_^ , ma tanto per gradir oltre agli impegni già presi, el mio carissimo scooter ga deciso de farme dei scherzoni proprio ieri ( ma nisun ghe ga dito che el primo aprile iera za pasado?santo cielo! :caregaintesta: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Beati voi che se podudi andar... mi nianche con i miracoli ghe la gavessi fatta ieri... l'auto em ga abbandona in autostrada... non iera giornada...

Cmq so già che arà altre possibilità! :D

Iera contenti i fioluzi??? come xè anda??? ghe gavè fatto una foto a Somma?? porc.. se savevo venivo anche svolando, me piasi sai quell'attor :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×