Vai al contenuto

Pasqua con i pici della Fondazion (IV visita)


SandroWeb

Messaggi raccomandati

  • Risposte 111
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ragazzi...a mi me va ben qualsiasi roba...ma dove trovemo l'ovo gigante? Se me disè dove trovarlo, lo andemo a cior al volo (proverò sotto casa, vedemo cossa che trovo). Basta che semo tutti convinti de quel che volemo cior....

I pennarei e i quaderni li procuro mi (go el cartolaio amico :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi go intenzion de partecipar... solo che no savesi come farghe aver la roba...

ghe la podesi dar a piero se riva venir... xkè mi anche se finiso poco prima me xe casin venir la xkè son in bus! :(

cmq mi saria x un ovo a testa... poi i fioi che no ga ricevu ghe resta mal... ;)

secondo mi xe inutile farghe un ovo super de marca con super sorpresone: basta un ovetto xy de pensier + una scatola de matite.. alla fine el costo poderia esser uguale... ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Attenzion: per giovedì va benissimo, ore 17.

Semo liberi de portar qualunque roba volemo: NO XE CHE NO I VOL OVETTI, Mauro me ga solo dito che ovi giganti li ga za...a sto punto, se no volemo proprio portarghe ovi de pasqua, i ovetti de ciocolata andarà benissimo (oltre a matite, pennarei etc.)

Xe a libero arbitrio de ciascun de quei che vien su, sia chiaro :)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi oggi vado comprar un ovo picio per pensierin e dopo pennarei o matite o quei come se ciama.. mmm.. i pastei! :D ecco vedo cossa xe e cossa no xe all'emisfero..

doman invece rivo la per le 17 lasso al volo le robe a qualchidun, se arrivo fazo i auguri a mauro o ariella e ai pici e dopo scampo :(

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao,scuseme se pol esser tardi x chieder ma ieri sera tra l'impossibilità de colegarme al forum x problemi del server (credo) e tra el fato che dopo son andado a far la note no go riva a scriver niente.

Xè possibile eventualmente aggiungerse al bel gruppo che va a trovar i fioi ala Fondazion?

Per che ora e dove ve trovè eventualmente?Fossimo interessadi anche mi e titti. Se xè tardi noproblem (sarà sicuro un'altra ocasion).

grassie per la risposta mularia,adeso vado far un spavin che go un bicinin de sonno :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×