Vai al contenuto

Pasqua con i pici della Fondazion (IV visita)


SandroWeb

Messaggi raccomandati

  • Risposte 111
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Beh.. xè sta deciso sto giorno, se ga parlà con Mauro e se ga organizzà.. se un vol andar su un altro giorno xè libero de andar su quando vol. Se se cerca altri giorni sarà altri che ga problemi e xè sempre difficile metterse d'accordo. In sto periodo qua, poi, la gente che de solito organizza, ga tante altre robe più importanti de far che cercar una data che ghe vadi ben a tutti.

E con questo, se tanti altri come ti, oggi no riva e volesi andar in gruppo, podè sempre organizzar de andar insieme prima de Pasqua (oltre a oggi xè altri due giorni disponibili.. :D ) dopo Pasqua o per Nadal..

..me dispiasi esser stada tanto sgarbata.. ma xè el secondo messaggio uguale che te scrivi (mula) e siccome no volevo che te restassi senza risposta anche dopo el secondo, go voludo far mi.

Xè una fondazion a cui tutti pol andarghe liberamente, per far in gruppo a nome Sds ghe vol un poca de organizzazion. Gli organizzatori ga tante robe de far in sti giorni che no ga tempo de cercar che tutti se metti d'accordo, visto anche el poco tempo che ne resta.

Acida, si si.. so

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

peca che za all'inizio se ga notado che oggi podeva meno gente rispetto a domani.. e lo ga fatto notar anche altri, non solo mi.. iera evidente,no?

ma sembra che nisun ga notado e i ga fatto oggi cmq...

acida anche mi.. certo, xkè sempre e solo ti?

:bye:

ps: me stago rompendo xò de ciapar sempre doso da tutti... me stago stufando sempre più... saria più contenta de venir in sto forum x non esser sempre attaccada x quel che digo... me passa la voia grazie a certi elementi.. e xe peca!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Daaaaaaaai, su! No xe belle de legger ste robe e soprattutto visto che se parla de beneficenza.

Digo la mia...sto post xe sta verto il 17 marzo. A parte Marina che ga proposto de modificar el giorno, nessun se ga fatto sentir se non l'altro ieri quando za se gaveva parlado con Mauro. Nessun ga proposto date alternative, cercado de organizzar, ecc. e se ga deciso così, senza cattiveria o secondi fini.

No xe un obbligo. Se ghe pol tornar anche doman, dopodoman o la prossima settimana (anche i fioi saria contenti :)). Mi go chiesto un cambio in ufficio per esser libera pomeriggio e capisso che ognidun ga i propri impegni ma no stemo litigar su sto punto, per piacer. No ga senso :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

infatti.. mi go solo chiesto chiarimenti xkè se se gavesi deciso un altro giorno saria sta pià cocolo x tutti penso. gave deciso così, ok! volevo solo capir el xke.

ma qua qualcun prontalmente no ga fatto altro che attaccarme! xkè tanto qua dentro xe gente che pol e gente che no pol uar certi modi e certi toni.. però certi ga conseguenze, altri no xkè dall'alto se vedi che pol...

se la se diverti che la continui, ma a mi me gira sempre più.. cusì.. a gratis.. mi stago mal.. ma se ela xe contenta! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Chiariso e dopo chiudo che son stufa, che no xè la sezion giusta per sti casini, che no xè el modo de confrontarse civilmente come noi moderatori gavemo sempre voludo qua. (con questo digo che son la prima ad andar contro le leggi della casa de Sandro).

Xè modi e modi per chieder chiarimenti, come dal lato mio xè modi e modi per risponder a una domanda.

Chieder chiarimenti a casa mia no xè dir:

vabbè.. mi resto dell'idea che se podeva andar su un altro giorno quando podeva un po de più persone... ma xe parer mio e no conta sai..

Ma magari cercar de dir "visto che più de qualchedun no pol giovedì, podemo spostar a venerdì? Cerchemo de metterse d'accordo?" Forsi chiedo troppo.. E a casa mia no se rispondi neanche come rispondo mi, però co me fazo ciapar rispondo cusì e me scuso.

Me auto-avviserò cusì no ghe sarà più problemi due pesi e due misure come che disi mula.

Aggiungo ancora che forse xè el caso de pensar su a quel che se scrivi qua dentro.. perchè xè facile additar i altri e mai renderse conto de come uno scrivi.. mi lo stago fazendo e spero che no doveremo attender all'infinito un discorso simile al mio da parte dei altri che in questa discussion o in altre se comporta in un modo non troppo corretto.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

La data de oggi ga solo scopo de "ufficialità", nulla più. No xe che se qualchedun va in separata sede, un altro giorno, se trova le porte sprangade.

Oltretutto xe un periodo in cui non solo noi andemo a far visita ai fioluzi, ma tante altre persone: anche per evitar de farghe casin a lori per organizzarse (no xe che pol andar 100 persone in un colpo...), semo rimasti con la data de oggi.

Me dispiasi per i altri che no pol venir, ma all'occorrenza se pol organizzar mille altre volte. Me dispiasi tutto sto marasma: ma son convinto che, anche se fossimo andadi venerdì, no saremmo stadi el triplo della gente che vien su oggi. Purtroppo xe sempre impossibile rivar ad accontentar tutti...

:( :( :(

Link al commento
Condividi su altri siti

che beeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiissssssssiiiiiimaaaaaaaa esperienza :D

son sta proprio contento de gaver podudo esserghe...grazie a tutti quei del forum che ga podù esserghe,grazie a tuti quanti quei dela fondazion x la disponibilità e grazie anche a S.Somma che se ga rivelado una persona davvero alla man con i fioi.

ma el grazie + grande va ai fioi che sta là e che anche se ne vedi così "de rado" i ne accetta così tanto ben tra de lori :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ringrazio tutti quei che xe venudi, e tutti quei che voleva venir ma no ga podudo :)

Bel pomeriggio, come sempre quando semo su coi fioluzi....a breve tornemo denovo che magari li portemo a far un giretto (za ne go parlado con Mauro)...ma de questo ne riparleremo fra poco tempo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccome anche mi (sempre in ritardo :p )

Intanto per cominciar un ringraziamento a Mauro e ad Ariella per l'ospitalità (cosa non da poco, visto la varietà de fioi e problemi che questi ga)

quindi un ringraziamento ai chi ga partecipado ala spedizion e ultimo, ma non ultimo (anzi saria de meterli sempre in zima) un grazie ai fioi per la loro allegria (sempre contagiosa) e ale loro mamme.

Come za dito tante volte xe sempre un piazer visitar posti come questo, perchè te da modo de conosser tante persone diverse e tanti problemi nuovi con cui confrontarse.

Speremo de tornarghe quanto prima...

:)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ghe gave dado i miei colori si? :D no xe che giacomin desso el se sta piturando la camera xke giacomina vol cambiar el color dela carta de parati? :D

Pol esser sì :D

Grazie anche da parte mia a tutti. Meravigliosi come sempre i pici, le mamme e Mauro :ehsi: Cocolissimo anche Sebastiano Somma :amicici:

Adesso, grazie ad Altea, go anche un futuro marì :wub::D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

[ot] fazo notar che qualcun qua dentro ga viola el regolamento e nisun ghe ga dito ancora niente.. me par che ste ingiustizie xe abbastanza evidenti e, appunto, ingiuste.

xkè certi ga el diritto de dir quel che vol, de offender, de far star mal la gente a gratis? penso che anche lori, anche se mod, come i altri, gabi stessi diritti e stessi doveri. xò sembra che lori pol.

credo de aver fini el sfogo, ma son parecchio girada oggi.

forsi qualcun ga ottegnu quel ch evoleva.. ma evidentemente no ga meio de far nella vita e trova anche sostenitori.

spero de aver dito tutto x non intervenir più a riguardo. ma non podevo star zita. [fine ot]

Link al commento
Condividi su altri siti

ghe gave dado i miei colori si? :D no xe che giacomin desso el se sta piturando la camera xke giacomina vol cambiar el color dela carta de parati? :D

...........acc.... te me ga becà :angry::angry:

....comunque la prossima volta compra quei con la punta + grossa, perchè stago diventando mato per piturar el sofito con i fine-line che te ga comprà :incazzado::incazzado::caregaintesta:

:D a parte i scherzi..... no so cossa aggiunger ai ringraziamenti postai fin quà, bellissimo pomeriggio che ghe lo raccomando a tutti quei che non xè ancora rivai a partecipar a questi "raduni" :ehsi: con la prossima volta speremo de esser sempre de più :vabenon:

Modificato da giacomin
Link al commento
Condividi su altri siti

[ot] fazo notar che qualcun qua dentro ga viola el regolamento e nisun ghe ga dito ancora niente.. me par che ste ingiustizie xe abbastanza evidenti e, appunto, ingiuste.

xkè certi ga el diritto de dir quel che vol, de offender, de far star mal la gente a gratis? penso che anche lori, anche se mod, come i altri, gabi stessi diritti e stessi doveri. xò sembra che lori pol.

credo de aver fini el sfogo, ma son parecchio girada oggi.

forsi qualcun ga ottegnu quel ch evoleva.. ma evidentemente no ga meio de far nella vita e trova anche sostenitori.

spero de aver dito tutto x non intervenir più a riguardo. ma non podevo star zita. [fine ot]

Scusatemi...sto per fare lo stesso errore (da un punto di vista personalissimo e pertanto non obbligatoriamente condivisibile!) di mula alabardata...ma spero di non essere frainteso....chi mi conosce spero mi capirà.

MULA... non sempre prendersi l'ultima parola ti fa passare dalla parte della ragione...anzi...forse il tacito accordo silente di lasciar passare via la cosa per una volta (commenti e moderazioni) ha dimostrato la grandezza di questi ragazzi (e non più, ma nel cuore sempre!) che ho il piacere e l'onore di conoscere e che tanta allegria portano in via Valussi ogni qualvolta vengono a giocare con i "loro pici" !

Propongo lo scambio, tra voi due, di un piccolo emoticon "di pace pasquale" senza alcun commento aggiuntivo , che sarà, spero, da noi tutti gradito, apprezzato e di buon auspicio per costruire, nel nostro piccolo, un mondo migliore....a partire dalle nostre piccole cose!

Buona Pasqua a tutti

Mauro

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×