Vai al contenuto

Canon A-640


Messaggi raccomandati

ecolooooooo finalmente :D

a parte che forsi iera mejo meterle in sezion "i utenti de sds in giro pel mondo" :p

le vedo forsi tute un poco sovraesposte e poco sature... le inquadrature de certe pero' me piasi sai :D

in che modalita' le xe stade scatade?

Link al commento
Condividi su altri siti

beeel! Scuseme l'ignoranza ma dove xe Plitvice, esatamente?

---

Cmq me piasi sai quela dal alto (che andasi vista a ris. completa per aprezarla :D) e la quartultima, bel taio!

Dopo, co el ciel ga quel color, xe saai dificile far bele foto de paesagi & co. :(

Link al commento
Condividi su altri siti

beeel! Scuseme l'ignoranza ma dove xe Plitvice, esatamente?

in Croazia, xe anni che digo che voio andarghe a far un per de foto.Ancorta dei tempi del liceo, che e mio prf de matematica ne gaveva fatto veder un filmin ( super 8, quela volta!) de sti laghi con sottofondo i Quadri de un'esposizione de Mussorksgkij

Link al commento
Condividi su altri siti

beeel! Scuseme l'ignoranza ma dove xe Plitvice, esatamente?

Allora, da come me ga accennà i miei dovesi esser cusì: te va a Fiume, te prosegui sulla strada costiera fin al paese de Senj (150 km da Trieste se no me ricordo mal) e da là parti una stradina verso l'interno, no ghe go chiesto quanti km, fin a rivar al parco naturale de Plitvice :) Xe un complesso de laghi messi a terrazzo.

Comunque bon, volevo solo postar qualche foto della Canon A-640, più che parlar della vacanza dei miei :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...

Stavolta son andada anche mi a Plitvice, e go trovado anche mi un tempo mufo. Anzi, pezo de quele postade sora, perchè iera nebbia e pioveta. ma i colori del autunno iera magnifici, e mi me contento dele centinaia de foto scattade.

(NB, ocio che dele vece imagini postade con imageshack un poche xe sparide, el fa sti scherzetti)

resto qua, al de là che podessi esser nela sezion viaggi, perchè intanto meo unir e po go de far qualche comento sule foto. Col scuro che iero, go dovudo quasi sempre impostar sui 200 ISo e spesso anche a 400, i tempi iera lentissimi , anche 1/20, grazie, stabilizzator!!!!!, un vantaggio xe stado che me xe vegnudo come i veri, l'aqua mossa e el vizin fermo. Se gavè occasion e no se in gruppo come mi, porteve el trepie e fè con pazienza, val la pena!

per chi che domandava come che ghe se riva e in quanto tempo, mi iero in viagio organizzato e col pulman e qualche sosta ghe gavemo messo 6 ore circa.

meto un per de foto e po fazo comenti:

2001428425061304549_rs.jpg

2001453839859639177_rs.jpg

2001479411889048570_rs.jpg

2001467681082788175_rs.jpg

2001461282468972564_rs.jpg

2002982934782024986_rs.jpg

eco, alcune dele foto che go postado no xe come che le xe vegnude fora dela macchina, ma un poco scuride. Mi no so, gavevo impostado el fogo sul centro, se vedi che el ga scelto de meter in luce le parti più scure, ma l'acqua me iera vegnuda tropo bianca- e savevo che nassi sta roba nele foto de torrenti, i bravi fa do foto e po zoga de livelli- e scurindo un poco me par che la deghi la sensazion de come che iera per bon sto weekend de piova. Anche i rossi, iera tante foie rosse! iera sbiadidi, ma quel me ricordo che la macchina diseva nele istruzioni che per gaver ben i rossi iera de sotoespor un fiadin..

ve meto do foto vizine, una come che la go ciapada al natural e po co la go scurida, che i colori risalta meo,

me par. Sempre la mia compattona canon

Cossa ve par?

2002901285685076142_rs.jpg

2002973888814608789_rs.jpg

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×