Vai al contenuto

Uscita tra fotografi


trert

Messaggi raccomandati

  • Risposte 149
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Alora:

1) quando: penso che una data fatibilie posi eser atorno al 15 maggio o setimana dopo. Credo sia mejo per tuti far una infrasetimanale (tipo martedi) e evitar i ven/sab/dom che no tuti pol gaver voja de pasarli de sera in giro a far foto :D

2) aperto a tutti, compatte, reflex, pelicola, banchi ottici, polaroid (cellulari no :D )

3) discutemo insieme el posto ma che no sia un posto banale: idee?

4) la proposta xe tardo pomeriggio (tipo 17/18) fin a ora blu conclusa, poi pose beer per tutti

5) massima liberta x tutti, podemo eser anche in 1000 ma mi me dise in che bireria se trovemo dopo le foto e ve ragiungio la ... personalmente piu de due/tre persone no xe produtivo girar x far foto

che ognidun disi la sua e vedemo cosa se riva combinar :D

Arlon e Malto fara dele uscite autonome nei rispetivi paesi :D (sara casin trovarse per la birra ma combineremo :p)

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo..

mi martedi post circolo saria ottimo.. oppur altri giorni..

saria tipo figo veder quanti che semo.. ghe go pensado su.. non saremo MAI più de 20 e quindi le robe pol esser za più fatibili per mi..

mi voto per el giovedi in tardo pomeriggio per zone come carso o cmq piccoli comuni nell'altipian

Link al commento
Condividi su altri siti

mi come posto podesi anche pensar che forsi la zona borgo tersian/rive sia mejo sia per chi lavora, sia perche' se semo in tanti xe piu facile trovar posti dove eser soli. A muja se rischia de trovarse tuti nela stesa piaza dopo pochi minuti... inveze zona rive un pol eser in sacheta e un in piaza dela borsa....

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon, se l'idea piasi se pol iniziar a butar zo una lista de partecipanti...

Polpetta

Trert

TuxAv

Tinuviel (?)

D0lby

Arlon (aus Koeln)

Bonovox (?)

altri?

Mi propongo martedi 15 maggio, in alternativa (bruto tempo o trope defezioni se podesi far martedi 22 maggio).

Link al commento
Condividi su altri siti

ah.. e meter regole precise? Del tipo, se pol scatar dale 17 ale 19, no un minuto de più, se le meti onlain dale 21 ale 22 e dopo se le discuti :D qualcossa del genere.. per farlo omogeneo.

( ma Malto proprio no riva..? che saria tropa roba, dai! :D magari in differita la sera prima, se no'l ghe riva col fuso)

Link al commento
Condividi su altri siti

19.30 gavevimo dito? no xe tardi per foto non notturne?

cmq quela de uppar tutte le foto entro una certa ora no so se rivo xke mi go appena de ndar fin casa per scarigarle e solo la stago un ora.. e poi noi volevimo far el postuscita con birrozza :D

e cmq nel mio workflow in un ora no rivo scarigar rinominar meter apposto e uppar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

19.30 gavevimo dito? no xe tardi per foto non notturne?

cmq quela de uppar tutte le foto entro una certa ora no so se rivo xke mi go appena de ndar fin casa per scarigarle e solo la stago un ora.. e poi noi volevimo far el postuscita con birrozza :D

e cmq nel mio workflow in un ora no rivo scarigar rinominar meter apposto e uppar :D

stela, se te ciol le 4/5 più bele mi digo che te rivi. Credo che a spatar tropo perdi estemporaneità, dopo vedemo insieme, insoma. I altri, cossa pensa?

p.s: mi me va ben anca 19.30, ma me par un atimin tropo scuro. Cioè, qua za deso ale 19.30 xe alegramente ciaro :D ma per voi podesi eser un problema.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma scuseme nn se bechemo per poi andar tutti insieme e farse la ciacolada? far foto per conto mio son bon. mi la vedo + come una rimpatriada che come una giornata fotografica...

vabè se andar soli o in compagnia dipendi dal singolo fotografo :D la bevuda dopo (sigh..) se la fa comunque tuti insieme, se se conta dovecomequandoperchè. Insoma, fè voi :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×