Vai al contenuto

Uscita tra fotografi


trert

Messaggi raccomandati

cmq.. el 15 xe concorso fotografico in cft.. av penso no se ga inacorto..

dovesimo spostar penso dato che 4 de noi fa (o de solito i fa)

cmq.. arlon :D noi ndemo bever una birra, ti uppa pur le tue..

@dolby.. si ndemo far foto ma no tutti insieme.. almeno iera questa l'idea.. x evitar che tutti fazi le stesse foto.. forsi go capido mal no so

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 149
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

l'idea penso xe/iera abinar una uscita fotografica (quindi andar far foto insieme e/o singolarmente) e dopo ciacolar insieme davanti a un (o piu' :p) bocai de bira. Far le foto e corer casa a upparle no xe fatibile, anche mi ora che scarigo rinomino e tuto ghe meto de piu de un'ora .... disemo che pero se demo un tempo masimo, tipo el giorno dopo, per meter le foto online e discuterne asieme.

No vol eser una competizion a chi fa la foto piu bela o piu bruta, semplicmente una ocasion per scambiarse idee e conoserse, sopratuto con chi no se conosi ancora ......

19.30 pol eser tardi o presto dipendi da cosa volemo far... el sol in sti giorni tramonta intorno ale 19.50 me par, quindi l'ora blu saria atorno ale 20.30... disemo che trovandose ale 18/18.30 se riva far un bel mix fin le 21/21.30 e dopo tuti birozo in man e via :D

@arlon: co te vien qua sicuramente ripetemo, ma intanto femo le foto insieme a distanza :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

alora, ricapitolando.. partecipanti:

Polpetta

Trert

TuxAv

Tinuviel

D0lby

Arlon (aus Koeln)

Malto (aus Kyoto)

Frankie (aus China)

Giuli

Mula Alabardata (?)

Bonovox (?)

qua adeso bisogna sceglier al data, o mejo el giorno. Purtropo mi, tinuviel, trert, mula, polpetta che semo iscritti al CFT, el martedi xe el giorno de ativita e no so se tutti saria disposti a saltar. El mercoledi mi e qualchidun altro no pol - almeno fin a inizio giugno ..(e po ghe xe anche una finale de champions league de mezzo, per chi ghe interesa). El lunedi me par che dolby no pol.

Idee? Guardando el calendario, o se fa un giovedi o se no propongo de farlo mercoledi 6 giugno anche se forsi xe troppo in la.

Cosa dise ?

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

mi el mercoledi son in bisiacaria..

però parlando con mula no saria problemi se femo sto martedi che vien..

@cftUsers: tanto xe concorso :D

dato che semo pochi (a trieste ma tanti nel resto del mondo :D ) podemo anche girar tuti insieme diria..

ma xe una mia idea

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×