Vai al contenuto

Università addio (?!)


SandroWeb

Messaggi raccomandati

Go finido, se Dio vol :D E alla fine posso dir che sto corso de studi no me ga convinto affatto...a conti fatti go imparado un poco de tutto ma non a livel che volevo mi...forsi solo l'esame de Reti de Calcolatori e el tirocinio in CCIAA (consiglio spassionato...se qualchedun fa Ing. Informatica e vol far un lavoro come Dio comanda, andè a far la tesi dal mio amico Angelo Mazzoli...imparerè tante robe e gavarè una persona grandiosa a farve da correlator :) ) me ga portado a una conoscenza della materia abbastanza approfondida.

Devo dir però che, arrivado a lavorar in azienda un anno fa, go avudo tutto de imparar. Mi capisso che l'esperienza se la fa sul posto de lavor, però IMHO i ne inculca troppe, troppe nozioni teoriche e pochissimo de pratico. Questo xe quel che me sento de dir...

Link al commento
Condividi su altri siti

xe un clasico dela università italiana: tropa teoria. Per el semplice fato che far far pratica costa, e no xe che ghe vanzi sai schei ale univ. italiane.

Po' con corsi tipo ing. informatica, xe ovio che questo sia un problemon, ma lo go riscontrado anche mi tra el Politecnico de Milan (5000 studenti de Design) e qua a Colonia (250 circa).. xe un abisso de diferenza..

Link al commento
Condividi su altri siti

Così xe dappertutto, cicci :) Là de mi xe sta uguale. Solo pochi corsi me ga servido veramente: quel de teorie e tecniche del linguaggio giornalistico, teorie e tecniche del linguaggio radiotelevisivo e teorie e tecniche della comunicazione di massa. El resto (economia politica, diritto pubblico, psicologia dei processi cognitivi, psicologia sociale, ecc ecc) go studiado, go fatto l'esame e adesso no me ricordo niente :D

Go finido l'anno scorso e quel che me xe rimasto xe quel che me interessava veramente. Del resto go el vuoto cosmico :D

Per quanto riguarda la pratica mi go fatto sei mesi de tirocinio all'ufficio stampa dell'università. A parte qualche articolo sulla rivista universitaria, go fatto sempre e solo rassegne stampa :cesso: Due balle allucinanti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

xe un clasico dela università italiana: tropa teoria. Per el semplice fato che far far pratica costa, e no xe che ghe vanzi sai schei ale univ. italiane.

Te dirò de più: a TS se fa molta programmazion (C++ e Assembler xe proprio roba de base....ma sai de base....) ma poco o nulla de sistemistico. E mi go intrapreso la carriera sistemistica basando le mie conoscenze su quanto fatto de tirocinio e non su quel fatto a lezion...anche questo dovessi far rifletter....

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo c'è tanta,troppa teoria che lascia il tempo che trova :p

L'unica cosa di cui son contento è che là da me siamo in pochi e quindi si lavora meglio...

ma non so dove trovino la freschezza quelli che frequentano corsi da 200 e passa persone al colpo :cherobeara::chesonno::chesonno::chesonno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Complimenti dottor :)

Condivido le tue perplesità sul utilità rale di cio che si impara all'università ma per il giudizio finale bisogna aspettare di vederne i frutti sul campo.

Più di qualche prof riguardo a questo argomento ha detto che all università non ti insegnano il tuo lavoro futuro ma forgiano la "persona".

Uscito dall università non sai far nulla. Ma hai le basi per imprarare velocemente qualsiasi cosa

(interente al tuo percorso didattico).

Non sai a memoria milioni di nozioni ma sai trovare e ripetere ed approfondire velocemente quello che ti serve.

Utile nel mondo del lavoro "flessibile"

E visto che gli ingegneri Italiani sono generalmente apprezzati... qualcosa di vero ci sarà.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi devo ancora confrontarme col mondo del lavor :D Per cui dir se sara' utile o meno quel che go imparà ve saverò dir :D

Però tutto sommato non me par che quel che go fatto sia malaccio.

Tanto dipendi anche dai prof. Se in un esame te ciapi 30L perché el xe solo scritto e le domande possibili xe 15 e te se prepari su quelle risposte... un altro conto xe se te da un problema che no te ga alba cos che sarà e te ga 24 ore de tempo per risolverlo :D Per non palrar de come che xe condotto el corso.

Quoto in parte el discorso de Ghost.

Xe anche molto importante, più che saver le robe a menadito, saver dove trovar le soluzioni ai problemi, e esser capaci de saver dove zercar e trovar le risposte che se ga bisogno al momento, e capir subito qual che xe el problema che se ga di fronte.

Queste pero' xe anche caratteristiche personali, ma aiuta ssai anche gaver avudo una buona panoramica durante la carriera universitaria. Certo le basi xe de gaverle cmq ben salde.

Mah... poca pratica resta cmq... però non me la sento de dir che xe proprio :memele:

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi go finido 'sti giorni, con immensa gioa.

Non son d'accordo sul discorso della troppa teoria, pol esser vero per certi casi/facoltà ma nel mio specifico no. Go fatto la tesi al Sincrotrone e senza nozioni de pura teoria non ghe la gavessi mai fatta. La tecnologia cambia velocemente, l'importante xè gaver la testa per capirla, e per far ciò occorri saver capir i concetti generali, non servi smanettar su troppi argomenti.

Quindi concordo con Ghost.

Ad ogni modo anche gente che studiava con mi la gaveva con la troppa teoria, d'altra parte de gustibus.

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtr carigar i studenti de teoria xe el metodo dele università italiane. Negli USA (go tanti amici che studia la) xe l'esatto contrario, la i fa 85-90% lavori pratici, o cmq più basadi direttamente sul mondo del lavor. Disemo che se i rivassi a far una via de mezzo qua de noi, saria l'ideale

Link al commento
Condividi su altri siti

forse la mia xè una voce fuori dal coro....perchè el mio corso da parità tra teoria e pratica.... fazendo 400 e passa oer de stage nelle scuole femo una marea de pratica...

Non digo de esser già capace de lavorar ben, ma go delle bone basi e credo che l'univ in questo caso me gabbi aiutà molto.

Cmq per le altre facoltà... in generale go senti sempre che sai te studi, ma poco te impari veramente!

Link al commento
Condividi su altri siti

Se sa che manca el contatto tra università e mondo del lavoro.

Secondo mi dipendi anche dal fatto che bona parte dei professori ga sempre fatto solo e unicamente i professori. I se credi una sorta de elite intellettuale intoccabile. Certi no ga alba de cosa sia un'azienda, perchè i xe passai direttamente da una parte all'altra della scrivania, senza prima applicar quel che i ga imparà e veder come funziona le robe veramente. Poi dipenderà sicuramente dalla facoltà.....

Secondo mi i dovesi far in modo che uno prima de diventar prof gabi un certo curriculum lavorativo.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi, dipendi tanto anche dal tipo de lavor che poi se va a far...

la prima volta che go fatto uno stage (e xè ovvio che te inizi un po' come bubez), gavevo difficoltà a moverme in un ufficio, anche per le robe che, adesso, me par banali.

Mi go fatto esami propedeutici, che servi per dar una base, ma anche diversi più pratici. Ma el lavor sul campo xè insostituibile, in un mese de lavor te impari le robe che te impari, forse, in 3 mesi de un'università.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 6 mesi dopo...
  • 3 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×