Vai al contenuto

Parliamo di grandangoli


Messaggi raccomandati

:D che bel :D

alora, go senti parlar sai sai ben del sigma 12-24 (sicuro che xe 10-20 ?) e vedo che nei forum (Juza) diversi lo ga e xe contenti.. mi go el Canon 10-22 che me sta dando tante bele foto.. ga otimi detagli e colori ... su dslr con con sensori non FF no xe alternative a questi due, x mi. Se un giorno mai gavero una FF e mai gavero' i soldi me piasesi el 16-35 II (novo) de canon ma prima devo vinzer qualche lotteria :D :D :D

Le robe che te devi vardar nei grandangoli xe i flare, la qualita ai bordi e considerar de usar quasi sempre un paraluce. I filtri che te pensi de meterghe sora devi eser del tipo SLIM altrimenti vignetta.

Del tokina no so niente.. :(

Qua xe una recension del sigma 12-24: http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/si..._4556/index.htm

Link al commento
Condividi su altri siti

el sigma 10-20 esisti.. e xe una lente abb compatta che va solo sui aps-c.. xe ottimo però se fossi in ti ciolessi el 12-24 che va anche sulle FF.. no se sa mai :p

el 12-24 xe LA lente universale per grandangolo.. no esisti de meio se no se parla de canon/nikon.. (secondo mi almeno)

tokina go sentido parlar ben.. ma mai paragonado al 12.24 sigma..

mi go un 10-22 e me trovo moltopoo ben, anche se a 10mm impasta un poco tropo ai bordi :( e fin a 14mm circa, se monto i cokin serie P vignetta (come xe ovvio che sia d'altronde)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go un 10-22 e me trovo moltopoo ben, anche se a 10mm impasta un poco tropo ai bordi :( e fin a 14mm circa, se monto i cokin serie P vignetta (come xe ovvio che sia d'altronde)

10-22 de cosa sigma?

@tuxav: no te pensi che se i skey li gavessi me cioleria diretto el nikkor 12-24? :p

hehehe

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

purtropo no go mai visto in man el sigma :( pero' el canon xe sai ben fatto, xe abastanza robusto (no come un L ma cmq ben costruido), ga el zoom interno (quindi la lente no va avanti e indrio) e sopratuto la lente frontale non gira (utile quando se ga i filtri montai).

Xe caraterisitiche che ga anche i altri ?

No go mai varda le foto fate col Nikkor 12-24 ma penso le sia sai interesanti ... sta lente va anche su fullframe ? secondo mi adeso come adeso cior una lente solo per sensori non FF xe pericoloso... l'unica ecezion xe apunto i canon 10-22, sigma 12-24 perche a quelle focali no xe alternative .. no so le intenzioni de nikon/canon riguardo sensori futuri (ff o non ff) quindi visto che una lente dura una vita xe mejo gaver pazienza e cior qualcosa che no te tochi pentirte dopo relativamente poco tempo :(

Link al commento
Condividi su altri siti

no el nikkor 12-24 non xe ff ma xe formato aps 1.5x

certo che el fa signore foto. tegnerò in considerazion anche el 12-24 che disè voi anche se diventasi un 18-36. saria oro perchè el me se taca alla perfezion con el mio novo zogatolin, solo che come grandangolo riva fin a 18... mi pensavo se spingerme + in zo verso i 12 appunto... (za che son lo fazo ben no?)

saria bel trovar una comparativa... vedemo se doman me meto un poco de tempo cosa che trovo... poi ve rendo partecipi se ve interessa...

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

@trert: ah ops no savevo ... se vedi che quando vardavo go fato casin .. pensavo che andasi solo su apsc

cmq 10 o 12 cambia relativamente poco pero inquadrando nel birin spesso quei 2mm te li senti, sia come campo inquadrado che come distorsion ... a sto punto se fosi in ti dolby andasi sul 10-20 in atesa de ciorme el nikor 12-24 .... pero' bisogna veder come se comporta.. tanto un grandangolo no servi che sia tanto luminoso, in foto de paesagi o xe luce o te ga el cavaloto e no te ga bisogno de usar tempi brevi.. basta che ai diaframmi intermedi lavori ben sia al centro che ai bordi....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

mercoledì sn andado a ritirar el mio novo zogatolo che come preannunciado xe el sigma 10-20.

sinceramente per quella cifra che ghe go dado per un obiettivo novo me sn trovado in man una sorpresa non da poco (almeno per le foto che go fato ogi). la luce non iera delle migliori, anzi...

vostri commenti sempre ben accetti:

DSC_0014.JPG

DSC_0015_2.JPG

DSC_0013.JPG

DSC_0020.JPG

DSC_0027.JPG

devo dir che el grandangolo xe sai divertente :D

comunque ne consiglio l'acquisto se non gavè i soldi per ciorve el nikkor 12-24 oppur el canon 10-22 (<-- me par che sia)

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

apperò :D

un consiglio.. sta attento al punto de messa a fuoco..

e ricordite della regola dell'iperfocale che te meti a fuoco un terzo prima e due terzi dopo el sogeto.. xke nei grandangoli servi sai! :)

e no usar diaframi aperti come te ga fato qua (me par)

Link al commento
Condividi su altri siti

apperò :D

un consiglio.. sta attento al punto de messa a fuoco..

e ricordite della regola dell'iperfocale che te meti a fuoco un terzo prima e due terzi dopo el sogeto.. xke nei grandangoli servi sai! :)

e no usar diaframi aperti come te ga fato qua (me par)

xe tutte stade fatte con diaframmi intermedi f/8 - f/10 per intenderse.

iperfocale? scusa ma non xe che dal tuo punto de messa a fuoco te meti a fuoco all'infinito.

quela del 1/3 prima e 2/3 dopo xe la normale messa a fuoco dell'obiettivo.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

la qualita me par bona ! diria un otimo acqusito anche se no xe facile usarlo , sia x evitar distorsioni sia x capir qual diaframma usar senza perter tropi detagli ai bordi, almeno sul mio 10-22 ghe xe sto problema a focale estremamente corta.... te ga qualche scatto fatto al limite con sogeti ocme alberi & co x veder come se comporta?

...l'iperfocale varia in funzion del diaframma ma sui obietivi de una volta (almeno quei a focale fissa) iera de obbligo meter la tabela de corispondenza.. su quei de adeso no la go ancora trovada...

@d0lby: qualche tuo obietivo la ga?

@trert: el 100 macro la ga? el 50?

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

Funzionamento dell'iperfocale:

http://www.antoninopalella.it/corso%20di%2...0di%20campo.htm

@tuxav purtroppo non go ancora avudo molto tempo per zogarme cmq me par che gabi una bona definizion ai bordi (almeno con i diaframmi che go usado fin adesso 8-11) a massima apertura non so ancora dirte.

@tutti: me consigliè l'acquisto de un polarizzator? sn un poco dubbioso perchè con un angolo de campo de 105° circa non so quanta che podesi esser la resa....

Link al commento
Condividi su altri siti

el pola sul grandangolo lo uso ormai quasi solo quando go de fotografar acqua riflessi & co.. el ciel no xche no lo polarizza in modo uniforme, se el diametro del tuo grandangolo xe uguale a altri obietivi mi te consigliasi de comprarlo e ciorlo bon.. purtropo costa pero' el te dura una vita e te ga otimi risultati. :D

per i risultati tra f8/f11 penso sia otimo...tuta apertura e tuto chiuso dificilmente i lavora ben.... quindi diria piu che ben :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go un pola BW de 77 .... se te vol co femo la prox uscita te provi ! (no in notturna xo xche se no xe casin casin :D ) l'unica pecca xe che no te pol zontarghe sora altri filtri xche no ga la filettatura.... pero me trovo sai ben.

grassie. cmq deso forsi go trovado un occasion per un hoya pro. vedemo... al caso alla prox gita

eno-gastro-fotografica se pol far! :D

ogi iero in jugo e go fato un altro per de foto con el novo zogatolo e devo dir che el xe una vera favola!

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×