Vai al contenuto

Conversion in B/W...


Messaggi raccomandati

sto dopopranzo che iero casa me sn messo a far un per de conversioni... e volesi saver i vostri pareri. mi me par non mal però su ste robe volesi sentir qualche altra campana.

posto sia l'originale a colori (picia ma cliccabile per vederla a pien) che quela in B/W.

thumb_DSC_0040.JPG DSC_0040_2.jpg

thumb_DSC_0039.JPG DSC_0039_2.jpg

thumb_DSC_0071_2.jpg DSC_0071_3.jpg

thumb_DSC_0045.JPG DSC_0045_2.jpg

forsi quela che me piasi de meno xe l'ultima delle porte, forsi iera anche una foto che poco se prestava al B/W...

tutti i commenti xe ben accetti, non steme massacrar troppo :D

ciao ciao

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi me piasi sai la seconda e la terza .... !! me piasi anche i BN con forti contrasti dove el nero xe nero el bianco xe bianco..... le vie de mezo sul grigio me par meno forti, ma xe un mio gusto personale :D

mi no go fato sai BN xche no go ancora avu tropo tempo ma me trovo ben con la tecnica del channel mixer monocromatico e dopo zogandome con le varie componenti ....

questa xe una prova che go volu far.. :

20070413_Trieste_Carso_Lanaro_0065_bn_normale.jpg

dopo pero' go leto che agiungendo un layer de mappatura sfumature se riva a otegnir dei contrasti piu forti e alora go prova a farlo e questo xe el risultato:

20070413_Trieste_Carso_Lanaro_0065_bn2.jpg

cosa ve par? mi par che la seconda in efeti xe mejo contastada.... no go bazila tanto sul risultato finale, volevo solo veder la diferenza dele due tecniche. I valori del channel mixer xe uguali su tute le due foto, su entrambe go aplica una mascheratura de contrasto coi stesi parametri e entrambe le go pasade soto el smart sharpen coi stesi valori...

spare' a zero :D

Link al commento
Condividi su altri siti

dolby:

1) provassi a contrastar ancora un poco l'aqua..

2) speciale :D non go sugerimenti..

3) in b/w no rendi.. vista a colori xe tuto altro.. xe più affascinante secondo mi..

4) podesi dir idem della 3.. però qua se nota molto le ante delle finestre e me piasi.. risalta!

bravo :D ma come te le ga ottenude?

av: la seconda xe molto meio! più netta e marcada

Link al commento
Condividi su altri siti

bravo :D ma come te le ga ottenude?

mah niente de special una volta partido da una bona foto a colori con cs3 te ga un opzion sotto el menù:

Image --> Adjustements --> Black & White

praticamente xe un channel mixer su Rosso, Giallo, Verde, Ciano, Blu, e Magenta che te permeti de zogarte un poco meo.

poi ghe go dado una passada de curve e alla fine ultima ritoccadina per le Shadow/Highlights.

tutto qua non xe nissun risultato particolare. me pasesi provar zontarghe un poca de grana per renderle + old...

se conossè plugin per photoshop boni per far ste robe renderli pubblici a tutti penso sia un MUST!!!

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

ah ok :D volevo solo saver che metodo te gavevi usado..

te consiglio de aggiungerghe ognitanto una bela mappa sfumatura che aumenta el contrasto..

mi sincero i plugin oltre quei per cavar el rumor no uso più.. una volta si, ma dopo arlon me gaveva dito che se podeva far tuto senza plugin e desso che ghe la fazo no li uso più :D

Link al commento
Condividi su altri siti

me piasi molto quela del pericolo/danger e quela del albero in verticale.. ma xe un infrarosso o un b/n normale?

teoricamente xe un b/w normale poi non so se misciando i canai xe vignudo fora un infrarosso. cmq cussì el me piasi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

me piasi anche a mi sai quela del cartel danger .... ma anche quela dei cavai, peca solo che el momento no xe sta fortunado, se i cavai fosi stadi piu vizini o ala stesa andatura saria stada + forte.... ma no xe facile becar ste robe anche se ultimamente go pericolosamente scoperto la beleza del scatto a raffica in situazioni come queste...e sai sai pericoloso.. (per el mio harddisk :D )

l

cmq me piasi sti lavori bw ..! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

se te togli in sto modo la saturazion bonovox, te limiti le capacità de photoshop per quanto riguarda i canali..

prova a sperimentar i metodi che disevimo noi..

cmq oltre la prima, le altre xe de grand'effetto! :D quella del colombo in primis!

Link al commento
Condividi su altri siti

quela dei ombrei kompas xe quela che me piasi graficamente de piu anche se la xe piu scontada, el colombo in efeti pero' xe sai originale e ben riusci :D

mi no amo sai ste robe, o BN o colori.. i mix no me va.. (quindi no so proprio aiutarte sula tecnica...)) ma xe un problema mio :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao Tuxav,

quella degli ombrelli è stata la mia prima colorazione selettiva, e come dici tu, è quella probabilmente più d'effetto per il colore acceso.

La mia preferita però è decisamente quella dei colombi :)

PS: a qualcuno interessano un paio di profili XMP per CameraRAWper il bianco &nero?

Li allegherei qui, ma manca la funzione :)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×